Kulturistika/Doplňky stravy

Kreatin a beta-alanin pro lepší výsledky

Kreatin a beta-alanin pro lepší výsledky

Autor: fit-kul | 23.09.2014 17:52 | Komentářů: 0

Kombinace kreatinu a beta-alaninu je možná tím nejstřeženějším tajemstvím v kulturistice. Že jste tuto kombinaci nikdy nevyzkoušeli? Tak to se dost možná připravujete o značný nárůst svalové hmoty, síly i vytrvalosti. Celý článek >

Jak zvýšit účinnost kofeinu

Jak zvýšit účinnost kofeinu

Autor: fit-kul | 16.09.2014 09:15 | Komentářů: 0

Může opravdu kofein pomoci v úsilí o spalování tuku? A pokud ano, kolik bych ho měl brát? Vylaďte svůj příjem kofeinu a zvyšte tak jeho účinnost pomocí tohoto článku. Celý článek >

Jak maximalizovat efekt spalovačů?

Jak maximalizovat efekt spalovačů?

Autor: fit-kul | 09.09.2014 19:50 | Komentářů: 0

Naučte se, jak můžete maximalizovat účinky svého oblíbeného spalovače tuků díky těmto několika tipům. Dosáhněte svého cíle snížení množství tuků rychleji, díky chytřejšímu tréninku a lepšímu jídelníčku. Celý článek >

Syrovátka vs. kasein

Syrovátka vs. kasein

Autor: fit-kul | 03.09.2014 12:51 | Komentářů: 0

Zjistěte rozdíly mezi syrovátkovým a kaseinovým proteinovým práškem a kdy a kolik jich použít, abychom maximalizovali proces budování svalové hmoty a spalování tuků. Celý článek >

Syrovátkový protein: nejčastější otázky

Syrovátkový protein: nejčastější otázky

Autor: fit-kul | 01.09.2014 18:00 | Komentářů: 0

Pojďme se podívat blíže na jeden z nejpopulárnějších doplňků na trhu: syrovátkový protein. Naučte se co to je, jak nám může prospět a zda je možné ho používat i když trpíme laktózovou intolerancí. Celý článek >

Před a potréninková suplementace pro HIT

Před a potréninková suplementace pro HIT

Autor: fit-kul | 24.08.2014 12:57 | Komentářů: 0

Vysoká intenzita tréninku (HIT) vám umožní provádět větší objem práce v kratším čase. Naučte se jak maximalizovat tyto tréninky výběrem správné suplementace. Celý článek >

Jaký kreatin a kolik ho mám koupit?

Jaký kreatin a kolik ho mám koupit?

Autor: fit-kul | 22.08.2014 13:59 | Komentářů: 0

Kreatin je jedním z nejpopulárnějších doplňků výživy na budování svalové hmoty ve fitness světě. Poprvé byl identifikován v roce 1832 jako součást kosterního svalstva a jako samotný doplněk výživy se začal využívat až v devadesátých letech. U kreatinu bylo pro Celý článek >

Pulse V4 - recenze

Pulse V4 - recenze

Autor: fit-kul | 01.09.2013 08:24 | Komentářů: 0

Dnes testujeme předtréninkový nakopávač Pulse V4 od výrobce MYPROTEIN. Celý článek >

Impact Whey DELUXE - recenze

Impact Whey DELUXE - recenze

Autor: fit-kul | 30.08.2013 13:20 | Komentářů: 0

Pojďme se zblízka podívat na syrovátkový protein od anglického výrobce MYPROTEIN. Celý článek >

Psyllium – balastní látka proti chronické zácpě

Psyllium – balastní látka proti chronické zácpě

Autor: fit-kul | 10.02.2012 20:29 | Komentářů: 0

Chronická zácpa, tzn. taková, která nesouvisí s určitým onemocněním nebo se syndromem dráždivého střeva, patří k rozšířeným civilizačním chorobám. V západních průmyslových zemích je m.j. dávána do souvislosti s nepatrným přísunem balastních látek. V dávných do Celý článek >

TOP 5 zbytečných suplementů

TOP 5 zbytečných suplementů

Autor: fit-kul | 04.02.2012 19:27 | Komentářů: 0

V dnešní záplavě různých suplementů výživy, které slibují téměř zázračné hubnutí minimálně 15kg tělesného tuku za měsíc nebo naopak extrémně rychlé nabírání svalové hmoty, je velmi snadné stát se obětí těchto nekalých reklamních praktik. Ale ve skutečnosti boh Celý článek >

Konjugovaná kyselina linolová (CLA)

Konjugovaná kyselina linolová (CLA)

Autor: fit-kul | 26.01.2012 17:08 | Komentářů: 0

Termín „konjugovaná kyselina linolová“ (CLA) se používá pro směs izomerů kyseliny linolové, která se vyskytuje ve zvýšené koncentraci především v potravinách živočišného původu, jako je mléko nebo skopové a hovězí maso, a vyznačující se zvláštními účinky. Celý článek >

BCAA - pomoc při regeneraci a růstu svalů

BCAA - pomoc při regeneraci a růstu svalů

Autor: fit-kul | 08.12.2011 19:16 | Komentářů: 0

BCAA jsou zkratkou branched-chain amino acid neboli aminokyseliny s rozvětveným řetězcem. Těmito aminokyselinami se rozumí leucin, isoleucin a valin. Celý článek >

Doplňky výživy: co, kdy a jak brát?

Doplňky výživy: co, kdy a jak brát?

Autor: fit-kul | 10.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pravidelně chodím do posilovny, dřepuji, benčuji a provádím mrtvé tahy. Mám jasný cíl, kterého se držím. Jsem disciplinovaný a jdu si za svým cílem. Veškerý můj trénink si dokumentuji, tak jako každodenní jídlo. Mám dostatek odpočinku. Ale bohužel mé svalové p Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 10 , registrovaných: 2