41 věcí, které byste v posilovně nikdy neměli dělat


Autor: fit-kul | 05.11.2013 19:15 | Komentářů: 0

Těchto 41 typů z Vás neudělá silnější nebo větší chlapáky, ale pomůže Vám získat trochu toho respektu, udržet si členství v posilovně a možná dokonce několik dobrých přátel.

 

1. Nikdy byste neměli… dát 10 kotoučů na leg-press a nechat je tam i po odcvičení

 

2. Nikdy byste neměli… oslňovat ostatní návštěvníky svojí „krkací“ technikou

 

3. Nikdy byste neměli… chodit do posilovny ve špinavém oblečení, se zápachem něco mezi mokrým psem a čistírnou odpadních vod

 

4. Nikdy byste neměli… sedět na benchové lavičce nebo okupovat stroj, když zrovna esemeskujete nebo vyřizujte telefonní hovory

 

5. Nikdy byste neměli… vyrušovat nikoho při těžkých cvicích jako je dřep, mrtvý tah, nadhozy, bench-press apod.

 

6. Nikdy byste neměli… zabrat někomu místo nebo vzít činky bez toho, abyste se zeptali, jestli již docvičil

 

7. Nikdy byste neměli… zapotit lavičku bez toho, abyste ji poté setřeli. Nikdo nechce ochutnávat Váš pot

 

8. Nikdy byste neměli… přejít do zíracího módu na pěkné dívky při provádění aerobky nebo roznožek

 

9. Nikdy byste neměli… naložit si na bench-press více než je vaše evidentní maximum a nutit ostatní návštěvníky, aby vás jistili jenom z důvodu „masírování“ vašeho ega

 

10. Nikdy byste neměli… i používat žvýkací tabák a pravidelně si odplivovat do plechovky

 

11. Nikdy byste neměli… ohnout osu při dřepech na multipressu. Jestli chcete skutečně dřepovat, běžte do dřepovací klece.

12. Nikdy byste neměli… nechávat povalovat činky kolem sebe, když jste skončili. Pěkně s nima zpátky do stojanu.

 

13. Nikdy byste neměli… čekat až se uvolní místo a dělat tak cvičícímu stín uprostřed jeho série

 

14. Nikdy byste neměli… předpokládat, že všichni jsou od přírody supersiláci a vždy se zeptat, jakou váhu nechat na ose

 

15. Nikdy byste neměli… chodit do posilovny s ILT (Imaginary Lat syndrom) – vyznačuje se chůzí s rukama od těla ve snaze vytvářet dojem gigantických lat – křídel. Více se dozvíte zde

 

16. Nikdy byste neměli… upravovat si spoďáry, když se všichni koukají

 

17. Nikdy byste neměli… provádět 5ti centimetrový rozsah pohybu na leg-pressu s 500kg, zatímco křičíte, jako kdyby vás vraždili

 

18. Nikdy byste neměli… chodit za dalšími návštěvníky, kteří jsou uprostřed série a křičet: JEŠTĚ JEDEN, DÁŠ HO, ZABÉÉÉR!!!

 

19. Nikdy byste neměli… opravovat něčí techniku při dřepu nebo mrtvém tahu, když sami pořádně nevíte, jak se mají správně provádět

 

20. Nikdy byste neměli… zpívat nahlas svoji oblíbenou písničku, když máte sluchátka. Nikdo vás nechce slyšet zpívat v posilovně. NIKDO!

 

21. Nikdy byste neměli… přijít k náhodnému návštěvníkovy a radit mu, jak by měl „vyladit svůj trénink“ pro lepší výsledky

 

22. Nikdy byste neměli… nosit pás, když provádíte bicepsové zdvihy, tricepsové stahování kladky apod.

 

23. Nikdy byste neměli… někomu říkat, že dřepy jsou špatné pro kolena

 

24. Nikdy byste neměli… kontrolovat si svoje břišáky mezi každou sérií zkracovaček

 

25. Nikdy byste neměli… utírat si obličej do trika mezi každou sérií a ukazovat všem svoje jistě vyvinuté břišní svalstvo

 

26. Nikdy byste neměli… nabízet dívce asistenci při dřepech. Dá vám jistě vědět sama, pokud bude potřebovat pomoc

 

27. Nikdy byste neměli… dřepovat nebo provádět mrtvý tah na multipressu. Vždy to bude špatně

 

28. Nikdy byste neměli… pokoušet se s někým mluvit, když je uprostřed série

 

29. Nikdy byste neměli… pokoušet se mluvit s někým, kdo má nasazená sluchátka. Pokud se s vámi bude chtít bavit, jistě si je napřed sundá

 

30. Nikdy byste neměli… chlubit se tím, že váš kamarád ze střední dřepl po půl roce chození do posilovny 250kg a dal 200kg na bench-pressu. Čtvrt dřepy a „odrážecí“ bench-press se opravdu nepočítají

 

31. Nikdy byste neměli… zabírat ve svém kruhovém tréninku 5 stanovišť v čase největšího provozu v posilovně

 

32. Nikdy byste neměli… shazovat závaží z osy, aniž byste věděli s jistotou, že chlápek před vámi již opravdu skončil

 

33. Nikdy byste neměli… strkat svoje „nádobíčko“někomu do tváře, když ho chcete jistit na bench-pressu

 

34. Nikdy byste neměli… kříčet: „light weight baby“ při každé sérii

 

35. Nikdy byste neměli… cvičit dřepy na gymnastickém balónu

 

36. Nikdy byste neměli… trénovat prsa a bicepsy 6 dnů v týdnu

 

37. Nikdy byste neměli… přinést si pytel hamburgerů z McDonaldu a jíst je na lavičce před tréninkem

 

38. Nikdy byste neměli… provádět denně 1000 opakování zkracovaček v naději, že se nějakým zázrakem objeví váš osobní pekáč buchet

 

39. Nikdy byste neměli… přesunout si lavičku těsně ke stojanům a blokovat tak ostatním návštěvníkům přístup k jednoručkám

 

40. Nikdy byste neměli… nosit oblečení, ve kterém budete vypadat jako klaun

 

41. Nikdy byste neměli… nosit upnuté oblečení, ze kterého budou „přetékat“ vaše tukové zásoby

 

Co byste ještě přidali do seznamu?

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 12 , registrovaných: 1