Jídelníčky profesionálů


Autor: fit-kul | 09.09.2011 10:57 | Komentářů: 0

Snad každý si někdy říkal, jak asi musí jíst profesionální kulturisté? A hlavně kolik toho sní? A v dnešním článku se to dozvíte, své jídelníčky vám ukáží Jay Cutler, Branch Warren a Victor Martinez.

 

Jedni z nejlepších současných kulturistů se podělí o své jídelníčky: Jay Cutler (3 krát vítěz na Mr. Olympia), Branch Warren (2. na Mr. Olympia 2009) a Victor Martinez (vítěz Arnold Classic 2007).

 

Níže jsou uvedené jídelníčky každodenní stravy dodržované po dobu 10 týdnů. Cílem je nabrat co největší množství svalové hmoty s co nejmenším množstvím tuku.

 

 

Jídelníček Jaye Cutlera

Jay Cutler začíná svůj den s několika prášky na spalování tuků a poté následuje asi 40 minut nízkointenzivního kardia – vše před snídaní.

 

Snídaně: 15 bílků, 170g steak, ½ avokáda, asi 150g ovesných vloček, 1,6l vody

Jídlo č.2 : 400g kuřecích prs, 340g brambor

Jídlo č.3: 340g hovězí steak, 340g brambor

 

- po těchto 3 jídlech následuje silový trénink

 

Jídlo č. 4: Syrovátkový protein (ihned po tréninku)

Jídlo č. 5: 400g kuřete s rýží

Jídlo č. 6: 15 bílků, 170g hovězí steak, ½ avokáda

 

A teď si to shrneme: Jay Cutler sní denně asi 30 vaječných bílků, 800-850g kuřecího masa, 500g steaků a 700g brambor.

 

 

 

Jídelníček Victora Martineze

Victor Martinez toho sní o trochu méně než Cutler, ale každé jeho jídlo je pečlivě naplánované.

 

9:30: syrovátkový protein a čistá voda

9:45: 45minut kardia

10:45: 10 vaječných bílků, 1 celé vejce, 120g ovesných vloček

13:30: 280g hovězí steak, 120g hnědé rýže

16:00: 280g kuřecího masa, 280g brambor

17:30: předtréninkový nápoj, BCAA

 

- následuje silový trénink

 

20:00: 280g lososa, 120g brokolice v páře

1:00: 220g hovězí steak, 120g brokolice v páře

 

Martinezova strava je o něco zdravější než Cutlerova. Jí hnědou rýži místo bílé, více ryb a spotřebuje velké množství brokolice.

 

 

 

Jídelníček Branche Warrena

Warren rád začíná svůj den s hrnkem kávy a procházkou se svými psy. To se může zdát jako mnohem příjemnější způsob ranního kardia.

 

Ráno: káva, 20-30minut procházka se psy

Jídlo č. 1: 280g bizona, 2 celá vejce, 2 plátky celozrnného toustu, 120g vloček

Jídlo č. 2: 280g kuřecích prs, 400g rýže

 

- následuje silový trénink

 

Jídlo č. 3: ihned po tréninku syrovátkový protein, Gatorade

Jídlo č. 4: 280g kuřecích prs, 460-680g brambor

Jídlo č. 5: 280g kuřecích prs, 460-680g brambor

Jídlo č. 6: 170g hovězí steak, 170g ryba

 

Branch Warren jí méně hovězího masa a více kuřecích prs. A každý den sní obrovské množství brambor .

 

Nejdůležitější je si uvědomit, že i když všichni využívají syrovátkové proteiny, tak pouze jako potréninkový koktejl. Syrovátka je poměrně rychle vstřebatelná, proto se nejvíce hodí po tréninku. Zatímco kasein se vstřebává po delší dobu a tuto jeho funkci přebírá konzumované jídlo – vejce a maso.

 

Konzumace ovoce je omezena na minimum a to díky obsaženému cukru (fruktóza). Brambory jsou konzumovány v hojné míře – jsou zdrojem kvalitních sacharidů a energie, tedy pokud nejsou smažené.

 

Jídlo je nejlepším zdrojem bílkovin, sacharidů a tuků a tito kulturisti to dobře vědí. Nepotřebují denně vypít kvanta proteinových koktejlů, místo toho sní obrovská množství vajec kuřecího a hovězího masa, ryb, brambor a rýže.

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 18 , registrovaných: 2