Jak maximalizovat efekt spalovačů?


Autor: fit-kul | 09.09.2014 19:50 | Komentářů: 0

 

Naučte se, jak můžete maximalizovat účinky svého oblíbeného spalovače tuků díky těmto několika tipům. Dosáhněte svého cíle snížení množství tuků rychleji, díky chytřejšímu tréninku a lepšímu jídelníčku.

 

Spalovače tuků jsou velmi populárním a efektivním způsobem jak vám pomoci v úsilí o snížení množství tuku v těle. Ale věděli jste, že můžete zesílit výhody těchto spalovačů jednoduše tím, že se budete řídit několika jednoduchými pravidly a tipy.

 

Předtím, než se začtete do těchto tipů, pojďme se krátce podívat na 4 nejběžnější kategorie spalovačů tuků:

 

  • termogenní spalovače tuků
  • spalovače tuků bez stimulantů
  • potlačující chuť k jídlu
  • regulátory štítné žlázy

 

Termogenní spalovače tuků jsou navrženy tak, aby zvyšovaly tělesnou teplotu a rychlost metabolismu. To znamená, že budete spalovat více kalorií během dne a to i během odpočinku. Spalovače tuků bez stimulantů jsou navrženy tak, aby dosahovaly dobrých výsledků i ti, kteří dávají přednost suplementům bez obsahu stimulantů.

 

Suplementy potlačující chuť k jídlu vám pomohou omezit pocit hladu. Poslední kategorií jsou regulátory štítné žlázy. Ty pomáhají dosažení konzistentní a správné funkci štítné žlázy a umožňuje tak tělu efektivněji spalovat tuk.

 

 

TIP 1: Jezte bílkoviny

Nemusíte být kulturista, abyste získali výhody z většího příjmu bílkovin z jídla nebo z proteinů. Bílkoviny se řadí mezi nejvíce terigenní makroživiny. Tělo totiž na zpracování bílkovin spotřebuje mnohem více energie, než je tomu u sacharidů nebo tuků. Proto se bílkoviny považují za „přírodní spalovače“.

 

Tím, že budete v dietě přijímat větší procento svých kalorií právě z potravin s vysokým obsahem bílkovin, budete spalovat mnohem více tuku a navíc tím ochráníte svoji stávající svalovou hmotu.

Svalová hmota také pomáhá spalovat tuk. Čím více jí máte, tím vaše tělo spálí více kalorií každý den. Svalová hmota poskytuje přirozenou podporu pro váš metabolismus, takže čím více jí máte, tím snadnější bude samotné spalování tuků.

 

Proteinové doplňky, jako jsou syrovátkové či kaseinové proteiny, proteinové tyčinky nebo různé náhrady jídla, vám pomohou nenáročným způsobem zajistit dostatek bílkovin každý den.

 

 

TIP 2: Buďte silnější

Už jsme zjistili, že svaly pomáhají spalovat tuk. Ale jak to bude s novou svalovou hmotou? Jak mám trénovat, když si chci v dietě udržet co nejvíce svalové hmoty? Odpověď je vcelku jednoduchá… tvrdé tréninky.

 

Každá série v každém tréninku rozhoduje! Buďte na sebe tvrdí. Zkuste více opakování s větší vahou. Tím budete doslova nutit tělo, aby si udrželo co nejvíce svalů. Tím budete dávat tělu důvod, proč raději bude spalovat tuky.

 

Mnoho lidí dělá tu chybu, že když se snaží o spalování tuků, tak začnou trénovat s lehkou vahou a vysokým počtem opakování. Při používání lehké váhy říkáte tělu „ už není potřeba tolik svalů, takže je klidně můžeš použít jako zdroj energie“.

 

Tvrdými tréninky nemyslím trénovat doslova jako powerlifter. Prostě i nadále používejte svůj tréninkový plán, ale snažte se neustále posunovat svoje hranice.

 

Doplňky jako jsou kreatin (ano i ten klidně do diety), BCAA a glutamin vám pomohou udržet tolik síly a svalů, jak je to jen při rýsování možné.

 

 

TIP 3: Použijte předtréninkové suplementy

Trénovat, zatímco jste v dietě, není vždy snadné. Jsou dny, kdy se cítíte unaveni, bez energie a motivace. Sami to jistě znáte, vynecháte jeden trénink a najednou je z toho nezastavitelná lavina volných dnů. A když začnete vynechávat tréninky, je snazší nakonec říci „končím“… začnu až další týden nebo měsíc.

 

Předtréninkové doplňky jsou navrženy tak, aby vám dodaly živiny pro posílení vašich tréninků. Zvýšený průtok krve, lepší duševní zaměření, posílení svalové pumpy a zvýšení energie – to je jen několik důvodů, proč stále více a více lidí používá předtréninkové suplementy. Jedním z nejoblíbenějších doplňků je oxid dusnatý (NO doplňky).

Předtréninkové suplementy vám umožní trénovat déle, tvrději a větší energii. Jednoduše řečeno, předtréninkové suplementy fungují synergickým způsobem se spalovači tuků a společně tak dokážou maximalizovat spalování tuků.

 

 

TIP 4: Jezte zdravé tuky

Je hluboce zakořeněný mýtus, že pokud jíte tuky, začnete přibírat. Ve skutečnosti, tuky nezpůsobují, že jste tlustí. Tlustí jste z důvodu nadměrného příjmu kalorií.

 

Většina z vás má nadváhu z důvodu konzumace příliš velkého množství „bílých jedů“ – cukru a mouky. Není to tuk, co způsobuje tukové zásoby. Viníky jsou sušenky, rohlíky, koblihy, slazené vody, hranolky…

 

Nyní, když už jíte zdravě, nevyhýbete se zdravým tukům. Tělo potřebuje zdravé tuky pro správnou funkci. A navíc, bez dostatečného příjmu tuků je hubnutí mnohem, mnohem náročnější.

 

Doplňky výživy jako jsou rybí olej, lněný olej a další esenciální mastné kyseliny (EFA) vám pomohou s dostatečným denním příjmem zdravých tuků.

Komentáře


Nový komentář mohou vložit pouze přihlášení uživatelé.
Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 11 , registrovaných: 3