Kulturistika/Trénink

10 kroků k masivním pažím - 2. část

10 kroků k masivním pažím - 2. část

Autor: fit-kul | 11.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Zde je pokračování článku 10 kroků k masivním pažím a jak můžete ze svých paží dostat maximum. Tyto jednotlivé kroky zahrnují všechny základní problémy, které jsou kritické pro úspěch. Celý článek >

Split trénink nejen pro začátečníky

Split trénink nejen pro začátečníky

Autor: fit-kul | 11.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Chcete zkusit nový trénink? Už vás nebaví cvičit fullbody? V tom případě split trénink je správná volba. Celý článek >

10 kroků k masivním pažím - 1. část

10 kroků k masivním pažím - 1. část

Autor: fit-kul | 10.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kolikrát se už stalo, že jste se postavili před zrcadlo, zatli biceps nebo triceps a…. nic "velkého" se nestalo? Tak jdete do posilovny s ještě větším odhodláním, snažíte se zvedat co nejtěžší váhy, ale zrcadlo a metr říkají stále stejný příběh? Celý článek >

Tabata trénink

Tabata trénink

Autor: fit-kul | 09.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tabata trénink je nejvíce efektivní typ vysoko intenzivního silového tréninku a to překvapivě v jeho krátkém trvání. Tabata trénink totiž trvá pouhé 4 minuty!!!!, ale ty 4 minuty vytváří pozoruhodné výsledky. Celý článek >

Core training

Core training

Autor: fit-kul | 06.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Core training v překladu znamená posilování svalů tělesného jádra. Stabilita tělesného jádra je, zjednodušeně řečeno, rozhodující pro transfer „energie" z velkých svalových skupin na malé. Tělesné jádro je převodní stupeň mezi horními a dolními končetinami. Celý článek >

Korte - překonejte stagnaci a naberte hmotu

Korte - překonejte stagnaci a naberte hmotu

Autor: fit-kul | 06.07.2011 00:00 | Komentářů: 1

Korte je typ tréninkového programu od uznávaného německého trenéra Stephana Korteho. Jedná se o jeden z nejúčinnějších programu původně zaměřeným pro powerliftery pro nabrání kvalitní svalové hmoty a zvýšení síly. Tyto použité tréninkové principy jsou známé j Celý článek >

Cheating – cesta k větší síle

Cheating – cesta k větší síle

Autor: fit-kul | 06.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Cheating v překladu znamená klamání a používá se k dosažení maximální zátěže pro právě procvičované svaly. V praxi tuto speciální techniku provozuje většina návštěvníků posiloven a ani o tom neví. Kolikrát jste již někoho viděli, jak si nakládá na obouruční či Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 23 , registrovaných: 4