Sledujte své pokroky


Autor: fit-kul | 14.03.2012 18:59 | Komentářů: 0

Nejlepším způsobem, jak sledovat své pokroky, je pravidelné zapisování určitých hodnot, ať už je to tělesná váha, míry, množství tělesného tuku či srdeční frekvence.

 

Datum: __________________

Hmotnost: ________________

Tělesný tuk (pokyny viz. níže): ________________

Klidová srdeční frekvence (pokyny viz. níže): ________

Obvod měření (pokyny viz. níže):

Pas: __________________

Boky: __________________

Stehna: __________________

Hrudník: __________________

 

Měření tělesného tuku

Existuje celá řada způsobů měření tělesného tuku – bioelektrická impedance, měření tloušťky kožní řasy, BMI apod.

 

 

Klidová tepová frekvence

Vaše tepová frekvence označuje, jak intenzivně vaše srdce momentálně pracuje a sledování klidové tepové frekvence (KTF) v čase vám může pomoci sledovat možné zlepšování vaší celkové kondice. KTF se obvykle pohybuje mezi 50 až 100 tepy za minutu. Sportovci a ti, kteří pravidelně cvičí, budou mít KTF zpravidla nižší, zatímco lidé, se sedavým způsobem zaměstnání budou mít naopak KTF vyšší. Vaším cílem by mělo být snižování KTF.

 

Měření: doporučuje se měřit KTF ráno po probuzení nebo těsně před spaním (3-5dní za sebou a výsledné hodnoty zprůměrovat).

 

 

Jak se správně změřit

Pas

Měřte vždy bez přílišného utahování či naopak povolování metru. Správné měření pasu by mělo být v nejužší části trupu, což zpravidla odpovídá přibližně 2cm nad pupíkem.

 

Boky

Obvod boků měříme v nejširší části vašich hýždí. Měřené osoby stojí vzpřímeně s nohama u sebe, s uvolněnou břišní stěnou, s pažemi po stranách těla, na konci normálního výdechu.

 

Stehna

Měří se horní část stehen, těsně pod hýžděmi.

 

Hrudník

Obvod hrudníku se měří u mužů vpředu ve výši prsních bradavek (u žen těsně nad horními okraji prsů) a vzadu těsně pod dolními úhly lopatek. Paže volně visí podél těla. Obvod se měří na konci normálního výdechu.

 

 

Zapisujte si své pokroky každé 4 týdny. Snažte se vyhnout měření a vážení každý den, to může být velmi demotivující, protože nemusíte být schopni zaznamenat vaše mírné pokroky.

 

Stáhnout formulář: pokroky-formulář.txt

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 7 , registrovaných: 3