Jak (ne)hubnout


Autor: fit-kul | 01.11.2011 18:16 | Komentářů: 0

Často se hovoří o nejlepších způsobech, jak zhubnout a být v kondici, ale myslím si, že bychom měli diskutovat i o těch špatných způsobech hubnutí. Člověk se musí naučit odlišovat pravdu od lží a nesmí se nechat snadno ovlivnit módními výstřelky.

 

Příliš často slýchávám: „Už jsem vyzkoušel/la všechno možné, ale pořád nemohu zhubnout“, ale ve skutečnosti to zpravidla znamená pouze to, že se vynechávají večeře či snídaně, jí se pouze 3krát denně a to jenom saláty nebo v tom nejhorším případě - nejí se vůbec. A potom se lidé diví, že nemohou zhubnout.

 

Většina lidí se při hubnutí řídí špatnými radami a jsou ovlivňovány mýty (viz. po sedmnácté hodině se už nemá nic jíst, sklapovačkama se hubne atd. atd.).

 

 

Zde uvádím nejčastější příčiny selhání při hubnutí:

 

1. Hladovění

Jsou hned tři důvody, proč raději ani nezkoušet „diety“, u kterých se doporučuje hladovění.

 

1. Je to vysoce nezdravé 

2. Váhu, kterou se vám podaří zhubnout, po ukončení této „diety“ naberete opět zpátky (s několika kilogrami navíc)

3. Je to opravdu velmi nepříjemný způsob hubnutí

 

 

2. Procvičování břicha

Opravdu spousta lidí si stále myslí, že provádění cviků, jako jsou zkracovačky či sedy-lehy, jim pomůže zhubnout. Ale to je naprostý nesmysl, který nikdy nefungoval a nikdy ani fungovat nebude. A navíc, pro lidi s nadváhou nejsou sedy-lehy příliš vhodné – je zde velké riziko zranění. Zkracovačky jsou mnohem lepší, ale to stále nemění nic na tom, že prováděním těchto cviku nezhubnete. Nesmíte se omezovat na procvičování jedné svalové partie, trénujte celé tělo.

 

 

3. Vynechávání jídel

Pokud budete vynechávat jídla, můžete se s hubnutím rozloučit. Čím méně budete mít porcí jídla za den, tím pomalejší bude váš metabolismus a i následné spalování tuků. Nezapomínejte, že i samotné trávení zkonzumovaného jídla vyžaduje určité množství energie. Proto jezte každé 2-3 hodiny menší porce jídla. Zrychlíte tím svůj metabolismus a spalování tuků.

 

 

4. Neplánování

Každým rokem jsou po Vánocích vždy posilovny narvané k prasknutí lidmi, kteří chtějí zhubnout, ale pořádně neví, jak by to měli udělat. Vstup do posilovny není magickým lékem na nadváhu! Musíte přesně vědět, čeho chcete dosáhnout a hlavně, jak toho dosáhnout. Musíte si vytvořit takový plán, který bude zahrnovat správné cvičení, stravu a dostatečný odpočinek. Se vším vám můžeme pomoci zde na fóru.

 

 

5. Prášky na hubnutí

Na dnešním trhu existuje nepřeberné množství přípravků, které vám zaručují, že 100% zhubnete. Ale pokud nebudete mít správnou stravu a dostatek pohybu, tak koupě těchto „zázračných preparátů“ bude pouhá ztráta času a peněz.

 

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 16 , registrovaných: 3