Powerlifting/Trénink

Vše o mrtvém tahu

Vše o mrtvém tahu

Autor: fit-kul | 25.09.2014 10:09 | Komentářů: 0

Naučte se jak na správnou techniku mrtvého tahu a poznejte rozdíly mezi klasickým mrtvým tahem a sumo mrtvým tahem v závislosti na tělesné stavbě. Celý článek >

Silový trénink a udržování kondice

Silový trénink a udržování kondice

Autor: fit-kul | 17.09.2014 08:28 | Komentářů: 0

Zlepšete své silové výkony prostřednictvím zvýšení kondice. Celý článek >

Jak se zlepšit v mrtvém tahu

Jak se zlepšit v mrtvém tahu

Autor: fit-kul | 02.11.2012 19:10 | Komentářů: 0

Americký strongman Brian Shaw radí, jak se zlepšit v mrtvém tahu. Celý článek >

Silový trénink pro středně pokročilé

Silový trénink pro středně pokročilé

Autor: fit-kul | 30.01.2012 20:25 | Komentářů: 0

Líbí se vám tvrdé tréninky? Nebojíte se zvedat velké váhy? Chcete konečně pořádně zesílit? Tak zkuste tento trénink! Celý článek >

Westside Barbell silový trénink

Westside Barbell silový trénink

Autor: fit-kul | 20.01.2012 19:54 | Komentářů: 0

Jedná se o upravenou verzi klasického Westside Barbell tréninku, který umožňuje i relativním začátečníkům dosáhnout silového pokroku. Celý článek >

Jak na bench-press

Jak na bench-press

Autor: fit-kul | 27.10.2011 21:07 | Komentářů: 0

Jeden z nejznámějších cviků v posilování je bench-press. Dokonce i lidi, kteří nikdy v životě nebyli v posilovně vědí, co to ten „benč“ je a jak se provádí. A hláška: „tak kolik dáš na benči?“ to už je snad taková klasika. Celý článek >

Jak na předloktí a sílu úchopu

Jak na předloktí a sílu úchopu

Autor: fit-kul | 24.10.2011 17:21 | Komentářů: 0

Předloktí je často opomíjenou svalovou skupinou horní poloviny těla, ale přitom je zodpovědné za celkovou sílu stisku ruky. A čím je náš stisk silnější, tím udržíme větší váhu v rukách, což má za následek větší stimulaci svalů a rychlejší svalový růst. Celý článek >

Trénink pomocí tahů a tlaků

Trénink pomocí tahů a tlaků

Autor: fit-kul | 22.10.2011 18:42 | Komentářů: 0

Jakmile začnete s intenzivnějším posilováním, budete nejspíše donuceni rozdělit trénink celého těla do více částí za týden. Tím zabráníte možnému přetrénování, které může nastat, když se vaše tělo nestíhá zregenerovat mezi jednotlivými tréninky. A rozdělením s Celý článek >

Jak na mrtvý tah?

Jak na mrtvý tah?

Autor: fit-kul | 16.10.2011 14:49 | Komentářů: 0

Mrtvý tah je jedním z nejlepších cviků na celkové zvýšení síly a svalového objemu (tedy za předpokladu, že je prováděn správnou technikou). Také se jedná o jeden ze soutěžních cviků v silovém trojboji (powerliftingu). Mrtvý tah je jeden z nejlepších testů celk Celý článek >

Jak na dřep?

Jak na dřep?

Autor: fit-kul | 15.10.2011 23:04 | Komentářů: 0

Dřep je cvik zaměřený na procvičení spodní části těla. Je také jedním ze soutěžních cviků v silovém trojboji (powerliftingu). Tento cvik se zaměřuje na procvičení kvadricepsů a hýždí, ale také zahrnuje procvičení hamstringů, lýtek a dolní části zad. Dřep je ča Celý článek >

100% silový trénink

100% silový trénink

Autor: fit-kul | 13.08.2011 00:00 | Komentářů: 2

Toto je trénink cíleně zaměřený pro powerliftery, ale to v žádném případě neznamená, že není vhodný i do kulturistického tréninku, protože jak již dobře víme: kde je síla, jsou i těžké váhy a kde jsou těžké váhy, jsou i velké svaly!!! Celý článek >

Trénink hamstringů a předloktí

Trénink hamstringů a předloktí

Autor: fit-kul | 22.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Hamstringy a předloktí - téměř zapomenuté svaly, kterým se nedostává pozornosti. Několik „odfláknutých“ sérií na konci tréninku - a i to je více než většina cvičenců provádí. Přesto, dobře vyvinuté hamstringy jsou nezbytnou součástí kvalitního svalového rozvoj Celý článek >

Trénink 4x4 - barbarská síla

Trénink 4x4 - barbarská síla

Autor: fit-kul | 19.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Váš aktuální trénink je nuda a máte chuť na změnu? Chcete cvičit jako smyslů zbavení dokud nepadnete? Tak je na čase to rozbalit!!! Barbarský program 4x4 je trénink, který je zaměřen na maximální svalový a silový zisk. A opravdu, tohle nejsou silné řeči, 4x4 f Celý článek >

Peklo na Zemi - mrtvý tah širokým úchopem

Peklo na Zemi - mrtvý tah širokým úchopem

Autor: fit-kul | 17.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Který cvik je nejlepší? Dřep? Bench press? Francouzský tlak? Každý má nějakého toho svého favorita. Ale co kdybych se zeptal: který ze cviků v těle nejvíce stimuluje uvolňování hormonu (což má za následek větší růst svalů)? Ano, máte pravdu je to mrtvý tah! A Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 10 , registrovaných: 3