Pro ženy/Trénink

Velká encyklopedie strečinku - 2. díl

Velká encyklopedie strečinku - 2. díl

Autor: fit-kul | 22.07.2011 12:04 | Komentářů: 0

Všichni jsme o potřebnosti strečinku slyšeli a přesto je množství lidí, kteří se pravidelně neprocvičují, ať už před, po cvičení nebo během dne. Většina cvičících si myslí, že provádění strečinku je „trapné“ či se u něho dokonce i stydí. Všechny tyto důvody js Celý článek >

Velká encyklopedie strečinku - 1. díl

Velká encyklopedie strečinku - 1. díl

Autor: fit-kul | 19.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Všichni jsme o potřebnosti strečinku slyšeli a přesto je množství lidí, kteří se pravidelně neprocvičují, ať už před, po cvičení nebo během dne. Většina cvičících si myslí, že provádění strečinku je „trapný“ či se u něho dokonce i stydí. Všechny tyto důvody js Celý článek >

Domácí trénink

Domácí trénink

Autor: fit-kul | 17.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mnoho lidí z mnoha různých důvodů nechce nebo nemůže chodit do klasické posilovny. Jestliže i přesto chtějí něco dělat se svým tělem, nezbývá nic jiného než začít s domácím posilováním. Většinou se jedná o naprosté začátečníky v posilování. Jestliže tento popi Celý článek >

12ti týdenní trénink pro začátečníky

12ti týdenní trénink pro začátečníky

Autor: fit-kul | 16.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Každý musí někde začít. Pokud jste nikdy neposilovali, vaše tělo a svaly si nejprve budou muset zvyknout na zvedání vah. Jestli byste se nyní snažili zvedat váhy bez jakékoliv přípravy skončí to s největší pravděpodobností úrazem. Proto je velmi důležité, abys Celý článek >

Zkracovačky pro břicho tvrdé jako skála

Zkracovačky pro břicho tvrdé jako skála

Autor: fit-kul | 11.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mít perfektně tvarované břišní svaly je snem většiny lidí cvičících pro dokonalou postavu. Pro pořádný six pack je ale důležité provádět několik specifických cviků. Celý článek >

Fullbody pro začátečníky

Fullbody pro začátečníky

Autor: fit-kul | 11.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tohle je jednoduchý fullbody trénink (v jednom tréninku procvičíme vždy celé tělo), který se cvičí 2krát týdně. Trénink je určen především pro začátečníky (bez ohledu na pohlaví) a se správnou stravou může být použit jak pro účely hubnutí a rýsování tak i pro Celý článek >

Tabata trénink

Tabata trénink

Autor: fit-kul | 09.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tabata trénink je nejvíce efektivní typ vysoko intenzivního silového tréninku a to překvapivě v jeho krátkém trvání. Tabata trénink totiž trvá pouhé 4 minuty!!!!, ale ty 4 minuty vytváří pozoruhodné výsledky. Celý článek >

Core training

Core training

Autor: fit-kul | 06.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Core training v překladu znamená posilování svalů tělesného jádra. Stabilita tělesného jádra je, zjednodušeně řečeno, rozhodující pro transfer „energie" z velkých svalových skupin na malé. Tělesné jádro je převodní stupeň mezi horními a dolními končetinami. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 17 , registrovaných: 1