3 denní dietní plán


Autor: fit-kul | 13.09.2011 09:25 | Komentářů: 0

Pokud hledáte jednoduchý a zdravý dietní plán, tak tento 3 denní stravovací plán je pro vás ideální. Lze ho snadno začlenit do vašeho normálního týdne pro dlouhodobé použití nebo jen pro prodloužené víkendy jako pomoc pro udržení zdravé váhy.

 

Tato krátká dieta omezuje celkový příjem kalorií a přitom poskytuje odpovídající množství živin, vlákniny a energie. Ovesné vločky v müsli mají nízký GI a uvolňují energii postupně, což znamená, že jídlo se tráví po delší dobu a to pomáhá kontrolovat hladinu cukru v krvi a snižuje riziko ukládání tuků.

 

Ovoce a syrová zelenina poskytuje vitamíny, minerály a také vlákninu, která pomáhá nejen udržovat pocit sytosti po delší dobu. Hlavní jídlo denně je pouze jedno a to večer – ovšem jedná se o nízkokalorickou porci jídla.

 

Pokud se vám některá potravina nelíbí, pokuste se najít vhodnou alternativu, např. pokud vám nechutná vepřové maso nahraďte ho kuřecím masem či rybou.

 

Nejdůležitější věcí je pravidelná konzumace naplánovaného jídla. Nezapomeňte, že nikdy nesmíte mít hlad.

 

1. den

Snídaně: 40g müsli, 125ml polotučného mléka, cca 7 jahod

Svačina: 3 meruňky

Oběd: tuňákový sendvič, 80g syrové mrkve

Svačina: 150g jogurtu

Večeře: 250g chilli con carne, 70g rýže s hráškem, kousky manga

 

 

2. den

Snídaně: 40g müsli, 125ml polotučného mléka, banán

Svačina: dvě švestky

Oběd: brambory vařené ve slupce, pečené fazole, 100g hroznů

Svačina: pomeranč

Večeře: 100g grilovaného lososa, 225g zeleného salátu, jedno jablko

 

 

 

3. den

Snídaně: 2 vařená vejce, 1 krajíc celozrnného chleba, 200ml neslazené pomerančové šťávy

Svačina: 50g cous-cousu s mrkví a řapíkatým celerem

Oběd: kuřecí prsíčka, zeleninový salát, 100g hroznů

Svačina: 150g jogurtu, 30g borůvek

Večeře: 120g vepřové kotlety, 12g brambor, 110g vařené brokolice, 160g čerstvého ananasu

 

 

Pokud jste se rozhodli hubnout, můžete tento dietní stravovací plán opakovat jednou za tři dny a celkově dodržovat několik týdnů. Nejlepší dietní plány jsou často ty nejjednodušší.

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 7 , registrovaných: 2