Kulturistická FAQta č.5


Autor: fit-kul | 21.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Co, jak a kdy se má dělat, tak většinou zní otázky v kulturistice. V sérií článků s názvem Kulturistická FAQta bych se proto chtěl věnovat zodpovězením těchto otázek, které často slýchávám.

 

Otázka č.4:

Chci se zeptat, jestli existuje způsob jak omezit chuť na sladké? Dodržuji správnou stravu od pondělí do pátku, ale jak přijde sobota, tak mám obrovskou chuť na všemožné sladkosti. Je něco, co bych mohl udělat pro zamezení těchto chutí?

 

 

 

Odpověď:

Zjistil jsem, že správnou kulturistickou dietou je možné odstranit fyzickou potřebu jednoduchých cukrů s výjimkou stavu, kdy máme v těle extrémně malé množství tělesného tuku (pod 6%). Pokud se budete držet správné stravovací diety, stejně jako doporučení níže napsaných, uvidíte jak vaše chutě zmizí:


 

 

1)    Konzumujte zeleninu po celý den

Zelenina poskytuje velké množství vlákniny, která nejen pomáhá s trávením, ale také zvyšuje rychlost vašeho metabolismu a poskytuje pocit sytosti. Proto se snažte konzumovat ke každému jídlu určité množství zeleniny.

 

 

2)    Pijte hodně vody po celý den

Voda nejen poskytuje pocit plnosti, ale je také nesmírně důležitá ve všech biologických funkcí těla. Proto se snažte udržet stabilní přísun vody po celý den.

 

 

3)    Pokud máte chuť na čokoládu, udělejte si proteinový puding

Je to skvělý způsob, jak si dát něco „sladkého“ a přitom neporušit svůj dietní jídelníček. Zkuste přimíchat k 1 odměrce čokoládového (či jakékoliv jiné příchutě) proteinu asi 2 lžičky lněného oleje s trochou vody. Vše promíchejte a vznikne vám konzistence podobná pudingu, která se postará o vaše touhy po sladkém. Po tomto jídle vypijte sklenici vody a za 10 minut zjistíte, že jste plní.

 

 

4)    Jezte skutečné potraviny

Proteinové koktejly jsou super věc, když nemáte čas, ale neposkytují plnost, tak jak to je u klasického jídla. Opravdové jídlo zvyšuje navíc rychlost vašeho metabolismu více než proteinový koktejl u něhož tělo nemusí vynaložit tolik námahy, aby ho strávilo.

 

 

5)    Pomoc doplňků stravy

Doplňky, jako je chrom pikolinát, kys. alfa-lipoová čí lněný olej, hrají významnou roli při kontrole hladiny cukru v krvi, protože pomáhají zvyšovat citlivost těla na inzulín a tím přispívají ke stabilizaci hladiny cukru v krvi. Více o těchto doplňcích se dozvíte v rubrice Doplňky výživy.

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 8 , registrovaných: 3