Pro ženy/Trénink

Modifikovaný HIIT

Modifikovaný HIIT

Autor: fit-kul | 04.04.2012 22:14 | Komentářů: 0

Tento modifikovaný trénink vychází ze základů vysoko intenzivního intervalového tréninku (HIIT), který pomáhá budovat vytrvalost, zvyšovat anaerobní práh a spalovat více kalorií a tuků během, ale i po tréninku. Celý článek >

Trenink s eliptickým trenažérem

Trenink s eliptickým trenažérem

Autor: fit-kul | 02.04.2012 19:56 | Komentářů: 0

Tento tréninkový plán využívající eliptický trenažér pomáhá spálit více kalorií a to pomocí střídání vysoké a nízké intenzity cvičení. Celý článek >

10 nejlepších kardio cvičení

10 nejlepších kardio cvičení

Autor: fit-kul | 29.03.2012 07:50 | Komentářů: 0

Pravidelný kardio trénink je jednou z nejdůležitějších věcí, kterou můžete pro své tělo udělat, ať už chcete zhubnout, nabrat svalovou hmotu nebo zlepšit své zdraví. Celý článek >

Jednoduchý tréninkový plán

Jednoduchý tréninkový plán

Autor: fit-kul | 27.03.2012 20:13 | Komentářů: 0

Posilování je nezbytnou součástí většiny fitness rutin. Je to také skvělý způsob jak předejít různým úrazům a to díky celkovému zpevnění těla, ale je to i doporučovaný způsob, jak urychlit rehabilitace např. po různých zlomeninách. Celý článek >

Kardio supersérie

Kardio supersérie

Autor: fit-kul | 08.03.2012 20:02 | Komentářů: 0

Trénink na kardio strojích bývá často velká nuda. Jeden ze způsobů, jak tuto činnost zpříjemnit, udělat jí zábavnější a zatížit i jiné svalové skupiny je střídání různých kardio strojů během tréninku. Celý článek >

Pojďme si zaběhat – 2. díl

Pojďme si zaběhat – 2. díl

Autor: fit-kul | 01.03.2012 19:42 | Komentářů: 0

Minule jsme si pověděli proč a jak začít běhat a nyní se zaměříme na lidi, kteří chtějí zvýšit svou rychlost. Celý článek >

Proč by měly ženy posilovat?

Proč by měly ženy posilovat?

Autor: fit-kul | 08.02.2012 17:08 | Komentářů: 0

Jak dobře víme, zvýšení a udržení přiměřeného množství svalové hmoty je jedním z nejdůležitějších způsobů, jak udržet na uzdě množství tělesného tuku a zlepšit celkovou kondici. Víme také, že posilování je nejlepším způsobem, jak vybudovat svalovou hmotu. Přes Celý článek >

Způsoby pokroku žen při posilování

Způsoby pokroku žen při posilování

Autor: fit-kul | 07.02.2012 18:57 | Komentářů: 0

Cílem posilování je zpravidla vždy zlepšit svůj tělesný vzhled (zhubnout nebo naopak zvýšit množství svalové hmoty), ale i zvýšit celkovou tělesnou sílu a v neposlední řadě i zlepšit zdravotní stav. Celý článek >

Warm up

Warm up

Autor: fit-kul | 02.02.2012 19:41 | Komentářů: 0

Správné zahřátí před tréninkem je mnohem důležitější, než jste si mysleli. Celý článek >

Kondiční cvičení pro ženy

Kondiční cvičení pro ženy

Autor: fit-kul | 19.01.2012 20:14 | Komentářů: 0

Jedná se o sedmidenní tréninkový plán určený především pro ženy, které nikdy nebo již delší dobu neprováděly žádnou sportovní činnost. Jedná se také o velmi praktické cvičení, které lze provádět jak v posilovně, tak i doma. Celý článek >

Intenzivní hubnoucí trénink

Intenzivní hubnoucí trénink

Autor: fit-kul | 16.01.2012 20:06 | Komentářů: 2

Jedná se o dvoudenní trénink celého těla určený pro osoby, které chtějí spalovat tuk a zpevnit tělo. Celý článek >

3 denní udržovací trénink

3 denní udržovací trénink

Autor: fit-kul | 14.01.2012 19:20 | Komentářů: 0

Tento trénink je určen pro lidi, kteří nechtějí budovat masivní svalovou hmotu, ale pouze zpevnit tělo. Celý článek >

Fitness pravidla Martiny Navrátilové

Fitness pravidla Martiny Navrátilové

Autor: fit-kul | 24.10.2011 19:14 | Komentářů: 0

Martina Navrátilová je stále výjimečnou tenistkou, která je ve skvělé kondici. Ve své knize z roku 2006 STOPROCENTNĚ SVĚŽÍ vysvětluje její pravidla fitness. Je to jednoduchá příručka, navržená tak, aby vám pomohla získat co nejvíce z vašeho fitness programu. Celý článek >

Jak díky posilování zhubnout a být fit

Jak díky posilování zhubnout a být fit

Autor: fit-kul | 17.10.2011 15:40 | Komentářů: 0

Posilování je činnost, při které se opakovaně a za kontrolovaných podmínek zvedá závaží za účelem zvýšení výkonu a síly určité svalové skupiny. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 14 , registrovaných: 3