5 omylů v dietě kulturistů


Autor: fit-kul | 24.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Poslední dobou makáte jako blázen a žádné výsledky? Držíte přísnou dietu, ale přesto six-pack není vidět? Je čas přijít na důvody, proč vaše tělo nespolupracuje! Podívejte se na 5 nejčastějších chyb, abyste se ujistili, že je neděláte…

 

1.)    Příliš mnoho kardia

Každý ví, že pokud chce zhubnout, musí tomu upravit stravu a přidat fyzickou aktivitu. Touto fyzickou aktivitou myslím běh, kolo, plavání atd. Ale všechny tyto činnosti mají také negativní vlastnost a to, že uvádí tělo do katabolického stavu (rozkladné procesy), čímž se také do těla uvolňuje kortizol, který může zadržovat vodu v těle.

 

A proto, i když zhubnete díky těmto sportovním aktivitám, nemusíte vypadat vyrýsovaně. Proč? Protože se vám vytvořila vrstva vody mezi svaly a kůží. A co pro to udělat, aby se tomu tak nestalo? Vaše tělo potřebuje odpočinek. Zmírněte svůj kardio trénink asi po dva týdny. Snižte intenzitu až o 50%!

 

 

2.)    Pohrajte si se sacharidama

Když budete držet dlouhodobě dietu s malým množstvím sacharidů ve snaze o zhubnutí, váš metabolismus na to bude reagovat právě naopak, sníží rychlost metabolismu. Jak víte, sacharidy zvyšují hladinu inzulínu a inzulín stimuluje syntézu glykogenu, který je potřeba ve svalech pro vytvoření energie na svalovou práci.

 

Špatnou stránkou tohoto hormonu inzulínu je to, že může způsobovat zvýšené ukládání energie ve formě tukových zásob. Klíčem k úspěchu je vědět, kdy konzumovat sacharidy. Doporučuji vám začít den snídani se zdrojem sacharidů (komplexní i jednoduché) a doprovázené kvalitním zdrojem bílkovin (vejce, šunka, protein). A dále konzumovat sacharidy před výkonem a po něm.

 

Pokud jste na velmi přísné dietě s omezeným množstvím sacharidů, doporučuji vám jednou za týden zařadit vysokosacharidový den. V těchto dnech snězte dvoj až trojnásobek množství sacharidů, které jíte v normální den diety.

 

 

3.)    Začněte používat těžší váhy

Když chcete zhubnout, nepoužívejte lehké váhy s mnoha opakováními! Musíte tvrdě pracovat, aby se nestala vaše svalová hmota obětí diety. Ujistěte se, že budete v období diety pracovat tvrdě, ale s menším množstvím opakování. Když je totiž omezený příjem kalorií, existuje velké riziko, že bude vaše tělo spalovat svalovou hmotu, aby získalo dostatek energie.

 

Proto omezte svůj posilovací čas co nejvíce. Trénujte tvrdě, ale krátce!

 

 

4.)    Výběr kalorií

Proč mnoho lidí zapomíná jíst zeleninu? Tím, že si budete pravidelně dopřávat zeleninu, spálíte mnohem více energie. Větší ztráta energie = větší ztráta tuků!! Když budete konzumovat lehce stravitelné potraviny jako ke proteinový koktejl, ovoce, jogurty atd. váš organismus bude muset vynaložit méně úsilí/energie na jejich zpracování.

 

 

5.)    Pozor na proteinové tyčinky

Rádi si denně dopřáváte proteinovou tyčinku místo čokolády? Pravdou je, že sice proteinová tyčinka obsahuje méně kalorií něž klasická čokoláda (a rozhodně více bílkovin), ale i tak je to dost kalorií. Stejné množství kalorií můžete získat z talíře plného libového kuřecího masa s porcí zeleniny! A teď mi řekněte, co je lepší?

 

 


Snažte se o dodržování výše uvedených rad a garantuji vám, že dosáhnete svých cílů mnohem rychleji a efektivněji. Hodně štěstí ve vašem snažení!!!


 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 25 , registrovaných: 4