Powerlifting

Vše o mrtvém tahu

Vše o mrtvém tahu

Autor: fit-kul | 25.09.2014 10:09 | Komentářů: 0

Naučte se jak na správnou techniku mrtvého tahu a poznejte rozdíly mezi klasickým mrtvým tahem a sumo mrtvým tahem v závislosti na tělesné stavbě. Celý článek >

Silový trénink a udržování kondice

Silový trénink a udržování kondice

Autor: fit-kul | 17.09.2014 08:28 | Komentářů: 0

Zlepšete své silové výkony prostřednictvím zvýšení kondice. Celý článek >

Kulturistický velkovýkrm

Kulturistický velkovýkrm

Autor: fit-kul | 07.12.2012 11:36 | Komentářů: 0

Pět zlatých pravidel stravování pro získání extrémních svalových objemů. Celý článek >

Sůl, sůl a zase sůl

Sůl, sůl a zase sůl

Autor: fit-kul | 30.11.2012 08:25 | Komentářů: 0

Nedostatek sodíku může vést nejen k bolestivým svalovým křečím. Celý článek >

Kolik tuku před tréninkem?

Kolik tuku před tréninkem?

Autor: fit-kul | 11.11.2012 14:48 | Komentářů: 0

Jak je to s konzumací tuku před a po tréninku? Celý článek >

Jak se zlepšit v mrtvém tahu

Jak se zlepšit v mrtvém tahu

Autor: fit-kul | 02.11.2012 19:10 | Komentářů: 0

Americký strongman Brian Shaw radí, jak se zlepšit v mrtvém tahu. Celý článek >

Co jíst po cvičení?

Co jíst po cvičení?

Autor: fit-kul | 29.06.2012 07:57 | Komentářů: 0

Každý ví, že sportovci si musí velmi pečlivě plánovat co a kdy budou jíst, aby dosáhli svých výkonnostních cílů. Ale co my ostatní? Musíme si také dávat pozor, co jíst před a po cvičení? Celý článek >

Výživový potenciál syrovátky

Výživový potenciál syrovátky

Autor: fit-kul | 03.02.2012 22:00 | Komentářů: 0

Přehledový materiál o výsledcích výzkumu zaměřeného na význam složek syrovátky a především syrovátkových bílkovin ve výživě. Celý článek >

Silový trénink pro středně pokročilé

Silový trénink pro středně pokročilé

Autor: fit-kul | 30.01.2012 20:25 | Komentářů: 0

Líbí se vám tvrdé tréninky? Nebojíte se zvedat velké váhy? Chcete konečně pořádně zesílit? Tak zkuste tento trénink! Celý článek >

Westside Barbell silový trénink

Westside Barbell silový trénink

Autor: fit-kul | 20.01.2012 19:54 | Komentářů: 0

Jedná se o upravenou verzi klasického Westside Barbell tréninku, který umožňuje i relativním začátečníkům dosáhnout silového pokroku. Celý článek >

Jak využívat bílkoviny pro maximální svalový růst

Jak využívat bílkoviny pro maximální svalový růst

Autor: fit-kul | 21.11.2011 20:16 | Komentářů: 0

Správné načasování příjmu bílkovin je důležitou součástí pro udržení celkového zdravý a svalového i silového růstu. Pokud nejste schopni během dne konzumovat dostatek bílkovin ve správný čas, pak nemůžete očekávat příliš velké svalové přírůstky. Také riskujete Celý článek >

Co jíst před, během a po cvičení

Co jíst před, během a po cvičení

Autor: fit-kul | 10.11.2011 17:46 | Komentářů: 0

Nezbytnou součástí toho, aby bylo vaše cvičení co nejefektivnější, je správně načasovaná výživa. Ať už je vaše sportovní zaměření jakékoliv (kulturistika, bojové umění, fotbal, atletika aj.), správně načasované jídlo vám pomůže k dosáhnutí lepších výsledků. Celý článek >

Jak na bench-press

Jak na bench-press

Autor: fit-kul | 27.10.2011 21:07 | Komentářů: 0

Jeden z nejznámějších cviků v posilování je bench-press. Dokonce i lidi, kteří nikdy v životě nebyli v posilovně vědí, co to ten „benč“ je a jak se provádí. A hláška: „tak kolik dáš na benči?“ to už je snad taková klasika. Celý článek >

Jak na předloktí a sílu úchopu

Jak na předloktí a sílu úchopu

Autor: fit-kul | 24.10.2011 17:21 | Komentářů: 0

Předloktí je často opomíjenou svalovou skupinou horní poloviny těla, ale přitom je zodpovědné za celkovou sílu stisku ruky. A čím je náš stisk silnější, tím udržíme větší váhu v rukách, což má za následek větší stimulaci svalů a rychlejší svalový růst. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 7 , registrovaných: 2