Zajímavosti

Jak na kvalitní spánek

Jak na kvalitní spánek

Autor: fit-kul | 23.03.2013 18:34 | Komentářů: 0

Základem zdravého životního stylu, úspěchů ve cvičení a celkové duševní pohody je také dostatek kvalitního spánku. Mnohdy se otázka odpočinku, relaxace a regenerace opomíjí nebo se jí nepřipisuje tolik váhy, ale opak je pravdou. Bez něho se nedočkáte ani vyto Celý článek >

K2 Hiking

K2 Hiking

Autor: fit-kul | 01.03.2013 16:39 | Komentářů: 0

Co znamená jít na vrchol s K2 Hiking? Možná jste tento název někde zaslechli, ale nevěnovali jste mu až tak velkou pozornost. Anebo možná jste si jej přečetli na letáčku ve fitness centrech, ale v první chvíli Vás vůbec nenapadlo, co se pod tímto názvem skrývá Celý článek >

Co vlastně je ten Pilates?

Co vlastně je ten Pilates?

Autor: fit-kul | 27.02.2013 16:13 | Komentářů: 0

V místních fitness, v článcích o zdraví a v rubrikách o cvičení se stále více skloňuje slovo PILATES , ale co to vlastně znamená? Čím je ten pilates jiný a co nám přináší? Celý článek >

Bandáže a vzpěračské opasky

Bandáže a vzpěračské opasky

Autor: fit-kul | 05.01.2013 17:51 | Komentářů: 0

Bandáže a opasky jsou velmi důležité pomůcky při tréninku powerlifterů, ale také kulturistů. Celý článek >

CrossFit

CrossFit

Autor: fit-kul | 15.12.2012 16:55 | Komentářů: 0

CrossFit by se dal popsat jako silový a kondiční program využívající vysokou intenzitu a ... Celý článek >

Jak zůstat hydratován před, během i po běhu

Jak zůstat hydratován před, během i po běhu

Autor: fit-kul | 05.07.2012 22:16 | Komentářů: 0

Zůstat hydratovaný je nezbytný předpoklad k běhání (a nejen k němu) a co je důležitější, slouží jako prevence proti zdravotním problémům, které vás mohou postihnout při běhání. Dehydratace u sportovců může vést k únavě, bolestem hlavy, snížené koordinaci, sval Celý článek >

Mých prvních 5 kilometrů

Mých prvních 5 kilometrů

Autor: fit-kul | 05.07.2012 20:58 | Komentářů: 0

Běh na 5 kilometrů je výborným cílem pro začínající běžce. Naprostá většina běžců, kteří se rozhodli pro svůj první závod, si volí právě pětikilometrovou trasu. A i když jste doposud neměli žádné zkušenosti s běháním, tak i vy můžete být připraveni na svůj prv Celý článek >

Zvýšení energie při práci

Zvýšení energie při práci

Autor: fit-kul | 25.06.2012 21:58 | Komentářů: 0

Zůstaňte pozorní po celý den, každý den. Celý článek >

Správné oblečení na běh

Správné oblečení na běh

Autor: fit-kul | 11.06.2012 08:03 | Komentářů: 0

Běžci by měli mít takové vybavení, které jim umožní co nejpříjemnější běh a to za každého počasí. Celý článek >

Cvičení se psem

Cvičení se psem

Autor: fit-kul | 05.06.2012 19:56 | Komentářů: 0

Po dlouhém dni v práci konečně přicházíte domů, připraveni dát si nohy nahoru, zapnout televizi a v klidu odpočívat. Ale když otevřete dveře od bytu okamžitě vás přivítá váš chlupatý psí kamarád, doufajíc, že s ním půjdete ven na procházku nebo si s ním budete Celý článek >

Kulturistická FAQta č.14

Kulturistická FAQta č.14

Autor: fit-kul | 04.06.2012 18:06 | Komentářů: 0

Dnes na téma: Spaluje trénink nalačno více tuku? Celý článek >

Můj první kilometr

Můj první kilometr

Autor: fit-kul | 01.06.2012 15:59 | Komentářů: 0

Schopnost běžet 1 kilometr non-stop není něco, co lze brát na lehkou váhu. Ve skutečnosti, většina lidí není vůbec schopna tohoto výkonu, aniž by si nějak neublížila. Ale při správném tréninku, nebude uběhnutí této vzdálenosti žádný problém. Celý článek >

No pain, no gain?

No pain, no gain?

Autor: fit-kul | 31.05.2012 20:26 | Komentářů: 0

Všichni jsme již nejednou slyšeli, že kombinace diety a pravidelného cvičení je nejlepší způsob, jak zhubnout dlouhodobě (nejlépe napořád). Pro některé z nás, zdravý rozum velí, že čím více a čím vyšší intenzitou budeme cvičit, tím lépe. Ale to nemusí být nutn Celý článek >

Sacharidy a výkonnost

Sacharidy a výkonnost

Autor: fit-kul | 30.05.2012 21:13 | Komentářů: 0

Dobrá výživa poskytuje základ pro splnění vašich cílů, ať už chcete zhubnout zdravým způsobem nebo potřebujete dostatek paliva pro uspokojení vašich energeticky náročných fyzických aktivit. Pokud budete jíst „správné věci“ ve správný čas, dostanete se ve svých Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 6 , registrovaných: 2