FITKUL plán hubnutí 4. fáze - UDRŽENÍ SOUČASNÉ VÁHY


Autor: fit-kul | 29.10.2011 20:34 | Komentářů: 0

 

Čtvrtá a zároveň i poslední etapa našeho plánu hubnutí je udržovací fáze. Jakmile jste dosáhli této fáze, můžete si zatleskat – dosáhli jste svých vysněných cílů!

 

Samozřejmě tímto nic nekončí. Stále je nutné pokračovat v práci, udržet si určitou úroveň aktivity, dodržovat zdravou a vyváženou stravu.

 

V ideálním případě je momentálně hodnota vašeho BMI někde v rozmezí 18,5-24,9 (za předpokladu, že nejste příliš svalnatí). Měli byste se cítit a hlavně vypadat mnohem lépe, něž kdykoliv předtím.

 

 

Držte se zásad zdravého stravovacího plánu

Mějte příjem tuků a sacharidů pod kontrolou a držte se dále od nezdravých a konzervovaných potravin. Nyní si i můžete dopřát jednou týdně „volný den“, tj. dejte si bez obav vše na co budete mít chuť (ale nezapomínejte, že vaše tělo není „popelnice“).

 

Vždy začínejte den se zdravou a bohatou snídaní. A jezte pravidelně po celý den.

 

Musíte být připraveni si i nadále udržovat zdravý životní styl a to nejlépe po celý zbytek života. Čím dříve si uvědomíte, že to není trest, ale naprosto normální způsob života, tím dříve si začnete užívat svého štíhlejšího, zdravějšího a krásnějšího těla.

 

 

Buďte aktivní

Měli byste dodržovat alespoň minimální fyzickou aktivitu. Ať už je to běh, posilovna, horolezectví, fotbal, bojová umění či něco jiného - snažte se být aktivní. A nezapomeňte si vybrat takovou aktivitu, která vás bude bavit.

 

Bez pravidelného pohybu existuje vysoké riziko, že se opět vrátíte na svoji původní váhu. Cvičení vám pomůže zrychlit metabolismus na takovou úroveň, že se již nebudete muset bát opětovného ztloustnutí.

 

 

Vydržte!

Pamatujte si, že každý má někdy špatné dny. Můžete onemocnět, zranit se nebo vás potká jiná radikální událost, která vás může srazit na zem.

 

Pokud se tak stane, bojujte! Nic vás nemůže porazit – jednou jste si tuto cestu zvolili, tak se nevzdávejte.

 


Toto je VÁŠ ŽIVOT, VAŠE ZDRAVÍ – NIKDY TO NEVZDÁVEJ!!!


 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 20 , registrovaných: 3