Vyzkoušejte Bootcamp


Autor: fit-kul | 17.10.2011 08:25 | Komentářů: 0

Je zde velmi jednoduchý důvod, proč se staly výcvikové kempy (Bootcamp) tak populárním způsobem, jak se dostat do kondice – prostě jsou velmi efektivní. Jejich zakladatelem a propagátorem se stal Harvey Walden, bývalý vojenský výcvikový instruktor.

 

Boot campy jsou velmi jednoduchou a účinnou metodou především ve snaze o zvýšení tělesné kondice a s tím souvisejícím efektivním hubnutím. Chcete-li rychle a efektivně zhubnout, musíte zkombinovat intenzivní kardio cvičení, při kterém dobře spalujete tuk, se silovým tréninkem, který podporuje rychlost metabolismu. Běh je ideálním kardio cvičením, ale chybí při něm svalový růst. Naproti tomu, posilování je ideální pro svalový růst, ale neřadí se mezi nejúčinnější kardio cvičení. Tak jak nejlépe zkombinovat tyto činnosti?

 

Správnou odpovědí je vojenský výcvikový tréninkový program jinak známí jako Boot camp. Tento program byl primárně zaměřen pro výcvik vojáků, kteří musejí být ve výborné kondici. A nejlepším klíčem k zisku této kondice je vyvážený poměr mezi silou a vytrvalostí.

 

Mnoho vojenských tréninkových programů se skládá z tzv. „22“. Jedná se o soubor cviků pro budování kondice i síly. Je to vlastně takový vojenský kruhový trénink.

 

Správný trénink „22“ je rozdělen do 5 částí a to podle procvičovaných svalových skupin – hrudník, záda, ramena, paže a břicho.

 

Hrudník

  • Kliky
  • Bench-press
  • Kliky na bradlech
  • Pullovery
  • Upažování

 

 

Záda

  • Shyby
  • Hyperextenze
  • Přítahy činky v předklonu
  • Předklony s velkou činkou (Good mornings)

 

Ramena

  • Tlaky na ramena
  • Upažování
  • Předpažování
  • Upažování v předklonu

 

Paže

  • Bicepsové zdvihy
  • Tricepsové kliky
  • Koncentrované bicepsové zdvihy
  • Tricepsové stahování kladky

 

Břicho

  • Zkracovačky
  • Zvedy nohou
  • Obrácené zkracovačky
  • Sedy-lehy
  • Prkno

 

 

Tento trénink (s mírnými úpravami) je možné provádět i mimo posilovnu a cvičit tak pouze s vlastní vahou.  

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 13 , registrovaných: 2