10 rad k dosažení ideální postavy


Autor: fit-kul | 30.10.2011 17:45 | Komentářů: 0

10 jednoduchých rad, které vám pomohou, k dosažení ideální postavy.

 

1. Věřte v sami sebe a nikdy se nevzdávejte

Pokud si nebudete věřit, nikdy nedosáhnete svých cílů. S určitostí nastanou dny, kdy to budete chtít vzdát, ale nedělejte to – vše špatné jednou skončí.

 

 

2. Určete si své cíle

Jak se můžete někam dostat, když ani nebudete vědět, kam směřujete? A řekněte o svých cílech přátelům, mohou vám poskytnout větší podporu.

 

 

3. Upravte své cíle každých 6 týdnů

Po šesti týdnech, porovnejte své dosažené výsledky s těmi původními. Buďte kritičtí, ale realističtí, k vlastnímu pokroku. Ne vždy splníte své cíle, ale je lepší mířit vysoko a tvrdě pracovat, než si dávat úkoly, které jsou až příliš lehké.

 

 

4. Kontrolujte svůj postup

Umístěte si na lednici kalendář a ve dnech, kdy jste dodržovali svůj stravovací plán, si zakreslete kolečko. Dny, kdy jste cvičili, označte křížkem. A pokud jste ten den měli bezchybný (cvičení i strava), označte ho křížkem v kolečku.

 

 

5. Dívejte se na sebe

Vyfoťte se a fotku dejte někam, kde ji budete mít denně na očích. Fotka vám bude poskytovat další motivaci, proč to vlastně děláte. Nebo můžete postnout fotografii na naše fórum, aby i ostatní viděli váš pokrok a mohli vám poskytnout další rady a motivaci.

 

 

6. Aktualizujte fotografie

Každé 4 týdny se znova vyfoťte (nejlépe na stejném místě a ve stejném oblečení) a umístěte tuto fotografii vedle té původní. Tak budete na vlastní oči vidět, jaký pokrok jste již udělali.

 

 

7. Připomínejte si

Založte si svůj profil na našich stránkách a pravidelně ho aktualizujte.

 

 

8. Sejde z očí, sejde z mysli

Udržujte svůj dům bez jakýchkoliv nezdravých potravin.

 

 

9. Příprava jídel předem

Pokud si připravíte jídlo na příští den předem, nebudete mít starosti, co budete jíst a tím se sníží pravděpodobnost, že budete konzumovat nezdravá jídla.

 

 

10. Kontrolujte se

Nezapomeňte, že jídlo vás nesmí ovládat!

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 18 , registrovaných: 3