Cviky/Stehna

Addukce s kladkou

Addukce s kladkou

Autor: fit-kul | 03.02.2013 19:33 | Komentářů: 0

Skvělá náhrada za klasické dřepy, oblíbené především u žen. Celý článek >

Plié dřepy

Plié dřepy

Autor: fit-kul | 31.01.2013 08:26 | Komentářů: 0

Skvělá náhrada za klasické dřepy, oblíbená především u žen. Celý článek >

Výpady do strany

Výpady do strany

Autor: fit-kul | 30.01.2013 17:40 | Komentářů: 0

Jedná se o výborný cvik pro ideální tvarování stehen, hamstringů, ale i hýždí. Celý článek >

Výstupy na schod/lavičku

Výstupy na schod/lavičku

Autor: fit-kul | 21.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Při výstupech na schod, lavičku či bednu procvičujete především svaly stehen a hýždí. Celý článek >

Předkopávání

Předkopávání

Autor: fit-kul | 09.07.2011 09:08 | Komentářů: 0

Předkopávání je izolovaný cvik, který primárně neslouží pro objemový trénink, ale pro ucelený, vyrýsovaný vzhled stehen. Celý článek >

Leg-press

Leg-press

Autor: fit-kul | 09.07.2011 09:06 | Komentářů: 0

Izolovaný a jeden z nejjednodušších cviků na svalový rozvoj stehen. Se správným provedením je tento cvik šetrnější ke kolenům. Celý článek >

Mrtvý tah - stehna

Mrtvý tah - stehna

Autor: fit-kul | 09.07.2011 08:49 | Komentářů: 0

Jeden z pilířů kvalitního tělesného rozvoje. Mrtvý tah je vícekloubový cvik, který díky množství zapojených svalů (snad až na dřep) nemá konkurenta. Je náročný na správné provedení, ale tomu kdo vydrží se náležitě odmění. Celý článek >

Hacken dřep

Hacken dřep

Autor: fit-kul | 09.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

I když se může zdát, že se jedná o čistě izolovaný cvik, opak je pravdou. Hacken dřep je velmi dobrý pomocník např. při bolestech zad, kdy je velmi obtížné provádět klasický dřep. Díky své variabilitě postavení nohou se jedná o dobrý objemový cvik, kde se může Celý článek >

Výpady

Výpady

Autor: fit-kul | 09.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

V jádru stejný cvik jako předkopávání, ale po prvním tréninku poznáte, že je to také výborný objemový cvik, při kterém dobře procvičíte nejen stehna (s důrazem na jejich spodní část), ale i hamstringy a zadek. Celý článek >

Dřepy

Dřepy

Autor: fit-kul | 07.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Dřepy jsou jedním z nejefektivnějších cviků na masivní rozvoj nejen stehen, ale celého těla. Tak jako mrtvé tahy i dřepy jsou těžké na provedení, ale rozhodně by neměli chybět v žádném tréninkovém plánu. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 5 , registrovaných: 2