Zkracovačky pro břicho tvrdé jako skála


Autor: fit-kul | 11.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mít perfektně tvarované břišní svaly je snem většiny lidí cvičících pro dokonalou postavu. Pro pořádný six pack je ale důležité provádět několik specifických cviků. Jednou z těchto forem cvičení jsou i tzv. zkracovačky, které jsou užitečné nejen pro rozvoj břišního svalstva, ale i pro zachování plochého břicha a podbřišku.

 

 

Jak správně provést zkracovačky?

V první řadě budete potřebovat volný prostor a rovný povrch. Nejlepší je používat váhu vlastního těla jako zdroj stresu pro vaše břišní svalstvo. Položte se na záda (ideálně na nějakou měkkou podložku), ruce si dejte za hlavu tak, aby tvořily trojúhelník. Zvedněte nohy z podlahy, pokrčte je v kolenou a pokuste se držet hlavu a horní část zad nad podlahou. Skutečné cvičení začíná právě teď, snažte se stlačit svaly v dolní oblasti podbřišku a zároveň zvedat hýždě z podlahy (kolena se pohybují směrem k hlavě).

 

Doporučení pro začátečníky: toto cvičení opakujte jednou nebo dvakrát za týden, kdy v následujících týdnech zvyšujte počty opakování.

 

 

Dejte pozor na správnost provedení!

Ze začátku se vám může zdát správné provedení zkracovaček trochu náročné, ale pamatujte, že tento cvik patří ke špičce v procvičování břišního svalstva. Je velmi důležité udržovat správné držení těla při cvičení. Pokuste se vyhnout přílišnému protahování. Je také důležité si uvědomit, že během cvičení by se neměla kostrč dostat nad povrch podlahy. Snažte se o správné dýchání a to při stlačení břicha výdech, při povolení nádech.

 

 


 

Provedení cviku zkracovačky

 

 

 

Zdroj videa:

youtube.com

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 11 , registrovaných: 2