Ploché břicho NAVŽDY


Autor: fit-kul | 19.10.2011 14:09 | Komentářů: 2

Pro perfektně vypadající břicho jsou potřeba pouze 2 věci – dieta ke snížení celkového tělesného tuku a vhodné cviky pro posílení břišních svalů. Ztrátou tuku jsme se již zabývali v předešlých článcích a proto si dnes řekneme něco o správných cvicích pro získání pevného břicha.

 

Všichni víme, že růst svalů vyžaduje zvedání čím dál větších vah a břišní svaly se řídí stejnými pravidly. Obecně platí, že svalový růst (pokud jde o velikost, ne o sílu) je nejúspěšnější při 10-12 opakováních v 1 sérii konkrétního cviku. Při tomto počtu opakování není používána maximální zvedaná váha, ale taková váha, se kterou by neměl být problém provést oněch 10-12 opakováních v 1 sérii a to vždy s perfektní technikou.

 

Při těchto cvicích pro trénink břicha budete potřebovat nějakou volnou váhu (činky, kotouče nebo klidně pet láhev naplněnou pískem) a lavici, kterou lze sklonit.

 

1. Obrácené zkracovačky se sklonem – procvičení všech břišních svalů

Položte se na lavičku, která je v mírném sklonu a chytněte se za hlavou lavičky. Mírně pokrčte kolena a zvedejte je tak, až jsou nad vašim pasem a poté zvedněte z lavičky i boky. Proveďte 3 série po 10 opakováních.

 

 

 

2. Zkracovačky se závažím – pro větší břišní svaly

Zkracovačky se řadí mezi klasické cviky pro posílení břišních svalů. Jednoduše si lehněte na záda a pokrčte kolena – chodidla jsou po celou dobu cvičení v kontaktu s podlahou. Nyní při výdechu zvedejte hlavu a ramena směrem ke kolenům a zpátky. Na hrudníku si můžete přidržovat závaží, popř. závaží držíte v napnutých rukou. Proveďte 3 série po 10 opakováních.

 

 

 

3. Ruský twist se závažím – ultimátní cvik pro perfektní břicho

Seďte vzpřímeně na zemi s lehce ohnutýma nohama. Uchopte závaží oběma rukama a horní částí trupu se otočte doleva a poté doprava, snažte se mít v průběhu cviku vždy rovná záda a v každé krajní pozici vydržte 2 vteřiny. Proveďte 3 série po 10 opakováních.

 

S přidanou váhou musí pracovat břišní svaly mnohem intenzivněji, což má za následek mnohem lepší svalový růst.

 

 

 

Regenerace břišních svalů

Nezapomínejte, že břišní svaly, stejně jako každý jiný sval, potřebují odpočinek pro svoji dostatečnou regeneraci. Neprovádějte cviky na břicho každý den.

 

 

Zdroj videa:

youtube.com

Komentáře


fit-kul

RT

fit-kul | 17.06.2013 19:20

U cviků na břicho se vždy snaž vyvarovat jakémukoliv zapření nohou - pokrčená kolena jsou samozřejmě OK.

jiri1995

Ruské twisty

jiri1995 | 17.06.2013 07:58

Dobrý den, Můžu být u twistů v poloze pro klasické zkracovačky tedy mít pokrčená kolena nebo o něco zachycená?

Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 8 , registrovaných: 2