6 nejlepších six-packů na planetě


Autor: fit-kul | 16.10.2014 19:08 | Komentářů: 0

 

Neuvěřitelná sbírka nejvíce populárních six-packů na internetu patřící neméně populárním osobnostem naturální kulturistiky.

 

Neuvěřitelní six-pack # 1: Ulisses Williams, Jr.  (obr. nahoře)

Výška – 178cm

Váha – 84kg

Práce – trenér celebrit a fitness model

 

Ulisses trénuje pět dní v týdnu s cílem, aby vypadal co nejestetičtěji. Jeden měsíc před soutěží zařazuje i kardio a přísnější dietu. Snaží se udržovat vyváženou stravu a jíst širokou škálu potravin. Ulisses také pravidelně zařazuje tréninky calistheniky pro lepší kondici.

 

 

 

Neuvěřitelní six-pack # 2 - Greg Plitt

 

Výška – 185cm

Váha – 88,5kg

Práce – TOP fitness model v USA

 

Greg Plitt preferuje ranní tréninky ještě před prací. A rád trénuje s někým, kdo má stejný cíl jako on. Jeho tréninky jsou rozděleny na:

 

  • Hrudník
  • Záda
  • Ruce
  • Ramena
  • Nohy

 

 

 

Neuvěřitelní six-pack # 3 - Max Philisaire

 

Výška – 185cm

Váha – 86kg

Práce – trenér a poradce výživy v Hollywoodu

 

Max Philisaire je přesvědčen, že tréninky a strava jsou tak jednoduché, jak moc člověk chce dosáhnout svých cílů. Max trénuje především komplexní cviky častokrát se zaměřením na cviky s vlastní vahou.

 

 

 

Neuvěřitelní six-pack # 4 - Ben Booker

 

Výška – 180cm

Váha – 84kg

Práce – Top fitness model

 

Pokud jde o trénink břišních svalů, Ben Booker věří, že musíte využívat co nejtěžší cviky pro vybudování opravdu impozantního six-packu. Pouze vysoký počet opakování není tím nejlepším způsobem tréninku.

 

 

 

Neuvěřitelní six-pack # 5 - Obi Obadike

 

Výška – 1885cm

Váha – 86kg

Práce – trenér a fitness model

 

Moje tréninková filozofie je o supersériích dvou až tří různých svalových partií. Mám 4-5 tréninků klasicky v posilovně s činkami a 3-4 kardio tréninky týdně.

 

 

 

Neuvěřitelní six-pack # 6 - Nick Paniagua

 

Výška – 173cm

Váha – 75kg

Práce – fitness model

 

Když jsem začínal s tréninkem, jediné co jsem znal, byl trénink do naprostého vyčerpání. Výsledky byly docela dobré, ale potom vše začalo stagnovat. Zjistil jsem, že jsem dělal opravdu velké chyby v jídelníčku, tedy hlavně v množství. Mám velice rychlý metabolismus a tak sním opravdu docela velké množství sacharidů, bílkovin i tuků.

 

 

 

Neuvěřitelní six-pack # 7 - Matus Valent

 

Výška – 190cm

Váha – 91kg

Práce – profesionální hráč plážového volejbalu a fitness model

 

Poslední 3-4 roky dodržuji stále stejný tréninkový plán – prostě nemám rád změny v tréninku. Trénuji 5x týdně, takže o víkendu mám zpravidla volno – moje tělo je za těch pět dní opravdu unavené, protože vždy trénuji s velkýma vahami. Obvykle trénuji dvě partie v jednom tréninku. Pondělí trénuji hrudník a bicepsy, v úterý nohy, ve středu záda a tricepsy, ve čtvrtek znovu hrudník a bicepsy a v pátek to jsou ramena a lýtka. Na konci každého tréninku dávám několik sérií na břicho.

 

 

 

Neuvěřitelní six-pack # 8 - Kelechi Opara

 

Výška – 175cm

Váha – 80kg

Práce – fitness model

 

Mezi mých 5 nejoblíbenějších cviků patří shyby a jejich variace, přední dřepy, mrtvé tahy, tlaky na ramena ve stoje, výpady a bench-press hlavou nahoru. Těmito komplexními cviky dokážu perfektně procvičit celé tělo a udržet si kondici a to díky velice krátké době odpočinku mezi sériemi.

 

 

 

Neuvěřitelní six-pack # 9 - Micah Lacerte

 

Výška – 183cm

Váha – 90kg

Práce – Calvin Clain model

 

Mám velice rozmanité tréninky. Miluji kombinovat různé cviky a šokovat tak svoje svaly. Trénuji maximálně 5 dnů v týdnu splitovým způsobem. Když jsem v dietě jím denně asi 3000-3500 kalorií a 3-5x týdně po dobu 30 minut trénuji HIIT (většinou se skládá ze sprintů a běhání do schodů). Když mám čas zařazuji i plyometrický trénink.

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 12 , registrovaných: 3