Sporty, u kterých spálíte nejvíce kalorií


Autor: Alunka | 31.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Jak spálit co nejvíce kalorií za co nejméně času? Představujeme vám 12 sportovních aktivit a přibližné množství kalorií, které při nich spálíte.

 

Běh

Běhání je jednou z nejúčinnějších aerobních aktivit. Při běhu spálíte asi 450 kalorií za 30 minut. Běhání je také výborné cvičení na posílení kardiovaskulárního systému. Důležité pro běhání jsou však dobré boty a rozehřátí. Pak už vám nebrání nic v tom se rozběhnout.

 

 

Horolezectví

Při horolezectví se musíte spoléhat na svoji dynamickou sílu k tomu, abyste se dostali od jednoho úseku k druhému, což nedělá moc dobře vašemu srdci, ale zdokonaluje se vaše síla, výdrž a flexibilita. A navíc spálíte asi 371 kalorií za půl hodiny.

 

 

Plavání

Plavání je vynikající cvičení, u něhož zapojujete celé tělo a navíc při něm můžete spálit 360 kalorií za půl hodiny. Mnoha lidem však může dělat problémy udržet takové tempo po celou dobu, proto je dobré založit plavání na intervalovém tréninku: uplavte 2 délky, vydýchejte se a celé opakujte.

 

 

Cyklistika

Cyklistika je vynikající cvičení, při kterém v závislosti na své rychlosti spálíte 300 až 400 kalorií za půl hodiny. Je to účinné kardio cvičení, při kterém se vám vytvarují stehna a hýždě, bohužel však neposkytuje moc prostoru k rozvoji horní poloviny těla.

 

 

 

Box

Pokud se rozhodnete vstoupit do ringu, budete odměněni asi 324 kaloriemi spálenými za půl hodiny. Navíc posílíte svůj kardiovaskulární systém, rozvíjíte své svaly a vyzkoušíte své odhodlání. Před tím, než se rozhodnete právě pro box, si položte otázku, zdali je pro vás box to pravé, protože můžete skončit dříve, než stihnete vypotit kapku potu.

 

 

Squash

Squash buduje tělesnou sílu a výdrž, prospívá vašemu srdci a dýchacímu systému a vyvíjí ohromnou flexibilitu vašeho těla a k tomu všemu jím spálíte asi 300 kalorií v 30 minutách.

 

 

Košíková

Tento kolektivní sport vás dokáže zbavit až 288 kalorií za půl hodiny a zároveň rozvíjí vaši flexibilitu a výdrž. Jen se před zápasem nezapomeňte dobře rozcvičit.

 

 

 

Veslování

280 kalorií za půl hodiny? Tolik spálíte veslováním. Veslování také buduje výdrž, sílu a svaly ramen, stehen a bicepsy. Klíč k veslování je ve vaší technice, je důležité koordinovat nohy, záda a ruce k tomu, aby pracovali jako jeden. Při kanoistice či raftingu spálíte asi 170 kalorií za půl hodiny.

 

 

      Tenis

Sport, který požaduje rychlost, sílu a rozhodnost a navíc při něm spálíte 250-300 kalorií za půl hodiny. Tento sport poskytuje ohromnou příležitost k tomu, abyste se zbavili přebytečných kalorií a zároveň udělali něco pro své srdce.

 

 

Běh na lyžích

Ten nejlepší způsob jak se v zimě zbavit přebytečných kalorií je vytáhnout běžky. Na běžkách spálíte asi 270 kalorií za každou půlhodinu a rozhýbáte nejen sebe, ale i svůj metabolismus.

 

 

Bruslení

Při bruslení na ledě spálíte až 252 kalorií za půl hodiny, navíc poskytuje vynikající cvičení pro vaše stehna, lýtka, hýždě a pomáhá rozvíjet vaši rovnováhu.

 

 

Tanec

Při tanci můžete spálit 180 kalorií za půl hodiny a zároveň tak provádět mírně intenzivní aerobní cvičení. Zároveň budete rozvíjet svoji flexibilitu. Tak tančete a slavte radost z pohybu.

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 8 , registrovaných: 3