Prsa jako Arnold


Autor: fit-kul | 16.07.2011 10:15 | Komentářů: 0

Trénink hrudníku s vysokou intenzitou může být použit ve 4-6 týdením cyklu nebo jako dočasná změna ve vaší rutině trénování. Tento trénink je relativně velmi krátký (asi 30min) a lze ho také dobře využít ve dnech, kdy máte omezený čas na trénink.

 

Celkem budete vykonávat 16 sérií pomocí 4 cviků (2 komplexní a 2 izolované cviky). Komplexní cviky se zaměří na celkový svalový rozvoj a izolované cviky na dokonalé procvičení cílové svalové oblasti.

 

Komplexní cviky: pro komplexní cviky platí, že si naložíte takovou váhu, se kterou uděláte 8-12 opakování před dosažením selhání. Začněte s tím, že provedete předepsaný počet opakování, ale zastavíte se jedno opakování před dosažením selhání. Odpočívejte 45 vteřin a opět proveďte další sérii se stejným postupem pro zjištění váhy. Pokračujte ve stejném tempu dokud neodcvičíte 5 sérií. Zaměřte se na brutální sílu, s co největšími vahami (i za cenu mírného poklesu správné techniky), necvičte však do úplného selhání.

 

Izolované cviky: u zbývajících dvou izolovaných cviků se soustřeďte na provedení (procítění) prsních svalů. Každé opakování proveďte v pomalém tempu a ve vrcholné kontrakci ještě zatněte prsní svaly. Mezi každou sérií odpočívejte asi 2 minuty. Proveďte 6-8 opakování v jedné sérii izolovaných cviků, ale ne více než 10 opakování na sérii.

 

 

Rozpis tréninku:

 

Prsní svaly

Cvik

Série

Opakování

Bench-press

5

8-12

Pec-dec

2-3

6-8

Tlaky s jednoručkama

5

8-12

Boční stahování kladky

2-3

6-8

 

 

 

Komplexní cviky neměňte (snad jen různé úhly procvičení), ale u izolovaných cviků si můžete vybrat takové, které vás nejvíce baví. Tento speciální trénink nejlépe funguje, když se cvičí jednou týdně.

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 10 , registrovaných: 4