Trénujte a myslete to vážně, holky!


Autor: Alunka | 01.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Při vstupu do posilovny se rozhlédněte. Většinou uvidíte ženy, jak rutinně provádí kardio - některé při tom ještě zvládnou číst časopis, dívat se na televizi a psát sms. Otázkou tedy zůstává, proč ženy věří v to, že jen kardio jim přinese kýžené výsledky? Proč si ženy myslí, že spousta vydané energie např. na běhacím páse a minimum stravy během dne jim pomůže k vysněné postavě? Takže pokud vše, co prozatím děláte je jen nekonečné mučení na kardio strojích, je na čase nechat tuto bublinu splasknout a posunout se vpřed.

 

 

Zkuste tedy zkombinovat posilování s dobrou aerobní aktivitou. Je přece dobře známo, že zvýšením svalové hmoty zrychlíte svůj metabolismus a spálíte více tuku. A co tak k tomu ještě přidat kaloricky účinnější výživu?

 

 

Ještě stále vám to vrtá hlavou? Proč měnit svou zaběhnutou rutinu a začít zvedat činky? Přece nechci mít obrovské svaly a vypadat jako kulturistka? Tak toho se opravdu nemusíte bát, jen proto, že začnete zvedat činky a větší váhy ještě neznamená, že se z vás stává kulturista. A věřte, že i z fyziologického hlediska je toto nemožné, nejme k tomu prostě uzpůsobené. Navíc váš cíl, ať už je jakýkoliv si můžete hlídat uzpůsobením závaží, rozsahem opakování…

 

 

 

Takže si zkuste vybudovat svůj pevný program a najít rovnováhu mezi posilováním a kardio. Pokud potřebujete pomoct s vybudováním tohoto programu, doporučuji poprosit o pomoc trenéra z místní posilovny, většina je ochotná podělit se o své znalosti a pomoct. Pokud vám toto nevyhovuje, je spousta informací na internetu, třeba na našich stránkách www.fitkul.cz nebo v různých časopisech a podle nich si můžete sestavit svůj ideální tréninkový plán šitý přímo na vás.

 

 

 

Pokud jste už teď rozhodnutá pro změnu svého cvičebního plánu a myslíte to vážně, máme tu pro vás ještě několik typů:

 

 

Cíl                                                                        

Nejdříve musíte mít ucelenou představu o tom, jak chcete vypadat. Co je vaším cílem. Dobré je ujasnit si co se vám na vás líbí a co byste chtěli změnit.  A myslete na to, jak bude vaše tělo vypadat a pokud je to možné, představte si, že už je to vaše tělo.

 

 

 

Pochopení reality

Vyžeňte z hlavy představu, že když budete zvedat větší váhy, narostou vám svaly až příliš. Věřte, že pokud jste holka a nejste pod vlivem „jiných“ látek, to se vám určitě nestane!

 

 

 

Soustředění

Opravdu se soustřeďte na to, čeho chcete dosáhnout a zkuste změnit způsob svého myšlení. Musíte věřit, že jste již tak silné, jak chcete být a díky každému cvičení a opakování se stáváte silnější.

 

 

 

Vaše ego

Vždy můžete být silnější, než jste. Podívejte se na různorodost lidí v posilovně, kromě toho, že jsou tam lidé, kteří přijdou do posilovny, jen kvůli své „sociální hodince“, jsou tam i lidé, kteří tvrdě pracují a jsou odhodlaní.  Jsou tam pro práci a výsledky, které z ní vycházejí. Překonejte strach a přestaňte přemýšlet o všem možném a soustřeďte se jen na svoji práci. Většinou se o vás lidé nezajímají, tak jak si myslíte. Ženy by se měli přizpůsobit tomuto myšlení. Proč byste se neměly mít rády a pokochat se tím jak vypadáte, že?

 

 

 

Přijměte své slabosti

Buďte k sobě upřímné, jen tak najdete své slabé stránky a budete ochotné si je přiznat. Netlačte na sebe příliš tvrdě, to poslední co chcete, je ublížit si. Poslouchejte své tělo a budete vědět, kdy je toho moc. Dívejte se, jak vaše tělo reaguje na určité váhy a opakování.

 

 

 

Disciplína a trpělivost

„Trpělivost nelze získat přes noc. Je to jako budování svalů. Každý den na tom musíte pracovat.“

Vždy si pamatujte, pro co jste v posilovně, proč cvičíte. Buďte silní a vybudujte si silnou mysl.

 

 

 


Takže dost přemýšlení, trénujte jako holky, ale přemýšlejte u toho jako kluci!


 

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 11 , registrovaných: 3