Pro ženy

21 tipů pro spalování tuků

21 tipů pro spalování tuků

Autor: fit-kul | 27.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Možná máte hodně svalové hmoty, ale vaše svaly nikdo neuvidí, když budou pečlivě skryty pod silnou vrstvu tuku. Žádný trénink v posilovně nezviditelní váš six-pack, pokud nebudete věnovat dostatek pozornosti i vaším stravovacím návykům. Celý článek >

Kruhový trénink

Kruhový trénink

Autor: fit-kul | 26.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kruhový trénink je cvičení zaměřené na posílení všech hlavních svalových skupin těla a stejně tak všech šlach a vazů. To je zvláště důležité při vybudování kvalitního základu tělesné síly. Celý článek >

Druhy kardio tréninků

Druhy kardio tréninků

Autor: fit-kul | 20.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

V dnešním článku vám popíši 3 nejúčinější kardiovaskulární tréninky pro efektivní spalování tělesného tuku. Budete si moci vybrat z vysoce intenzivního kardio tréninku, vysoce intenzivního intervalového kardio tréninku a nízko intenzivního kardio tréninku – a Celý článek >

Počítání kalorií

Počítání kalorií

Autor: fit-kul | 20.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Záleží na kaloriích nebo stačí jíst určité potraviny a zaručeně zhubnete? Je potřeba počítat kalorie nebo stačí počítat porce? Je nutné vést jídelní deník? Je počítání kalorií do konce života nereálné nebo je to jen část ceny, kterou zaplatíte za lepší tělo? Z Celý článek >

Vytvořte si vlastní plán spalování tuků!

Vytvořte si vlastní plán spalování tuků!

Autor: fit-kul | 19.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

V tomto článku vám vysvětlím, jaké činnosti jsou nejvhodnější pro spalování tuků a jak často a dlouho je potřeba je provádět. Samozřejmě více není vždy lépe, takže i tento článek shrnuje rizika nadměrného kardia na silový trénink. Celý článek >

Trénink pro ženy: zadek a stehna

Trénink pro ženy: zadek a stehna

Autor: Alunka | 19.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mezi oblasti, kde se ženám nejvíce ukládá tuk, patří bezesporu zadek a stehna. Klíčem ke ztrátě tělesného tuku v těchto místech je kombinace silového tréninku, kardiovaskulárního cvičení a vyváženého stravovacího plánu. Celý článek >

Recepty: Dokonalá snídaně

Recepty: Dokonalá snídaně

Autor: fit-kul | 18.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Každý má rád na snídani něco jiného. Někdo si namaže chleba s paštikou, ohřeje si fazole s párkem, připraví si kornfleiky s mlékem nebo si dá vlašák s rohlíkem či nesnídá vůbec. V dnešním receptu vám ukáži přípravu "dokonalé" snídaně. Takové snídaně, která spl Celý článek >

Chvála brambor

Chvála brambor

Autor: fit-kul | 17.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Brambory představují běžnou složku ve stravě většiny Evropanů, avšak někdy je jejich význam ve výživě přehlížen. Mezi pokrmy připravenými z brambor existují velké rozdíly v jejich nutriční hodnotě v závislosti na způsobu přípravy, což do značné míry ovlivňuje, Celý článek >

Recepty: 100% celozrnný chléb

Recepty: 100% celozrnný chléb

Autor: fit-kul | 12.08.2011 00:00 | Komentářů: 1

Proč si kupovat předražený celozrnný chleba, který stejně v naprosté většině ani náhodou není 100% celozrnný. Zkuste se podívat na složení takového chleba, když budete kupovat nějaký „lepší“ celozrnný chléb, tak tam bude maximálně 60% celozrnné mouky. A co ten Celý článek >

Dieta: sacharidové vlny

Dieta: sacharidové vlny

Autor: fit-kul | 11.08.2011 00:00 | Komentářů: 1

Sacharidové vlny jsou jedny z nejefektivnějších a nejoblíbenějších diet používaných nejen v kulturistické přípravě. Je to dieta, která opravdu funguje!!! Celý článek >

Vejce, vejce a zase vejce

Vejce, vejce a zase vejce

Autor: fit-kul | 09.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Vejce jsou nutričně bohaté proteinové potraviny, které by měli být pravidelně konzumovány. Jsou to také jedny z nevšestranějších potravin - mohou být připravovány jak na sladko, tak na slano. Jejich konzumace je vhodná téměř v každém životním stylu a výborně s Celý článek >

Rozdíl mezi omega-3 a omega-6 mastnými kyselinami

Rozdíl mezi omega-3 a omega-6 mastnými kyselinami

Autor: fit-kul | 08.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Jak omega-6 tak i omega-3 mastné kyseliny patří do skupiny polynenasycených tuků a jsou pro naše těla nepostradatelné, řadí se mezi esenciální mastné kyseliny. Náš organismus je nedokáže syntetizovat a proto je musíme přijímat v naší stravě v rovnovážném zasto Celý článek >

Kroková dieta

Kroková dieta

Autor: Alunka | 06.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pokud patříte mezi ty, kteří se neustále snaží zhubnout a hledají na internetu mezi nepřeberným množstvím článků o dietách, máme tu pro vás další z nich. Její název je kroková dieta. Tato dieta nevychází z neustálého počítání kalorií a hlídání sacharidů, ale j Celý článek >

Dieta na 12 týdnů pro lepší postavu

Dieta na 12 týdnů pro lepší postavu

Autor: Alunka | 03.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

V tomto článku se zaměříme na dvanáctitýdenní dietu a cvičební program, který slibuje nejen ztrátu tuku (až 10 kg), ale i zformování postavy a svalnatější tělo. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 16 , registrovaných: 2