Pevné břicho zn. RYCHLE


Autor: fit-kul | 12.10.2011 19:39 | Komentářů: 0

Pokud se snažíte mít pěkné, ploché a vyrýsované břicho, ale stále se vám to nedaří, s největší pravděpodobností děláte něco špatně. V tomto článku vám ukáži, co přesně budete muset udělat, aby se dostavily kýžené výsledky. Postupujte podle těchto čtyř jednoduchých rad a sami uvidíte, jak snadné je mít perfektní břicho.

 

1. Počítání kalorií

I ty nejlépe vytrénované břišní svaly na světě nebudou vidět, když budou skryty pod vrstvou tuku. Zde je jednoduchý způsob, jak se pomocí denního počítání kalorického příjmu zbavit nejen tuku na břiše, ale i celkově zhubnout. Vynásobte svoji tělesnou hmotnost číslem 29 a zjistěte tak svůj denní kalorický příjem. Takže pokud vážíte 70kg, pak budete muset denně konzumovat 2030kalorií, abyste si zachovali svoji aktuální váhu (70kgx29=2030kalorií). Pokud chcete zhubnout, zkuste snížit svůj denní kalorický příjem o 400-500 kalorií (pouze ve dnech, kdy necvičíte). A nezapomeňte, že ne více než 20% z přijatých kalorií by mělo pocházet z tuků.

 

 

2. Dopřejte břišním svalům odpočinek

Stejně tak jako všechny ostatní svaly, i břišní svaly potřebují dostatek času na svoji regeneraci. Zpravidla není potřeba trénovat břišní svaly více než třikrát týdně. Pokud je budete zatěžovat každý den, pak nebudou mít dostatek času na zotavení a zesílení. Pamatujte, že u velkého množství cviků, také sekundárně procvičujete i břišní svaly.

 

 

3. Změňte trénink

Svaly reagují nejlépe, když jsou zatěžovány z různých úhlů a procvičovány novými cviky, na které nejsou připraveny. Takže už necvičte pouze zkracovačky, ale zkoušejte pravidelně nové cviky. Zde uvádím některé příklady skvělých břišních cviků:

  • cviky na míči
  • šlapání na kole
  • dračí vlajka
  • prkno
  • obrácené zkracovačky

 

Vybírejte si takové cviky, které se zaměřují na procvičení horních, dolních i šikmých břišních svalů.

 

 

4. Nebojte se kardio tréninku

Já vím, pravidelný kardio trénink není žádná sranda, ale pokud se opravdu chcete rychle a efektivně zbavit svých tukových zásob, není nic lepšího. Osobně doporučuji intervalový či kruhový trénink, tj. takový trénink, kde se střídá vysoká intenzita (80-90% vaší maximální tepové frekvence) s nízkou intenzitou (60% vaší maximální tepové frekvence).

 

Pro výpočet vlastní maximální tepové frekvence odečtěte svůj věk od čísla 220.

 

Nejlepším časem na cvičení, pro podporu spalování tuků, je ráno před jídlem, kdy bude vaše tělo přímo využívat tuk jako zdroj energie.

 


Takže nyní už znáte vše potřebné k perfektně tvarovanému a vyrýsovanému břichu. A nezapomeňte, založení tréninkového zápisníku je vynikající způsob, jak sledovat své pokroky..


 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 5 , registrovaných: 2