Dřepy


Autor: fit-kul | 07.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Dřepy

 

Zapojení svalů:

  • kvadricepsy (čtyřhlavý sval stehenní)
  • hamstringy ( zadní strana stehen), zadek, lýtka, břicho, záda - komplexně celé tělo

 

Provedení:

- postavte se čelem ke stojanu čí kleci, kde již máte přichystanou činku s adekvátním závažím

- vstupte pod činku tak, aby byla opřená zezadu o vrchní část zad (snažte se tlačit lopatky k sobě) a uchopte osu nadhmatem v o něco větší šíři než je šíře ramen

- zvedněte činku ze stojanu a udělejte krok zpět a rozkročte se do šíře ramen s mírně vytočenými špičkami

- lokty držte pod osou, záda rovná, hlava vzpříma a s nádechem jděte do dřepu až budou stehna paralelně nebo níže s podlahou

- s výdechem se vraťte do výchozí polohy

 

 

 

 

 

 

Dřepy vpředu (čelní dřep)

 

Zapojení svalů:

  • kvadricepsy (cílené zaměření)
  • hamstringy ( zadní strana stehen), zadek, lýtka, břicho, záda

 

Provedení:

- postavte se čelem ke stojanu čí kleci, kde již máte přichystanou činku s adekvátním závažím

- dejte ruce pod osu činky, překřižte ruce a uchopte osu (snažte se mít lokty co nejvýše)

- zvedněte činku ze stojanu a udělejte krok zpět a rozkročte se do šíře ramen s mírně vytočenými špičami

- záda rovná, hlava vzpříma a s nádechem jděte do dřepu až budou stehna paralelně nebo níže s podlahou

- s výdechem se vraťte do výchozí polohy

- pro zmírnění tlaku na záda doporučuji obalit si osu např. ručníkem

 

 

 

 

 

 

Dřepy na přístroji (multipress)

 

Zapojení svalů:

  • kvadricepsy (čtyřhlavý sval stehenní)
  • snaha o maximální procvičení stehen bez pomoci zad

 

Provedení:

- postavte se čelem k multipressu s adekvátním závažím

- vstupte pod činku tak, aby byla opřená zezadu o vrchní část zad (snažte se tlačit lopatky k sobě) a uchopte osu nadhmatem v o něco větší šíři než je šíře ramen

- zvedněte činku ze stojanu a udělejte krok zpět a rozkročte se do šíře ramen s mírně vytočenými špičkami

- lokty držte pod osou, záda rovná, hlava vzpříma a s nádechem jděte do dřepu až budou stehna paralelně nebo níže s podlahou

- s výdechem se vracejte do výchozí polohy

- dřepy v multipressu dovolují cvičit s větší zátěží protože je velmi snadné udržet rovnováhu a proto se můžete plně soustředit na izolované procítění kvadricepsů

 

 

 

 

Zdroj videa:

youtube.com

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 6 , registrovaných: 2