Stalloneho trénink


Autor: fit-kul | 20.10.2011 20:14 | Komentářů: 0

 

Sylvester Stallone je stále jedním z největších akčních filmových hrdinů současnosti. Jeho prvním filmovým úspěchem se stal film Rocky z roku 1976, který měl stejně jako film Rambo, dalších několik úspěšných pokračování.


Stalloneho fyzický vzhled se výrazně změnil mezi jeho prvním a druhým filmem Rambo (1982-1985), kdy s nejintenzivnějším tréninkem začal pouhých 6 týdnů před filmem Rambo II.



Pomoc od Franco Columba
Stallone si najal Franco Columba, dvojnásobného vítěze Mr. Olympia (1974 a 1981), aby mu pomohl vybudovat svalnaté tělo. Takové, jaké známe právě z filmu Rambo II či pozdějších filmů o Rockym Balboa.

Stalloneho tréninky byli velmi intenzivní (trénink dvakrát denně formou splitu). V tomto intenzivním tréninkovém období se Sly soustředil na správnou výživu, dostatek odpočinku, spánku a minimalizaci využívání intenzifikačních metod, aby se vyhnul přetrénování či zranění.   



Tréninkový plán Sylvestera Stalloneho:
 

Pondělí, středa, pátek

Ráno

Hrudník

bench-press

Záda

stahování kladky

Břicho

zkracovačky

Odpoledne

Ramena

tlaky na ramena a upažování

Bicepsy

bicepsové zdvihy

Tricepsy

francouzský tlak

Břicho

zvedy nohou

 

 

 

Úterý, čtvrtek, sobota

Ráno

Stehna

dřepy

Lýtka

výpony

Odpoledne

Ramena (zadní delty)

upažování v předklonu

Trapézy

krčení ramen

Břicho

zkracovačky



Stalloneho tréninky byli velmi intenzivní (šest dní v týdnu, 2x denně), což je styl tréninku, který často využívají profesionální kulturisté – a není divu, vždyť měl za trenéra vítěze Mr. Olympia.

Stallone prováděl standardně cviky po 3-4 sériích s 8-12 opakováními. Využíval různé varianty provedení cviků (bench-press - různé sklony lavičky, tlaky na ramena - před a za hlavu atd.), aby se svaly neadaptovaly na stále stejné provedení cviku a nezastavil se růst.



Stalloneho trénink břicha
Stalloneho trénink břicha se skládá z celkového počtu 1000! opakování, za použití cviků jako sedy-lehy, zvedy nohou, zkracovačky a ruský twist. Prováděl 5 sérií po 50 opakováních u každého jednotlivého cviku. To je extrémní kruhový trénink břicha.

Sylvester Stallone se díky Franco Columbovi naučil trénovat jako profesionál a na těchto základech stavěl své další tréninkové plány a postupy.


 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013
jerryjerry17.09.2013
NaleNale20.06.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

Dieta pro ploché břifit-kul • 22.07. 15:01

Okurku můžete samozřejmě sníst - vzor jídelníčku, popř. profesionálně vytvořený jídelníček: http://w

Dieta pro ploché břiZuza • 21.07. 08:02

:-) mužu jís tu okurku z té vody ? :-) já bych asi potřebovala nějaký vzor jídla co jíst abych věděl

Dieta pro ploché břifit-kul • 20.07. 16:51

Ano, můžete :)

Dieta pro ploché břiZuza • 19.07. 19:25

při tom pití té vody můžu také něco jíst ? :-)

Tvaroh – síla a zdrafit-kul • 27.04. 14:10

Tvaroh obsahuje relativně kvalitní bílkoviny za velice přijatelnou cenu. Celkové množství není nijak

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 12 , registrovaných: 3