35 největších bicepsů v historii (2. část)


Autor: fit-kul | 07.10.2014 13:52 | Komentářů: 0

 

Vítejte na přehlídce bicepsů! Chcete vědět, komu patří největší bicepsy v historii kulturistiky? A chcete znát i jejich tréninky bicepsů? Tak si pojďte přečíst tento článek.

 

 

Kal Szkalak

 

„Propojení mysli a svalu je klíčem k velkým bicepsům. Více než u jakékoliv jiné svalové partie, můžu snadno sledovat, jak se pohybuje biceps s každým opakováním a doslova si s ním pohrát díky různým variacím otáčení zápěstí pro dosažení maximální kontrakce. Vždy se snažte, aby bylo každé opakování těžké.“ Kal Szkalak

 

Bicepsový trénink Kal Szkalak

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

5

8-10

Koncentrovaný zdvih na kladce

5

8

Bicepsové zdvihy na stroji

5

12

Bicepsové zdvihy s VČ nadhmatem

5

12

Bicepsové zdvihy s JČ na Scottově lavici

5

12

 

 

 

 

Flex Wheeler

 

„Bicepsy jsou relativně malé svaly a nemělo by trvat dlouho je vyčerpat, pokud cvičíte opravdu těžce. Provádím více než 10 sérií jednou týdně, ale každou sérii jedu až do selhání. Moje ruce pořád rostou a přitom se nemusím bát přetrénování.“ Flex Wheeler

 

Bicepsový trénink Flex Wheeler

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s EZ

3

10

Koncentrovaný zdvih

3

10

Bicepsové zdvihy jednou rukou s opřením o lavičku

3

10

 

 

 

 

Bill Pearl

 

„Kdybych chtěl mít ruce tak velké, jak by to jen bylo možné, asi bych zařadil 20 sérií ve čtyřech cvicích pro bicepsy a 20 sérií pro tricepsy – vše 3x týdně. To je dohromady 60 sérií na bicepsy a 60 sérií na tricepsy týdně. Opakování bych měl kolem 6-8 a střídal bych všechny možné cviky. A snažil bych se trénovat vždy s velkými vahami.“ Bill Pearl

 

Bicepsový trénink Bill Pearl

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

4

8-10

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

4

8-10

 

 

 

 

Bertil Fox

 

„Každý kdo automaticky zanedbává brachialis omezuje výšku a konečný objem jeho bicepsu, protože dobře vyvinutý brachialis bude tlačit biceps vzhůru a dá mu jasnější výšku.“ Bertil Fox

 

Bicepsový trénink Bertil Fox

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s EZ

6

6-8

Bicepsové zdvihy ve stoje s vytáčením s JČ

6

6-8

Bicepsové zdvihy na Scottově lavici

6

6-8

Bicepsové zdvihy jednou rukou s opřením o lavičku

6

6-8

Koncentrovaný zdvih

6

6-8

 

 

 

Mike Christian

 

„Pamatujte si, 4 série, 8-10 opakování, těžce a tvrdě.“ Mike Christian

 

Bicepsový trénink Mike Christian

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

4

8-10

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

4

8-10

Koncentrovaný zdvih na kladce

4

8-10

Bicepsové zdvihy na stroji

4

8-10

 

 

 

 

Boyer Coe

 

„Vzpomínám si na časopis Muscle Builder Joa Weidera a v něm článek o Stevu Reevesovi a jeho tréninku bicepsů. Psal o tom, že dělá hlavně bicepsové zdvihy s vytáčením v sedě na lavičce. Zdálo se mi to jako dobrá rada, takže to byl můj první cvik na bicepsy. Ve skutečnosti, tohle byl můj jediný cvik na bicepsy po dobu skoro pěti let. Vše co jsem dělal, bylo 8-10 sérií a pak jsem šel na triceps.“ Boyer Coe

 

Bicepsový trénink Boyer Coe

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

3

8

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

3

8

Koncentrovaný zdvih

3

8

Bicepsové zdvihy na stroji

3

8

Bicepsové zdvihy s VČ nadhmatem

3

8

 

 

 

 

Brian Buchanon

 

„Definujme vlastnosti, které kulturista potřebuje, jestli chce mít nějakou šanci dosáhnout na top umístění na soutěži. Za prvé, musí se narodit s vynikajícími genetickými předpoklady – přirozeně pozitivně reagovat na trénink a budování svalové hmoty. A za druhé, musí mít mentální houževnatost a vůli využívat a rozvíjet svůj fyzický potenciál.“ Brian Buchanon

 

Bicepsový trénink Brian Buchanon

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

5

6-8

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

5

6-8

Koncentrovaný zdvih

5

8-10

Bicepsové zdvihy s EZ

5

6-8

 

 

 

 

Dorian Yates

 

„Pokud půjdete do posilovny a začnete „pumpovat“ bicepsy, budou mnohem větší a to díky nahromadění krve. Ale ztratíte tak jejich určitou separaci.“ Dorian Yates

 

Bicepsový trénink Dorian Yates

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

1

6-8

Bicepsové zdvihy ve stoje s EZ

1

6-8

Bicepsové zdvihy na stroji Nautilus

1

6-8

 

 

 

 

Ronnie Coleman

 

„No, byla to opravdu těžká cesta, ale miloval jsem každou minutu. Užíval jsem si tu výzvu. Obhajoba vítězství na Mr. Olympia bylo vždy o správně nastavené mysli. Každý klade takový důraz na fyzický aspekt kulturistiky, ale ve skutečnosti ti, kteří jsou psychicky silní, budou úspěšní.“ Ronnie Coleman

 

Bicepsový trénink Ronnie Coleman

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

4

12

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

4

12

Bicepsové zdvihy ve stoje s EZ

4

12

Koncentrovaný zdvih na kladce

4

12

 

 

 

 

Paul Dillett

 

„Líbí se mi používat lano při tricepsovém stahování kladky. Dokážu tak mnohem lépe izolovat práci tricepsu. Díky tomu mám dobře tvarované a separované tricepsy.“ Paul Dillett

Bicepsový trénink Paul Dillett

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

4-5

10-12

Bicepsové zdvihy ve stoje s vytáčením s JČ

4-5

10-12

Koncentrovaný zdvih

4-5

10-12

 

 

 

 

Lou Ferrigno

 

„Já rozhodně nesouhlasím s kulturisty, kteří říkají, že můžete získat velké předloktí pouhým stisknutím při  bicepsových zdvizích s vytáčením. V několika málo případech to může být pravda, ale většina kulturistů, včetně mě, musí velmi tvrdě trénovat předloktí pro jejich smysluplný rozvoj.„ Lou Ferrigno

 

Bicepsový trénink Lou Ferrigno

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

2

15-20

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

3-4

8-10

Bicepsové zdvihy na Scottově lavici

4

8-10

 

 

 

 

Frank McGrath

 

„Za prvé, jediný člověk, kterému nemusíte nic dokazovat, jste vy sami. Za druhé, můžete sledovat život s nosem přitisknutým na sklo nebo se můžete konečně rozhoupat a otevřenými dveřmi vstoupit dovnitř.“ Frank McGrath

 

Bicepsový trénink Frank McGrath

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

-

-

Bicepsové zdvihy s EZ

-

-

Bicepsové zdvihy ve stoje s vytáčením s JČ

-

-

 

 

 

 

Serge Nubret

 

„Genetika vám může do určité míry pomoct, ale nejdůležitější je mysl a duše.“ Serge Nubret

 

Bicepsový trénink Serge Nubret

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

8

12

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

8

12

 

 

 

 

Reg Park

 

„Jestli je vaše kulturistické zaměření být stále větší a větší, pravděpodobně budete muset trénovat stále tvrději až, věřte tomu nebo ne, budete provádět 20-30 sérií na bicepsy a tricepsy 3x týdně.“ Reg Park

 

Bicepsový trénink Reg Park

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

5

5-8

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

5

5-8

 

 

 

 

Shawn Ray

 

„Snažte se používat různé cviky v každém vašem tréninku. Doslova tím budete šokovat svoje svaly, což povede k novému růstu.“ Shawn Ray

 

Bicepsový trénink Shawn Ray

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

4

8-12

Koncentrovaný zdvih

4

8

Bicepsové zdvihy s JČ na Scottově lavici

4

10-12

 

 

 

 

Dave Draper

 

„Prostě nemůžu jít z posilovny domů, dokud nezničím bicepsy a tricepsy.“ Dave Draper

 

Bicepsový trénink Dave Draper

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

5

6

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

5

6

Kladivové zdvihy

5

6

 

 

 

 

Marcus Ruhl

 

„Uvědomil jsem si pošetilost svých prvních tréninků, které jsem čerpal z kulturistických časopisů. Rozhodl jsem se vytvořit svůj vlastní tréninkový plán. Všechno intenzivnější, váha větší. Tenkrát bylo mým cílem dosáhnout v každém tréninku obrovského napumpování.“ Marcus Ruhl

 

Bicepsový trénink Marcus Ruhl

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

4

8-10

Bicepsové zdvihy na stroji

4

6-10

„21“

4

8-10

 

 

 

 

Nasser El Sonbaty

 

„Nemám žádnou oblíbenou část těla ani nemám oblíbený cvik. Těm, kdo preferují stroje před volnými vahami, protože stroje jsou pohodlnější, působí mnohem méně bolesti svalům, nevyžadují takovou koncentraci a jsou obecně bezpečnější – nemám co říct. Chcete-li mít skutečné svalové přírůstky, budete muset trénovat tvrdě a budete si muset volit vždy nejméně oblíbené cviky, protože jenom díky nim můžete dosáhnout těch nejlepších výsledků.“ Nasser El Sonbaty

 

Bicepsový trénink Nasser El Sonbaty

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

8

10

Bicepsové zdvihy v sedě s vytáčením s JČ

8

10

 

 

 

 

Marko Savolainen

 

„Rád bych, aby se do dnešní doby přenesla ta „tvrdost“ kulturistů z 90. let. Nejlepším příkladem toho je Dorian Yates. Dnešní kulturisté jsou sice větší, ale takoví měkčí, zejména v částech jako jsou paže a ramena.“ Marko Savolainen

 

Bicepsový trénink Marko Savolainen

Cvik

Série

Opakování

Bicepsové zdvihy s VČ

4-8

5-10

Kladivové zdvihy

4-8

5-10

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 6 , registrovaných: 2