Pro ženy/Trénink

Strečink pro růst svalů

Strečink pro růst svalů

Autor: fit-kul | 07.02.2013 16:59 | Komentářů: 0

Při přečtení nadpisu si možná říkáte, jak může přispět právě strečink k růstu svalů? Nerostou svaly pouze díky posilování? Ano, samozřejmě posilování je hlavním krokem k tomu, aby vaše svaly rostly. Ale i strečink by měl mít ve vašem tréninku své místo. Celý článek >

Kruhový trénink

Kruhový trénink

Autor: fit-kul | 06.02.2013 12:16 | Komentářů: 2

Tuky v jednom ohni díky kruhovému tréninku. Celý článek >

Pevná stehna

Pevná stehna

Autor: fit-kul | 04.02.2013 13:26 | Komentářů: 0

Mít pevné a pěkně tvarované nohy je přeci tak snadné. Celý článek >

Supersérie pro vaše paže

Supersérie pro vaše paže

Autor: fit-kul | 21.01.2013 12:59 | Komentářů: 0

Supersérie jsou výborným nástrojem jak překonat stagnaci. Celý článek >

Aerobní trénink

Aerobní trénink

Autor: fit-kul | 15.01.2013 12:16 | Komentářů: 0

Aerobní trénink je taková aktivita, při které dochází ke spalování tuků,rozpohybování metabolismu a pokud vše podpoříme kvalitním stravováním, tak odměnou bude i úbytek na váze. Celý článek >

Unilaterální trénink

Unilaterální trénink

Autor: fit-kul | 12.01.2013 15:11 | Komentářů: 0

V dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o jeden druh tréninku, který jsem nedávno vyzkoušela a který se mi velice zamlouvá. A to nejen po stránce intenzity, ale i jako změna stávajících, „zaběhnutých“ tréninků. Jedná se o unilaterální trénink. Celý článek >

Co dělat, pokud nemáte k dispozici potřebnou zátěž

Co dělat, pokud nemáte k dispozici potřebnou zátěž

Autor: fit-kul | 10.01.2013 15:53 | Komentářů: 0

Představte si, že jste v posilovně na svém pravidelném tréninku, stojíte před stojanem s jednoručkami a hledáte potřebnou zátěž. V předchozím tréninku jste hravě zvládli sedmikilové činky, tak si říkáte, že byste mohli zkusit zátěž navýšit. Na desetikilové či Celý článek >

Ranní trénink

Ranní trénink

Autor: fit-kul | 04.01.2013 10:16 | Komentářů: 0

V dnešním článku se zaměříme na téma tréninku. A abychom byli konkrétní, tak se bude jednat o ranní trénink. Celý článek >

Jak na problémové partie

Jak na problémové partie

Autor: fit-kul | 11.11.2012 14:55 | Komentářů: 0

Efektivní tréninkový plán pro ženy, které chtějí rychle zhubnout. Celý článek >

Mých prvních 5 kilometrů

Mých prvních 5 kilometrů

Autor: fit-kul | 05.07.2012 20:58 | Komentářů: 0

Běh na 5 kilometrů je výborným cílem pro začínající běžce. Naprostá většina běžců, kteří se rozhodli pro svůj první závod, si volí právě pětikilometrovou trasu. A i když jste doposud neměli žádné zkušenosti s běháním, tak i vy můžete být připraveni na svůj prv Celý článek >

Můj první kilometr

Můj první kilometr

Autor: fit-kul | 01.06.2012 15:59 | Komentářů: 0

Schopnost běžet 1 kilometr non-stop není něco, co lze brát na lehkou váhu. Ve skutečnosti, většina lidí není vůbec schopna tohoto výkonu, aniž by si nějak neublížila. Ale při správném tréninku, nebude uběhnutí této vzdálenosti žádný problém. Celý článek >

Běh: rady do začátku

Běh: rady do začátku

Autor: fit-kul | 22.05.2012 20:15 | Komentářů: 0

Běh, tak jako každá jiná sportovní aktivita, není pro každého, ale je to jedno z nejlepších cvičení, kterým posilujete celé tělo, kardiovaskulární systém a spalujete nadbytečné kalorie. Je to také jedna z nejvíce dostupných aktivit – vše, co skutečně potřebuje Celý článek >

Spalte 100 kalorií za 10 minut cvičení

Spalte 100 kalorií za 10 minut cvičení

Autor: fit-kul | 16.05.2012 20:43 | Komentářů: 0

Dnes víme, že krátká cvičení (2 nebo 3 deseti minutové tréninky během jednoho dne) mohou být stejně účinné jako jeden déletrvající trénink. Klíčem k úspěchu je zaměření se na intenzitu a správné využití času tréninku. Celý článek >

8 týdenní běžecký trénink pro začátečníky

8 týdenní běžecký trénink pro začátečníky

Autor: fit-kul | 11.04.2012 20:13 | Komentářů: 0

Dosud jste stále chodili, ale když na svých pravidelných procházkách potkáváte vytrénované běžce, nejedenou vás jistě napadlo, jaké to musí být – běžet. A nyní si to již nemusíte představovat, s tímto osmitýdenním běžeckým plánem se můžete i vy zařadit mezi vy Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 11 , registrovaných: 2