Kulturistika/Trénink

Kruhový trénink

Kruhový trénink

Autor: fit-kul | 26.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kruhový trénink je cvičení zaměřené na posílení všech hlavních svalových skupin těla a stejně tak všech šlach a vazů. To je zvláště důležité při vybudování kvalitního základu tělesné síly. Celý článek >

Začínáme s posilováním

Začínáme s posilováním

Autor: fit-kul | 22.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Gratuluji! Je skvělé, že jste se rozhodli začít s posilováním a je jedno z jakého důvodu, ať už chcete soutěžit, získat sílu pro jiný sport nebo prostě jenom pro zábavu a budování hezkého těla. Rozhodnout se posilovat je nejdůležitějším krokem k dosažení posta Celý článek >

Druhy kardio tréninků

Druhy kardio tréninků

Autor: fit-kul | 20.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

V dnešním článku vám popíši 3 nejúčinější kardiovaskulární tréninky pro efektivní spalování tělesného tuku. Budete si moci vybrat z vysoce intenzivního kardio tréninku, vysoce intenzivního intervalového kardio tréninku a nízko intenzivního kardio tréninku – a Celý článek >

TMSR - trénink maximálního svalového růstu

TMSR - trénink maximálního svalového růstu

Autor: fit-kul | 15.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

POZOR – tento trénink není určen pro slabochy!!! Toto je příliš účinný trénink, člověk musí být připraven na extrémní svalový růst. Celý článek >

Hardcore trénink

Hardcore trénink

Autor: fit-kul | 14.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Tento hardcore trénink, ve kterém budete trénovat 3 dny v týdnu, je určen pro středně pokročilé cvičence. První den procvičíte nohy a záda, druhý den prsní svaly a ramena, třetí den ruce. V ideálním případě byste měli cvičit v Po-St-Pá. Celý článek >

Trénink pro začátečníky podle Rega Parka

Trénink pro začátečníky podle Rega Parka

Autor: fit-kul | 14.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Chcete trénovat jako Arnold Schwarzenegger? Arnoldův vzor byl naturální kulturista Reg Park, který často a s oblibou cvičil fullbody trénink. Ačkoliv Arnold nebyl naturální kulturista, využíval tento trénink, který mu přinášel velmi dobré výsledky. Celý článek >

Objemový pyramidový trénink

Objemový pyramidový trénink

Autor: fit-kul | 14.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Dostali jste se do situace, že ať cvičíte jak cvičíte, tak vaše svaly nerostou? Chcete zvýšit svoji sílu, velikost a svalový objem? Chcete velké ruce? Dobře tvarovaná záda? Masivní nohy? Tady je vaše šance!!! Celý článek >

100% silový trénink

100% silový trénink

Autor: fit-kul | 13.08.2011 00:00 | Komentářů: 2

Toto je trénink cíleně zaměřený pro powerliftery, ale to v žádném případě neznamená, že není vhodný i do kulturistického tréninku, protože jak již dobře víme: kde je síla, jsou i těžké váhy a kde jsou těžké váhy, jsou i velké svaly!!! Celý článek >

Super pomalá opakování: ANO x NE

Super pomalá opakování: ANO x NE

Autor: fit-kul | 29.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Pojem super pomalá opakování není ve světě kulturistiky nic nového. Základní koncept tohoto tréninku je jednoduchý: každé opakování provádíte 14 vteřin! Celý článek >

Kulturistický trénink: stroje vs. volná váha

Kulturistický trénink: stroje vs. volná váha

Autor: fit-kul | 25.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

V posilovně strávíte asi 1 hodinu denně, ale je zde zbylých 23 hodin, které strávíte mimo posilovnu. A v tuto dobu vaše svaly pracují v přirozeném rozsahu (který se u každého člověka trochu liší) a proto neomezujte zbytečně své svaly tréninkem na strojích. Celý článek >

9 rad, které vám pomohou v pokroku - 2.část

9 rad, které vám pomohou v pokroku - 2.část

Autor: fit-kul | 22.07.2011 14:10 | Komentářů: 0

Když začínáte trénovat, tak prvním rokem na sobě pozorujete změny téměř každý den. Jste silnější a větší než jste kdy byli, prostě úžasný pokrok. A z čista jasna BUM! Stagnace. Ať se snažíte jak chcete, jste stále stejní a já vím, je to ohromě demotivující. Tě Celý článek >

Velká encyklopedie strečinku 3. díl - Rozcvičení před a po tréninku

Velká encyklopedie strečinku 3. díl - Rozcvičení před a po tréninku

Autor: fit-kul | 22.07.2011 12:12 | Komentářů: 0

Všichni jsme o potřebnosti strečinku slyšeli a přesto je množství lidí, kteří se pravidelně neprocvičují, ať už před, po cvičení nebo během dne. Většina cvičících si myslí, že provádění strečinku je „trapné“ či se u něho dokonce i stydí. Všechny tyto důvody js Celý článek >

Velká encyklopedie strečinku - 2. díl

Velká encyklopedie strečinku - 2. díl

Autor: fit-kul | 22.07.2011 12:04 | Komentářů: 0

Všichni jsme o potřebnosti strečinku slyšeli a přesto je množství lidí, kteří se pravidelně neprocvičují, ať už před, po cvičení nebo během dne. Většina cvičících si myslí, že provádění strečinku je „trapné“ či se u něho dokonce i stydí. Všechny tyto důvody js Celý článek >

Trénink hamstringů a předloktí

Trénink hamstringů a předloktí

Autor: fit-kul | 22.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Hamstringy a předloktí - téměř zapomenuté svaly, kterým se nedostává pozornosti. Několik „odfláknutých“ sérií na konci tréninku - a i to je více než většina cvičenců provádí. Přesto, dobře vyvinuté hamstringy jsou nezbytnou součástí kvalitního svalového rozvoj Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 13 , registrovaných: 2