10 dietních potravin pro rychlejší hubnutí


Autor: fit-kul | 13.09.2011 10:10 | Komentářů: 0

Tím, že budete jíst potraviny, které podporují spalování tuků, nejen zvýšíte své šance na spalování tuků, ale dodáte také tělu kvalitní živiny a dostatek energie na budováni svalové hmoty.
 

Existují dva způsoby, jak efektivně zvýšit rychlost svého metabolismu, což vám umožní spálit více tuků:

 

  1. Pravidelný silový a aerobní trénink
  2. Jíst potraviny, které podporují spalování tuků

 

Takže pokud to s hubnutím myslíte vážně a chcete se zbavit tuku nejen na břichu a získat štíhlejší postavu, ujistěte se, že budete konzumovat alespoň jednu z těchto tuk spalujících potravin, každý den.

 

 

1. Losos

Konzumace lososího masa je skvělá pro správnou funkci nejen našeho mozku a to díky tomu, že lososí maso obsahuje velké množství omega-3 mastných kyselin. Pomáhá také zvýšit rychlost metabolismu, což zvyšuje šanci využití uložených tukových zásob jako palivo. V ideálním případě byste měli jíst lososa nebo pstruha 3-4 krát týdně. Mořské plody a ryby jsou velmi dobrým zdrojem kvalitních bílkovin.

 

2. Polévka

Konzumace polévek je skvělým způsobem, jak zhubnout. Jedna z provedených studií ukázala, že lidem, kteří jedli polévku v průměru 5 krát týdně, se snížil body mass index (BMI) na 23, tj. ideální tělesná hmotnost průměrného člověka.

 

3. Fazole

Fazole jsou prostě skvělé. Nejenže obsahují vlákninu a komplexní sacharidy, ale také kvalitní bílkoviny. Takže takové chilli con carne s velkou porcí fazolí je dobré jídlo na hubnutí.

 

4. Jogurt

Jogurty pomáhají zvyšovat lipolýzu (spalování tuků), ale musíte jíst minimálně 3 porce denně, abyste viděli nějaké výsledky. Ve studii provedené na jedné americké univerzitě, muži, kteří jedli nízkotučné jogurty ztratili až o 81% břišního tuku více než muži, kteří jogurty nejedli vůbec. Potraviny s vysokým množstvím vápníku a bílkovin pomáhají ve spalování tělesného tuku.

 

5. Proteinový prášek

Syrovátkový protein je jeden z nejoblíbenějších doplňků výživy pro kulturisty. Ve skutečnosti přispívá ke spalování tuků stejně dobře jako k budování svalové hmoty. Výzkumy ukázaly, že lidé, kteří pijí proteinové koktejly přijímají v průměru o 200 kalorií za den méně než ostatní lidé. A také se jim zvýšila asi o 8% svalová hmota a ztratili 3% tělesného tuku.

 

6. Chilli

Čím je chilli pálivější, tím má větší potenciál ke spalování tuků. Chilli papričky obsahují kapsaicin, který nejen chrání před rakovinou prostaty a udržuje zdravé srdce, ale také výrazně zvyšuje rychlost metabolismu.

 

7. Pistáciové oříšky

Pistácie jsou bohaté na zdravé tuky, bílkoviny a také omezují vliv sacharidů na hladinu cukru v krvi. To znamená, že konzumace pistácií pomáhá udržovat vaši štíhlou postavu. Jsou ideální volbou v časech, kdy vás „honí mlsná“.

 

8. Müsli

Kombinace tepelně neupravených ovesných vloček, sušeného ovoce a ořechů pomáhá ve snižování tělesné hmotnosti. Studie prokázaly, že lidé, kteří pravidelně konzumují müsli (nepražené) snadněji snižují a následně udržují svoji tělesnou váhu.

 

Cereálie uvolňují energii postupně, což znamená, že udržují stabilní hladinu glukózy v krvi. Přidejte štědrou porci mléka a budete se cítit plnější mnohem déle.

 

9. Tvaroh

Tvaroh je dalším favoritem kulturistů a sportovců. Vanička tvarohu obsahuje tolik bílkovin jako 150g steak. Tvaroh je tvořen převážně bílkovinami kaseinového typu, což znamená, že se prodlužuje doba vstřebávání a to z něho dělá ideální jídlo před spaním.

 

10. Grapefruit

Konečně nějaké ovoce. Jíst 5 celých grapefruitů denně je možná zdravé, ale rozhodně to není nejlepší způsob jak zhubnout. V ideálním případě byste měli sníst jeden a půl grapefruitu denně, rozdělené do 3 jídel (nejlépe ráno, odpoledne a večer).

 

Grapefruity jsou bohaté na vitamín C, který pomáhá v odstraňování tuků z vašeho těla.

 

 

Každodenní spalování tuků

S trochou fantazie lze konzumovat všechny tyto potraviny v jeden den, což poskytne vašemu tělu ideální podmínky pro spalování tuků a růst svalové hmoty.

 

  • Snídaně: začněte den s müsli a grapefruitem
  • Dopolední svačina: tvaroh – dobrá volba (nevyžaduje žádnou přípravu)
  • Oběd: mleté hovězí maso s chilli a fazolemi, jako dezert jogurt bez tuku
  • Odpolední svačina: pistáciové oříšky (klidně po celý den), proteinový koktejl
  • Večeře: polévka, pečený losos se zeleninou
  • Po tréninku (v jakoukoliv denní dobu): syrovátkový proteinový koktejl

 

Tento stravovací plán v kombinaci s kvalitním tréninkovým plánem zaručí, že budete velice efektivně spalovat tělesný tuk.

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 17 , registrovaných: 2