Sacharidové vlny-vše sem...

Hubnu, hubneš, hubneme

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod lucie.lucie » pát 24. říj 2014 9:11:16

Dobře,děkuji.V případě potřeby se ozvu :) Hezký den
lucie.lucie
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 18. říj 2014 12:42:14

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod nasekalista » stř 05. lis 2014 11:56:13

Dobrý den, moc Vás prosím o radu. Již 3x jsem držela sach. vlny, ale vždy se mi podařilo vydržet pouze max. 10 dní, vlnila jsem 0-50-90-130-170-210-250-0-50-90. Jsem večná dietářka a neustále hubnu a tloustnu. Tentokrát mi však váha nechce jít vůbec dolů. Mám hodně podkožního tuku, váhu 62,6 na výšku 169, věk 30 let. Přemýšlím o kratším vlnění, které bych snad mohla už vydržet déle než 10 dní, a to 0-100-200-50-100-150-250. Co na to řikáte? A jak to je u vln s ovocem, kuskusem, bulgurem, luštěninami? Můžou se použít? Mé aktivity jsou cca 14 dní - 3x týdně vacushape a skoro každý den 30ti minutové cvičení podle videí od Jillian Michaels nebo podle videi z P90X, P90X3. Občas 50 min pomalý běh. Kalorický příjem si hlídám kolem 1200 kcal bez aktivit, bílkoviny kolem 2 g na 1 kg tělesné váhy. Děkuji za odpověď. 
nasekalista
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř 05. lis 2014 11:52:57

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod fit-kul » čtv 06. lis 2014 9:19:41

Těch 10 dní je opravdu málo. A z jakého důvodu jste to nevydržela - pocit hladu? Jak vypadal váš jídelníček?

Kuskus, bulgur, luštěniny - v pořádku. Ovoce v přiměřeném množství také.
Uživatelský avatar
fit-kul
Administrátor
 
Příspěvky: 721
Registrován: ned 12. čer 2011 19:49:59

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod debik » sob 29. lis 2014 20:06:05

Zdravím,
chtěl bych vyzkoušet sachar. vlny
Váha 60 kg, měřím 171 cm, 16 let
Sachry mám rozplánované na 50 -100-150-200-250-300
je to takto správně ??
Díky předem za odpovědi
debik
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob 29. lis 2014 20:03:12

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod fit-kul » pon 01. pro 2014 8:47:02

Klidně to takhle můžeš zkusit... Ale v 16 letech by to mělo jít v pohodě i bez diety ;) - jenom jednoduchou úpravou stravy.
Uživatelský avatar
fit-kul
Administrátor
 
Příspěvky: 721
Registrován: ned 12. čer 2011 19:49:59

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod Swing » úte 13. led 2015 18:09:36

Osobně by mě spíš zajímalo, co chceš hubnout, když máš 60 Kg.
Swing
 
Příspěvky: 3
Registrován: sob 22. lis 2014 22:44:29

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod PTRMK » pát 23. led 2015 17:03:35

Ahoj,chci se podelit o zkusenost.
Je mi 25 let,muž,176cm , 85kg,cvcim cca 5 let,posledni 2 roky pravidelně. S vahou si celem hraju,nejvic jsem mel 97kg prosinec 2013, kveten 2014 jsem mel 77 kg ale velke svalove ubytky. Od noveho roku jedu sach.vlny.
Moje vlna : 100 ,100 , 200, 300, 400, 300, 50 , denne 170 a vic g bilkovin.
Jedu 2 tyden,dole mam 5 kg,hodne vody,hlavne bricho boky. Jsem premereny,takze krasne zatim svaly drzi, pres ramena jsem +4 cm objemu nahore, paze +2 cm (42 na 44cm) hrudnik,nohy stejne,bricho -5cm
Co rikate na tuto vlnu? Necham ji jeste 3 tyden,pak jsi dam v sobotu misto 300 prasecak a od dalsiho tydne ji chci upravit,ale jeste nevim jak,moc se mi nechce do nuly,a tech 400 je na me moc. Nejake napady? Dik za kazdou radu.
PTRMK
 
Příspěvky: 1
Registrován: pát 23. led 2015 16:53:06

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod fit-kul » pon 26. led 2015 13:46:09

Pokud to zatím funguje - nic bych neměnil.
Nula není potřeba stačí začínat na 50-100g.
Bílkoviny - ve dnech s min sacharidama - více bílkovin, ve dnech s více sacharidama - klidně ubrat bílkoviny.
Uživatelský avatar
fit-kul
Administrátor
 
Příspěvky: 721
Registrován: ned 12. čer 2011 19:49:59

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod simanski » pon 13. črc 2015 8:52:54

Ahoj,chtě bych najet na scharidovou vlnu .Sestavil jsem si jídelníček s dvojitým vlněním v týdnu.Mohl by jsi mi to zkouknout,jestli by to tak šlo?Předem děkuji.

Mám 182cm 100kg 36let
postava sportovní leč zalitá,cíl je tak 93kg

trénink týdně 4x bojová umění 2x posilování (případně běh) (vzhledem k tomu,že hodně upřednosťnuji strečink ,tak se s tréninkem pod 2hodiny nedostanu.
problém mé stravy doposud ,spíš málo kalorií ,což pak večer vyústilo v přežíračku
chci to vyzkoušet

Vlnění 120 -220-370 -80-170-260-470

skladba stravy

1.den 120g S

5:00 6vajec 2 žloutky + 1tbl. multivitamin + 1tbl C
7:30 250g tvaroh + bílý jogurt
10:00 40g protein 80%
11:00 75g kuř.prsou + 100g mražený zeleniny + 50g rýže Natural + 1tbl. multivitamin + 1tbl C (tato dávka jen ve dny 120 a 80)
13:45 75g kuř. prsou + 75g mražený zeleniny

Trénink 15:30 - 17:30 (bojová umění - doba včetně rozvičení a závěrečného strečinku)
17:30 10g glutamin
17:50 30g CFM 90% protein

18:45 150g kuř.prsa +175g mražený zeleniny +50g rýže natural
20:00 250g tvaroh
další dny jsou v podstatě stejný s přidáním ovesných vloček,rýže,Racia+ v den ,kdy je 470g tak i palatinosu
Zajímalo by mě:
1.mezi 13:45 - 17:30 je díky tréninku hladová propast ,nevadí to,nespomalí to metabolismus?
2.dále v které dny je lepší dát pauzu k vzhledem počtu sacharidů?
3.vstávám brzo do práce je vhodné dát to první jídlo v těch 5:00, nebo raději déle a do té doby hladovět
4.možná hloupá otázka,o víkendu když je možnost si přispat ,mám dodržet tu dobu 5:00, vstát a pak si případně lehnout ,nebo to můžu posunout?

Předem moc děkuji za odpověď.Roman
simanski
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 13. črc 2015 8:22:48

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod fit-kul » pon 13. črc 2015 18:50:08

Ahoj,

Vlnění 120 -220-370 -80-170-260-470
- dvě vlny v týdnu nejsou ze začátku vůbec žádoucí, stačí jedna postupná


skladba stravy

1.den 120g S

5:00 6vajec 2 žloutky + 1tbl. multivitamin + 1tbl C
7:30 250g tvaroh + bílý jogurt - ráno tvaroh není dobrá volba
10:00 40g protein 80% - pokud nestíháš normální jídlo, tak ok
11:00 75g kuř.prsou + 100g mražený zeleniny + 50g rýže Natural + 1tbl. multivitamin + 1tbl C (tato dávka jen ve dny 120 a 80)
13:45 75g kuř. prsou + 75g mražený zeleniny
- docela málo masa, přidej
Trénink 15:30 - 17:30 (bojová umění - doba včetně rozvičení a závěrečného strečinku)
17:30 10g glutamin
17:50 30g CFM 90% protein
- není důvod na nic čekat, dej rovnou po tréninku

18:45 150g kuř.prsa +175g mražený zeleniny +50g rýže natural
20:00 250g tvaroh
další dny jsou v podstatě stejný s přidáním ovesných vloček,rýže,Racia+ v den ,kdy je 470g tak i palatinosu
- palatinosa není potřeba, pokud sachry zvládáš z normálních zdrojů, racia celozrnný?


Zajímalo by mě:
1.mezi 13:45 - 17:30 je díky tréninku hladová propast ,nevadí to,nespomalí to metabolismus?
- tak tam ještě dej jedno jídlo

2.dále v které dny je lepší dát pauzu k vzhledem počtu sacharidů?
- to záleží na tobě, jak se budeš cítit

3.vstávám brzo do práce je vhodné dát to první jídlo v těch 5:00, nebo raději déle a do té doby hladovět
- kdykoliv, hlavně žádné hladovění!


4.možná hloupá otázka,o víkendu když je možnost si přispat ,mám dodržet tu dobu 5:00, vstát a pak si případně lehnout ,nebo to můžu posunout?
- můžeš to posunout

- pokud bys potřeboval sestavit vlnový jídelníček, můžeme se domluvit. viz. http://www.fitkul.cz/fitkul/trener
Uživatelský avatar
fit-kul
Administrátor
 
Příspěvky: 721
Registrován: ned 12. čer 2011 19:49:59

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod simanski » úte 14. črc 2015 18:07:41

popravdě to jídlo v 11:00 a 13:45 bylo jedno, jen jsem ho rozdělil na 2 kvůli časové propasti.Co se týče tvarohu,jedl jsem ho v objemu a neměl jsem problém s jeho trávením a hlavně jako asi každý řeším každou korunu ,tak mi přišel jako vcelku dobrá náhrada za kuřecí prsa.Dnes mám za sebou druhý den.Co se stravy týče ,čekal jsem to horší akorát na tréninku boj.umění jsem neměl tolik sil.Proteiny a palatinosu jsem zařadil ,protože vím,jak po chvilce ty stereotypní jídla lezou krkem a než se ládovat Raciem,který opravdu nemusím,raději šáhnu po tomhle.Co se bílkovin týče těch mám v průměru 210g což na 100kg si myslím,že postačuje.No na konci týdne se zvážím a uvidím,pokud půjdu víc jak kilo tak přidám sach.Moc ti děkuji ,za odpověd.

PS: zajímalo by mě kolik dáte za stravu v sacharidových vlnách.Já to spočetl na 4300kč/měs i sdopňkama.
simanski
 
Příspěvky: 3
Registrován: pon 13. črc 2015 8:22:48

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod BMC » úte 28. črc 2015 12:17:45

Ahoj, druhý týden jedu 3-denní vlny 50-100-300 g sacharidů. Při 50g jedu core + 45min kardio + pupek, při 100g opět kardio + nohy + prsa + záda, při 300g dávám paže a ramena (nic extra namáhavého) a cca hodinu strečink… a takto to jedu dokola. Jsem muž, řekl bych mezomorf, mám cca 20% tuku, vážím 74kg a měřím 173cm. Bílkoviny držím denně na 150g. Strava: kuřecí a krůtí prsa, tuňák ve vl. šťávě, tvaroh (max 250g / den), vejce (max 1 žloutek / den) protein / sacharidy čerpám hlavně z basmati rýže, zeleniny a ovoce / tuky čerpám jenom z mandlí a kešu (hrst denně ve 50g a 100g dnech) - vše to mám rozložené do šesti chodů denně, sacharidy se snažím jíst převáže ráno a odpoledne, večer už jenom bílkoviny.
Moje otázka je, zdá se vám to dobře poskládané? Vše je sestavené podle internetu, tak bych si raděj nechal poradit od odborníka. Podle sebehodnocení v zrcadle bych řekl že funguje, na váze zatím kilo dole. Osobně si nejsem jistý těmi cykly, protože všude se doporučují 7-mi denní vlny. Díky za info!!
BMC
 
Příspěvky: 1
Registrován: úte 28. črc 2015 11:54:44
Bydliště: Trutnov

Re: Sacharidové vlny-vše sem...

Příspěvekod fit-kul » čtv 30. črc 2015 18:08:52

Ahoj, mnohem lepší je ze začátku využívat spíše týdenní vlnu.
Kardio bych se spíše snažil vymezit na samostaný trénink, ideálně ráno, stačí 40 min 3x týdně.
Samotný trénink pouze ruce a ramena nemá dostatečnou svalovou odezvu. Při dietě se spíše snaž zkrátit dobu v posilovně, ale zase zvýšit intenzitu tréninku. Hodina strečinku je docela zajímavá hodnota... důvod?

Pro přesné zjíštění úbytku tuku se vyplatí navštěvovat Inbody měření.
Uživatelský avatar
fit-kul
Administrátor
 
Příspěvky: 721
Registrován: ned 12. čer 2011 19:49:59

PředchozíDalší

Zpět na Hubnutí a diety

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron