Cvičení na cestách


Autor: fit-kul | 15.05.2012 18:55 | Komentářů: 0

Myslíte si, že je těžké trénovat, když jste na cestách? Možná jste již zjistili, jak těžké je si udržet svoji tréninkovou rutinu, když se vám změní denní rozvrh a pokud nemáte k dispozici vybavení, které normálně používáte. Ale my pro vás máme řešení…

 

Jistě, cvičení na cestách může být obtížné, ale berte to spíše jako příležitost, vyzkoušet něco nového – narušit vaši klasickou rutinu (což může mít často naopak spíše pozitivní efekt na vaši výkonnost). Být omezen časem, který můžete strávit tréninkem a zařízením, které máte k dispozici, může být dobrá věc, protože vás nutí k větší kreativitě tréninku.

 

 

Co si můžete vzít s sebou

Na cesty si s těží budete brát činky nebo benchovou lavici, ale pokud nemáte absolutně žádné tušení, zda v okolí není nějaká slušná posilovna, stále jsou zde některé alternativy:

 

Gumové expandéry

Gumové expandéry jsou skvělými spolucestujícími a to hned z několika důvodů. Za prvé, můžete se zaměřit na procvičení každého svalu v těle a protože cvičíte v nepřetržitém napětí, budete opravdu cítit pořádné pálení svalů. Za druhé, můžete si je vzít s sebou kamkoliv, aniž by zabíraly mnoho místa. Za třetí, s gumovými expandéry můžete cvičit doslova kdekoliv. A na výběr máte celou řadu různých druhů expandérů. Doporučujeme kvalitní expandéry Bodylastics.
 

 

Švihadlo

Skákání přes švihadlo patří mezi nejlepší tréninky pro zlepšení vašeho kardiovaskulárního systému, ale také vám pomůže spálit obrovské množství kalorií.

 

Chůze a běh

K chůzi či běhu nepotřebujete nic víc než dobré boty. Za každou půl hodinu chůze můžete spálit až 180kalorií a při běhu i více než 350 kalorií.

 

 

Posilovací stroje

V dnešní době se v mnoha hotelech nachází i menší posilovny (zpravidla obsahují nějaký kardio stroj – nejčastěji běhací pás či stacionární kolo, několik jednoručních činek a posilovací věž). Možná se budete divit, ale ke kvalitnímu procvičení hlavních svalových partií nebude potřebovat žádné další speciální stroje. Snažte se trénovat krátce, ale efektivně. Níže je ukázka 15 minutového tréninku na procvičení celého těla:

 

  • Zahřejte se 5 minutami na kardio stroji
  • Proveďte tolik kliků kolik zvládnete za jednu minutu
  • Uchopte dvě jednoruční činky adekvátní váhy a proveďte tolik dřepů kolik zvládnete za jednu minutu
  • Cvičte na kardio stroji při maximální intenzitě po dobu jedné minuty
  • Uchopte dvě jednoruční činky adekvátní váhy a proveďte tolik výpadů kolik zvládnete za jednu minutu
  • Pokud máte k dispozici kladku proveďte 1 opakování stahování kladky před hlavu a ihned poté 12 opakování tricepsového stahování kladky (to stejné lze provést i s jednoručními činkami: 12op přítahy JČ + 12op francouzských tlaků)
  • Cvičte na kardio stroji při maximální intenzitě po dobu jedné minuty
  • Proveďte tolik kliků o lavičku, kolik zvládnete během jedné minuty
  • Proveďte tolik kliků kolik zvládnete za jednu minutu
  • Cvičte na kardio stroji při maximální intenzitě po dobu jedné minuty
  • Vychladněte v pomalém tempu po dobu 3minut

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 16 , registrovaných: 2