Pro ženy/Trénink

5+2 trénink: Super pomalý, super účinný

5+2 trénink: Super pomalý, super účinný

Autor: fit-kul | 18.09.2014 13:46 | Komentářů: 0

Super hubnoucí rutina určená k vyrýsování svalů a tvarování postavy. Šokujte vaše svaly s tímto tréninkem využívající ultra pomalá opakování! Celý článek >

40 minut bolesti – břicho, kardio, činky

40 minut bolesti – břicho, kardio, činky

Autor: fit-kul | 27.08.2014 12:59 | Komentářů: 0

Rychle se převlíknout, zahřát, nasadit ten nejdrsnější výraz, kterého jste schopni, protože tento trénink není pro bábovky. A jde se na to! Celý článek >

Fyziotrénink

Fyziotrénink

Autor: fit-kul | 13.02.2014 19:49 | Komentářů: 0

Fitkul.cz pro Vás dnes vybral z mnoha druhů tréninků, právě fyziotrénink, který Vám představí v celé jeho kráse. Pojďte se s námi podívat trochu pod pokličku a pojďte se přesvědčit, jak takový fyziotrénink vypadá a k čemu je dobrý. Aby nám cvičení přineslo krá Celý článek >

Balanční cvičení pro zdraví a krásnou postavu

Balanční cvičení pro zdraví a krásnou postavu

Autor: fit-kul | 20.11.2013 17:26 | Komentářů: 0

V posledních letech se stále častěji hovoří o takzvaném balančním cvičení, které se cvičí s pomocí balančních pomůcek. Balancování na nestabilní ploše patří mezi nejšetrnější cvičení, které téměř nezatěžuje klouby. Všechny druhy tohoto cvičení zlepšují rovnová Celý článek >

Břišní vakuum

Břišní vakuum

Autor: fit-kul | 13.04.2013 19:03 | Komentářů: 10

Mohu vás naučit jednoduchou techniku pro redukci vaší středové oblasti za méně než 3 týdny. Zahrnutí této techniky, spolu s pravidelným tréninkem břišních svalů, vám poskytne vyrýsování středové oblasti. Celý článek >

Trénink PUSH/PULL

Trénink PUSH/PULL

Autor: fit-kul | 30.03.2013 16:57 | Komentářů: 0

Přemýšlíte nad tím, co se skrývá pod tímto názvem? Odpověď je jednoduchá – velmi účinný trénink, díky kterému můžete dosáhnout za relativně krátkou dobu výborných výsledků. Při tomto tréninku můžete spálit až 300 kalorií, podpořit spalování tuků a zpevnit sval Celý článek >

Pryč s chybami v aerobním tréninku

Pryč s chybami v aerobním tréninku

Autor: fit-kul | 28.03.2013 17:36 | Komentářů: 0

Aerobní trénink je velmi důležitý k dosažení našich cílů. Měli bychom ho zařazovat nejen v případě, že chceme spálit přebytečné tukové faldíky na našem břiše, ale kardio trénink je dobrým pomocníkem v prevenci proti kardiovaskulárnímu onemocnění. Díky němu upe Celý článek >

Krásné a pevné nohy

Krásné a pevné nohy

Autor: fit-kul | 27.03.2013 15:09 | Komentářů: 0

Která z vás by nechtěla mít pevná stehna a krásně tvarované pozadí? Celý článek >

Nebojte se ukázat záda

Nebojte se ukázat záda

Autor: fit-kul | 19.03.2013 21:10 | Komentářů: 0

Pokud patříte mezi pravidelné návštěvnice posilovny, tak má trénink zad ve vašem cvičebním plánu jistě své místo. Novinkou pro vás určitě není informace, že pokud chcete opticky zmenšit pas, tak je právě procvičování zádových svalů dobrou volbou. Když budete m Celý článek >

Perfektní břicho

Perfektní břicho

Autor: fit-kul | 12.03.2013 13:24 | Komentářů: 0

Ploché a vypracované břicho je snem snad každé ženy. Celý článek >

Zaměřeno na hýždě

Zaměřeno na hýždě

Autor: fit-kul | 02.03.2013 16:28 | Komentářů: 0

Která z nás by nechtěla mít pevný, pěkně tvarovaný zadeček. V posilovně se na tuto partii zaměřujeme asi nejvíc. Žádná žena nechce mít neforemné, ploché a povislé pozadí. Ne každé z nás ale bylo dáno do vínku perfektní pozadí. Pokud i vy patříte mezi ty méně š Celý článek >

Sestavte si trénink pro tricepsy

Sestavte si trénink pro tricepsy

Autor: fit-kul | 28.02.2013 12:29 | Komentářů: 0

Když přijde řeč na posilování tricepsů, tak je dost možné, že většina z vás procvičuje tricepsy jen minimálně a repertoár vašich cviků není příliš pestrý. Jestliže střídáte dokola dva, tři stejné cviky na tricepsy, tak se nemůžete divit, že vaše výsledky nejso Celý článek >

Domácí kruhový trénink

Domácí kruhový trénink

Autor: fit-kul | 18.02.2013 18:51 | Komentářů: 0

Kvalitní trénink pro zpevnění postavy, který odcvičíte za 20 minut. Celý článek >

Dřepy, dřepy, dřepy

Dřepy, dřepy, dřepy

Autor: fit-kul | 11.02.2013 16:59 | Komentářů: 0

Dřepy neodmyslitelně patří do kvalitního tréninku vašich nohou. Možná máte pocit, že je znáte až příliš dobře a v technice provedení vás nemůže už nic překvapit. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 17 , registrovaných: 1