Pro ženy/Trénink

Vyzkoušejte Bootcamp

Vyzkoušejte Bootcamp

Autor: fit-kul | 17.10.2011 08:25 | Komentářů: 0

Je zde velmi jednoduchý důvod, proč se staly výcvikové kempy (Bootcamp) tak populárním způsobem, jak se dostat do kondice – prostě jsou velmi efektivní. Jejich zakladatelem a propagátorem se stal Harvey Walden, bývalý vojenský výcvikový instruktor. Celý článek >

Trénink Sereny Williamsové

Trénink Sereny Williamsové

Autor: fit-kul | 16.10.2011 22:18 | Komentářů: 0

Serena Williamsová je jednou z nejsilnějších hráček tenisu současné doby. Serena je skvělým důkazem toho, že i tenis je hrou, kde lze výborně využít sílu. Celý článek >

Pevné břicho zn. RYCHLE

Pevné břicho zn. RYCHLE

Autor: fit-kul | 12.10.2011 19:39 | Komentářů: 0

Pokud se snažíte mít pěkné, ploché a vyrýsované břicho, ale stále se vám to nedaří, s největší pravděpodobností děláte něco špatně. V tomto článku vám ukáži, co přesně budete muset udělat, aby se dostavily kýžené výsledky. Postupujte podle těchto čtyř jednoduc Celý článek >

Intervalový trénink

Intervalový trénink

Autor: fit-kul | 29.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Běh, plavání či jízda na kole se řadí mezi populární kardiovaskulární cvičení, ale zpravidla zabírají spoustu času, který mnoho lidí prostě nemá. Je však možné provádět efektivní kardio trénink za pouhých 20 minut. Celý článek >

Fartlek - tak trochu jiný běh

Fartlek - tak trochu jiný běh

Autor: fit-kul | 29.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Fartlek je skvělý způsob, jak rychle zvýšit svoji vytrvalost a rychlost běhu. Na rozdíl od intervalového tréninku, je fartlek mnohem dynamičtější, protože využívá terénu k vytvoření proměnlivého tréninku. Fartlek je švédské slovo, které znamená „hra s rychlost Celý článek >

Domácí kruhový trénink

Domácí kruhový trénink

Autor: fit-kul | 24.09.2011 18:36 | Komentářů: 0

Kruhový trénink je vynikající způsob jak zlepšit zdraví a zvýšit sílu. Velkou výhodou je, že může být prováděn jak v posilovně, doma nebo i venku. Níže uvádím klasický kruhový trénink, který bez problémů zvládnete i doma. Celý článek >

Rychlé a efektivní domácí cvičení

Rychlé a efektivní domácí cvičení

Autor: fit-kul | 23.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pro ty, kteří se snaží dostat do kondice, ale nechtějí chodit do posilovny, je dobrý výběr domácího tréninku zásadní. Domácí cvičení lze snadno měnit tak, aby se po čase nestalo nudným a současně poskytuje možnost cvičení snad pro všechny lidi na všech úrovníc Celý článek >

20 minutový domácí trénink

20 minutový domácí trénink

Autor: fit-kul | 20.09.2011 19:06 | Komentářů: 0

Pokud jste příliš zaneprázdněni a nemáte čas chodit do posilovny či máte posilovnu příliš daleko od domova, stačí provádět tento domácí 20 minutový trénink, abyste zůstali zdraví a fit. Tento trénink můžete provádět i dvakrát denně, jednou ráno před prací a pa Celý článek >

Splitový trénink

Splitový trénink

Autor: fit-kul | 29.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tento trénink se řadí mezi základní kulturistické rutiny a je vhodný jak pro muže, tak i pro ženy. Celý článek >

Kruhový trénink

Kruhový trénink

Autor: fit-kul | 26.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kruhový trénink je cvičení zaměřené na posílení všech hlavních svalových skupin těla a stejně tak všech šlach a vazů. To je zvláště důležité při vybudování kvalitního základu tělesné síly. Celý článek >

Druhy kardio tréninků

Druhy kardio tréninků

Autor: fit-kul | 20.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

V dnešním článku vám popíši 3 nejúčinější kardiovaskulární tréninky pro efektivní spalování tělesného tuku. Budete si moci vybrat z vysoce intenzivního kardio tréninku, vysoce intenzivního intervalového kardio tréninku a nízko intenzivního kardio tréninku – a Celý článek >

Trénink pro ženy: zadek a stehna

Trénink pro ženy: zadek a stehna

Autor: Alunka | 19.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mezi oblasti, kde se ženám nejvíce ukládá tuk, patří bezesporu zadek a stehna. Klíčem ke ztrátě tělesného tuku v těchto místech je kombinace silového tréninku, kardiovaskulárního cvičení a vyváženého stravovacího plánu. Celý článek >

Trénujte a myslete to vážně, holky!

Trénujte a myslete to vážně, holky!

Autor: Alunka | 01.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Trénovat musíme jako ženy, výsledky musíme vidět jako muži, ať už máme v úmyslu spalování tuků, vytvarování své postavy, nabírání svalů či prostě zlepšení své kondice. Celý článek >

Velká encyklopedie strečinku 3. díl - Rozcvičení před a po tréninku

Velká encyklopedie strečinku 3. díl - Rozcvičení před a po tréninku

Autor: fit-kul | 22.07.2011 12:12 | Komentářů: 0

Všichni jsme o potřebnosti strečinku slyšeli a přesto je množství lidí, kteří se pravidelně neprocvičují, ať už před, po cvičení nebo během dne. Většina cvičících si myslí, že provádění strečinku je „trapné“ či se u něho dokonce i stydí. Všechny tyto důvody js Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 7 , registrovaných: 2