Kulturistika/Trénink

Jak na bench-press

Jak na bench-press

Autor: fit-kul | 27.10.2011 21:07 | Komentářů: 0

Jeden z nejznámějších cviků v posilování je bench-press. Dokonce i lidi, kteří nikdy v životě nebyli v posilovně vědí, co to ten „benč“ je a jak se provádí. A hláška: „tak kolik dáš na benči?“ to už je snad taková klasika. Celý článek >

3 cviky pro silnější nohy

3 cviky pro silnější nohy

Autor: fit-kul | 25.10.2011 14:35 | Komentářů: 0

Je velmi snadné soustředit se na trénink horní části těla a přitom zapomínat na procvičení té spodní části. Mnoho lidí klade velký důraz na procvičení bicepsů, hrudníku a břicha, to jsou přeci hlavní části těla, kterých si hned každý všimne, nebo snad ne? Celý článek >

Jak na Arnoldovy tlaky

Jak na Arnoldovy tlaky

Autor: fit-kul | 24.10.2011 19:31 | Komentářů: 0

Není mnoho cviků, které by byly pojmenovány po konkrétním člověku. Obvykle jde o jednoduchý popisný název – bench, dřep, zdvih, mrtvý tah atd. Takže, co to vlastně jsou ty Arnoldovy tlaky? A proč si Arnold Schwarzenegger myslel, že je třeba vytvořit nový cvik Celý článek >

Klíč k větším tricepsům

Klíč k větším tricepsům

Autor: fit-kul | 24.10.2011 18:49 | Komentářů: 0

Mnoho mužů začíná s posilováním s vidinou jediného cíle a to svalnatějších paží. A k tomu využívají především cviky na bicepsy jako jsou různé varianty bicepsových zdvihů, v nekonečném množství sérií a opakování. Nicméně, mnoho lidí si vůbec neuvědomuje, že ve Celý článek >

Jak na předloktí a sílu úchopu

Jak na předloktí a sílu úchopu

Autor: fit-kul | 24.10.2011 17:21 | Komentářů: 0

Předloktí je často opomíjenou svalovou skupinou horní poloviny těla, ale přitom je zodpovědné za celkovou sílu stisku ruky. A čím je náš stisk silnější, tím udržíme větší váhu v rukách, což má za následek větší stimulaci svalů a rychlejší svalový růst. Celý článek >

Trénink pomocí tahů a tlaků

Trénink pomocí tahů a tlaků

Autor: fit-kul | 22.10.2011 18:42 | Komentářů: 0

Jakmile začnete s intenzivnějším posilováním, budete nejspíše donuceni rozdělit trénink celého těla do více částí za týden. Tím zabráníte možnému přetrénování, které může nastat, když se vaše tělo nestíhá zregenerovat mezi jednotlivými tréninky. A rozdělením s Celý článek >

Kulturistický trénink Arnolda Schwarzeneggera

Kulturistický trénink Arnolda Schwarzeneggera

Autor: fit-kul | 21.10.2011 16:19 | Komentářů: 2

Arnold Schwarzenegger byl s určitostí největší kulturista své doby. Díky četným filmovým rolím zná jeho tělo snad téměř každý člověk. Arny vyhrál celkem 6 titulů na Mr. Olympia a porazil i takové kulturisty jako Frank Zane, Mike Mentzer, Tom Platz, Sergio Oliv Celý článek >

Stalloneho trénink

Stalloneho trénink

Autor: fit-kul | 20.10.2011 20:14 | Komentářů: 0

Sylvester Stallone je stále jedním z největších akčních filmových hrdinů současnosti. Jeho prvním filmovým úspěchem se stal film Rocky z roku 1976, který měl stejně jako film Rambo, dalších několik úspěšných pokračování. Celý článek >

Ploché břicho NAVŽDY

Ploché břicho NAVŽDY

Autor: fit-kul | 19.10.2011 14:09 | Komentářů: 2

Pro perfektně vypadající břicho jsou potřeba pouze 2 věci – dieta ke snížení celkového tělesného tuku a vhodné cviky pro posílení břišních svalů. Ztrátou tuku jsme se již zabývali v předešlých článcích, a proto si dnes řekneme něco o správných cvicích pro získ Celý článek >

Jak na Arnyho bicepsy

Jak na Arnyho bicepsy

Autor: fit-kul | 17.10.2011 19:25 | Komentářů: 0

Bicepsy jsou malé svaly velkého významu, které jsou velmi zřídka skryty pod vrstvou tuku. Velký biceps může být jak funkční, tak i estetický. Takže, jak ho můžu získat? Jaký je nejlepší způsob, jak zvětším svoje bicepsy? V dnešním článku si ukážeme některé zák Celý článek >

Vyzkoušejte Bootcamp

Vyzkoušejte Bootcamp

Autor: fit-kul | 17.10.2011 08:25 | Komentářů: 0

Je zde velmi jednoduchý důvod, proč se staly výcvikové kempy (Bootcamp) tak populárním způsobem, jak se dostat do kondice – prostě jsou velmi efektivní. Jejich zakladatelem a propagátorem se stal Harvey Walden, bývalý vojenský výcvikový instruktor. Celý článek >

HIT - Vysoce intenzivní trénink

HIT - Vysoce intenzivní trénink

Autor: fit-kul | 16.10.2011 17:58 | Komentářů: 0

Dříve nebo později se každému, kdo pravidelně posiluje stane to, že začne jeho svalový vývoj stagnovat. Což znamená, že i když vám tréninky poskytují dobré procvičení všech svalových partií, vaše množství svalové hmoty se nezvyšuje a vaše síla také stagnuje. D Celý článek >

Jak na mrtvý tah?

Jak na mrtvý tah?

Autor: fit-kul | 16.10.2011 14:49 | Komentářů: 0

Mrtvý tah je jedním z nejlepších cviků na celkové zvýšení síly a svalového objemu (tedy za předpokladu, že je prováděn správnou technikou). Také se jedná o jeden ze soutěžních cviků v silovém trojboji (powerliftingu). Mrtvý tah je jeden z nejlepších testů celk Celý článek >

Jak na dřep?

Jak na dřep?

Autor: fit-kul | 15.10.2011 23:04 | Komentářů: 0

Dřep je cvik zaměřený na procvičení spodní části těla. Je také jedním ze soutěžních cviků v silovém trojboji (powerliftingu). Tento cvik se zaměřuje na procvičení kvadricepsů a hýždí, ale také zahrnuje procvičení hamstringů, lýtek a dolní části zad. Dřep je ča Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 11 , registrovaných: 2