Pro ženy

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny

Autor: fit-kul | 02.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny jsou nezbytné pro správnou funkci organismu. Tělo si je nedokáže samo syntetizovat, proto musejí být přijímány ve stravě. Často jsou označovány zkráceně jako omega-3 kyseliny či zkratkou PUFA (polynenasycené mastné kyseliny). Celý článek >

Trénujte a myslete to vážně, holky!

Trénujte a myslete to vážně, holky!

Autor: Alunka | 01.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Trénovat musíme jako ženy, výsledky musíme vidět jako muži, ať už máme v úmyslu spalování tuků, vytvarování své postavy, nabírání svalů či prostě zlepšení své kondice. Celý článek >

Sporty, u kterých spálíte nejvíce kalorií

Sporty, u kterých spálíte nejvíce kalorií

Autor: Alunka | 31.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Jak spálit co nejvíce kalorií za co nejméně času? Představujeme vám 12 sportovních aktivit a přibližné množství kalorií, které při nich spálíte. Celý článek >

Minerály: proč jsou tak důležité?

Minerály: proč jsou tak důležité?

Autor: fit-kul | 28.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Minerály jsou anorganické látky, potřebné v těle v malém množství, účastňující se mnoha chemických reakcí. Jsou potřebné pro normální růst a vývoj organismu, jsou přítomny ve všech buňkách a tkáních. Více než 50 druhů minerálních látek, které se nacházejí v li Celý článek >

Atkinsova dieta

Atkinsova dieta

Autor: fit-kul | 27.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Každý zná někoho, kdo již někdy držel dietu. Ale výsledky jsou často velmi málo povzbuzující. Ve skutečnosti, je velká šance, že mnoho lidí co čte tento seriál článků drží nějakou dietu právě teď. Celý článek >

Glykemický index 1.část

Glykemický index 1.část

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Glykemický index (GI) je měřítko toho, jak rychle stoupá hladina krevního cukru po požití sacharidů. Zjednodušeně řešeno, tyto konzumované sacharidy, jsou vstřebávány do krevního řečiště v podobě glukózy (cukr v krvi). Hladina cukru v krvi je důležitá pro orga Celý článek >

Glykemický index 2.část

Glykemický index 2.část

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Ve druhém pokračování článku o glykemickém indexu se dozvíte, jaký má vliv konzumace jednoduchých a komplexních sacharidů na tělesný tuk. Celý článek >

Vyčerpání glykogenu

Vyčerpání glykogenu

Autor: fit-kul | 25.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mnoho lidí chodí do posilovny v naději, že spálí nějaký ten tuk a zhubnou. Ale mnohem důležitější je, pokud chcete zhubnout, pochopit základy toho, jak vaše tělo spaluje tuk. Chcete-li s tím začít, nejdříve se musíme podívat na primární zdroj energie pro vaše Celý článek >

Kardio cvičení - které z nich je účinnější?

Kardio cvičení - které z nich je účinnější?

Autor: fit-kul | 25.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Známe dva typy kardio cvičení, nízko-intenzivní (chůze, jízda na kole, plavání) a vysoce-intenzivní (běh, spinning, rychlý aerobik). Ačkoliv jsou oba tyto typy cvičení efektivní při spalování tělesného tuku, musíte zvolit takové, které je nejvhodnější a také n Celý článek >

Velká encyklopedie strečinku 3. díl - Rozcvičení před a po tréninku

Velká encyklopedie strečinku 3. díl - Rozcvičení před a po tréninku

Autor: fit-kul | 22.07.2011 12:12 | Komentářů: 0

Všichni jsme o potřebnosti strečinku slyšeli a přesto je množství lidí, kteří se pravidelně neprocvičují, ať už před, po cvičení nebo během dne. Většina cvičících si myslí, že provádění strečinku je „trapné“ či se u něho dokonce i stydí. Všechny tyto důvody js Celý článek >

Velká encyklopedie strečinku - 2. díl

Velká encyklopedie strečinku - 2. díl

Autor: fit-kul | 22.07.2011 12:04 | Komentářů: 0

Všichni jsme o potřebnosti strečinku slyšeli a přesto je množství lidí, kteří se pravidelně neprocvičují, ať už před, po cvičení nebo během dne. Většina cvičících si myslí, že provádění strečinku je „trapné“ či se u něho dokonce i stydí. Všechny tyto důvody js Celý článek >

Mocný antioxidant - Koenzym Q10

Mocný antioxidant - Koenzym Q10

Autor: fit-kul | 21.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Koenzym Q10 je silní přírodní látka, která pomáhá při podpoře mnoha chemických reakci v těle a chrání tělo před volnými radikály. Za výzkum koenzymu Q10 byla v roce 1978 udělena Angličanu Peteru Mitchellovi Nobelova cena. Koenzym Q10 se dále označuje také jak Celý článek >

Každodenní pomocník - KOFEIN

Každodenní pomocník - KOFEIN

Autor: fit-kul | 20.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kofein je hořká, bílá, krystalická látka, která má farmakologické účinky na organismus. Je klasifikována spíše jako droga, než živina, ale stále se považuje za doplněk stravy. Ve sportu se používá díky své schopnosti „maskovat“ únavu a zvyšování vytrvalosti. M Celý článek >

Velká encyklopedie strečinku - 1. díl

Velká encyklopedie strečinku - 1. díl

Autor: fit-kul | 19.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Všichni jsme o potřebnosti strečinku slyšeli a přesto je množství lidí, kteří se pravidelně neprocvičují, ať už před, po cvičení nebo během dne. Většina cvičících si myslí, že provádění strečinku je „trapný“ či se u něho dokonce i stydí. Všechny tyto důvody js Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 8 , registrovaných: 2