Kroková dieta


Autor: Alunka | 06.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pokud patříte mezi ty, kteří se neustále snaží zhubnout a hledají na internetu mezi nepřeberným množstvím článků o dietách, máme tu pro vás další z nich. Její název je kroková dieta. Tato dieta nevychází z neustálého počítání kalorií a hlídání sacharidů, ale jejím mottem je: „Více se pohybovat, o něco méně jíst“. Zajímá vás to? Pak čtěte dál!

 

Tato dieta vychází z toho, jak trvale změnit svůj jídelníček a cvičení, bez dietního plánu. Předpokladem této diety je procházka o 10.000 denně a redukce vašich porcí o čtvrtinu. Jak jednoduché.

 

Nemusíte běžet maraton, kontrolovat svou váhu, jediné co budete potřebovat, jsou krokoměr a tenisky. Cílem této diety, je přimět lidi, aby dělali malé změny ve svém stravování.

 

Kroková dieta umožňuje sníst, co chcete, jen musíte omezit své obvyklé velikosti jídla o cca 25% a spojit svůj denní příjem se spoustou kroků, začíná se na 2000 kroků, až se postupně propracujete na 10000 kroků za den.

 

Přestože nejsou při této dietě zakazovány žádné potraviny, jsou podporovány především zdravé potraviny, jako je ovoce, zelenina, celozrnné výrobky, mléčné výrobky, libové bílkoviny a zdravé tuky. Pokud však máte chuť třeba na váš oblíbený koláč, jednoduše jej vykompenzujete potřebným počtem kroků.

 

Díky této dietě jednoduše zvýšíte počet kroků, zvýšíte svůj energetický výdej a ztratíte nebo si udržíte tělesnou hmotnost. Mnoho diet nefunguje, protože se jedná pouze o dočasné či rychlé řešení. Kroková dieta, oproti tomu vyzývá k malým změnám ve stravování a k pohybové aktivitě. Pokud se rozhodnete tuto dietu dodržovat, zkuste si první týden diety uvědomit, jaká jídla jíte.  Dieta je navržena tak, aby se člověk začal zabývat tím, co jí, získal znalosti o lepším jídle a převzal tak kontrolu nad svými problémy.

 

Odpovědí na dlouhodobou regulaci hmotnosti, je pochopení energetické bilance. Tedy pokud budu vydávat méně, než přijímám, nemohu nikdy zhubnout.

 

Cílem diety je jíst zdravou stravu, která vede k pomalému, ale trvalému úbytku na váze. Přecházení ke zdravému životnímu stylu je pozvolné, ale vede k jeho udržení.

 

Chcete-li začít, vezměte svůj krokoměr a posuďte obvyklé množství svých kroků a poté k nim pozvolna přidávejte další, udělejte navíc 500 kroků pěšky, přidejte si 15 minut chůze… Zkuste tedy každý den přidat 500 kroků a pokuste se dosáhnout cíle 10000 kroků za den (asi 5 km a 75 minut denně).

 

 

Nemáte 75 minut? Kroky nemusíte dělat najednou. Pomocí krokoměru, můžete počítat svoje kroky celý den a během dne přidávat další kroky, místo výtahu jděte po schodech, neparkujte přímo před obchodem, ale zaparkujte až v rohu parkoviště.

 

 


Pokud se vám nechce do drastických diet, nebo přísných stravovacích návyku, je tato dieta nejjednodušší strategií pro hubnutí – vše co potřebujete je krokoměr a správné porce jídla a zdravé stravovací návyky. Navíc počítání kroků je něco měřitelného, co dělá z fyzické aktivity zábavu, což je bonus pro každého, kdo se snaží zhubnout.


 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 18 , registrovaných: 2