Nejlepší dieta - přirozené spalování kalorii


Autor: fit-kul | 15.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Celosvětový trh zabývající se zdravím a fitness překypuje množstvím nástrojů a technik jak zhubnout. Obezita se stala životem ohrožující epidemií, která postihla v ČR asi 40% obyvatelstva a některé průzkumy uvádějí dokonce 60-65%!!! Je to výsledek hlavně sedavého způsobu života, nedostatku fyzické aktivity, vysokým příjmem nezdravých potravin a nepravidelnými stravovacími návyky.

 

Zvýšená úroveň stresu a nezdravé rutiny znásobily riziko vzniku obezity a vedly k vývoji několika rizikových faktorů, jako je cukrovka, srdeční ischemická choroba, vysoký krevní tlak, nespavost, spánková apnoe, deprese atd.

 

Nejlepší hubnoucí plán je ten, který vám umožní přirozeně se přizpůsobit zdravému životnímu stylu a tím omezit, zastavit nebo zvrátit možnost vzniku obezity a snížit riziko vzniku životaohrožujících onemocnění.

 

Existuje celá řada strategií jak zhubnout. Ale nejlepší hubnoucí plán je přizpůsoben dle specifických požadavků vašeho těla. Dobrou technikou přesného zjištěni množství obsahu tuku v těle (svalů, vody atd.) je měření tzv. bodystatem.

 

 

Jezte správným způsobem

Dieta hraje nejvýznamější roli ve vašem snažení o snížení tukových zásob v těle. Jak jste již několikrát slyšeli, snídaně je jeden z nejdůležitějších výživových okamžiků celého dne. Není nic nad snídani složenou z kvalitních bílkovin (3 vaječné bílky a 1 celé vejce), ovoce, sacharidů s vysokým obsahem vlákniny (ovesné vločky, jáhlová kaše apod.). Dobře vyvážená snídaně umožňuje vyhnout se případnému přejídání později během dne.

 

 

Vláknina

Jíst více čerstvého ovoce a zeleniny v pravidelných intervalech je nejlepší způsob, jak udržet váš žaludek plny, a vyhnout se nezdravým svačinám. Obsah vlákniny pomáhá ve tvorbě stolice a bojuje proti zácpě. To také pomáhá tělu vstřebávat více vitamínů a minerálů, k rychlejšímu odplavování škodlivých toxinů ze systému, a snižuje příjem kalorií.

 

 

Jezte v pravidelných intervalech

Je velmi důležité, abyste jedli 5-6 jídel pravidelně rozložených během celého dne. To udrží plný žaludek a zabraňuje projevům pocitu hladu. Jako svačiny můžete jíst ovoce, zeleninu, jogurty, ořechy, fazole, zeleninové saláty apod. Snažte se mít v každé svačině zástupce bílkovin (min. 80% šunka, max. 30%sýr apod.), sacharidů (celozrnný chléb) i menšího množství zdravých tuků.

 

 

Nikdy nevynechávejte jídlo

Řada lidí má pocit, že když přeskočí jídlo jejich příjem kalorií se zmenší. To není pravda. Tím, že přeskočíte jídlo, máte tendenci se cítit hladovější a konzumovat větší porce v průběhu dalšího jídla, které se automaticky převádí do tukových zásob.

 

 

 

Více bílkovin a méně tuků

Je velmi důležité, abyste konzumovali stravu bohatou na kvalitní bílkoviny s nízkým obsahem tuků, aby se pálili kalorie (ano, při konzumaci bílkovin spalujete tuky), budovala svalová hmota, posílil imunitní systém atd. Musíte zvýšit příjem libového hovězího masa, drůbeže a ryb spolu s olivovým olejem a ořechy.

 

 

Voda

Voda je nejdůležitější složkou jakéhokoliv plánu na ztrátu hmotnosti. Pomáhá odplavovat škodlivé toxiny z těla, zlepšuje metabolismus a udržuje tělo hydratované. Musíte denně vypít alespoň 2 litry čisté vody a vyhněte se konzumaci slazených limonád a dalších podobných nápojů.

 

 

Každodenní cvičení

Pro maximální efekt hubnutí je nutné alespoň 15 minut aerobní aktivity denně. Zkuste běhání, cyklistiku, plavání atd., také trénink v posilovně pomáhá při hubnutí, budování svalové hmoty a zvyšuje sílu.

 

 

Motivace

Zkuste někoho požádat, aby cvičil s vámi. To pomáhá při udržení motivace a umožní vám dosáhnout rychleji vašich cílů.

 

 

Spánek

Je nutné, abyste spali nejméně 8 hodin denně. Spánek pomáhá nejen v celkové regeneraci organismu, ale i přirozenému spalování kalorií. Váhový úbytek je vyvolán kombinací pravidelného cvičení, příjmem vyvážené stravy a řádným odpočinkem.

 

 

 


Opět říkám, že nejlepší hubnoucí plán je ten, který vám umožní přirozeně se přizpůsobit zdravému životnímu stylu.


 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 8 , registrovaných: 3