Kulturistika/Trénink

Ideální trénink pro růst svalů

Ideální trénink pro růst svalů

Autor: fit-kul | 01.11.2013 22:46 | Komentářů: 0

Je lepší pro růst svalů zvedat těžké váhy s méně opakováními nebo lehké váhy s více opakováními? Celý článek >

Břišní vakuum

Břišní vakuum

Autor: fit-kul | 13.04.2013 19:03 | Komentářů: 10

Mohu vás naučit jednoduchou techniku pro redukci vaší středové oblasti za méně než 3 týdny. Zahrnutí této techniky, spolu s pravidelným tréninkem břišních svalů, vám poskytne vyrýsování středové oblasti. Celý článek >

Nic se nevyrovná tréninku dolních končetin jednotlivě

Nic se nevyrovná tréninku dolních končetin jednotlivě

Autor: fit-kul | 02.04.2013 19:11 | Komentářů: 0

Procvičování nohou jednotlivě prospěje téměř každému. Jak se však s procvičením nohou jednotlivě nakonec vypořádáte, závisí (a mělo by záviset) na vašich tréninkových cílech. Celý článek >

Pryč s chybami v aerobním tréninku

Pryč s chybami v aerobním tréninku

Autor: fit-kul | 28.03.2013 17:36 | Komentářů: 0

Aerobní trénink je velmi důležitý k dosažení našich cílů. Měli bychom ho zařazovat nejen v případě, že chceme spálit přebytečné tukové faldíky na našem břiše, ale kardio trénink je dobrým pomocníkem v prevenci proti kardiovaskulárnímu onemocnění. Díky němu upe Celý článek >

Strečink pro růst svalů

Strečink pro růst svalů

Autor: fit-kul | 07.02.2013 16:59 | Komentářů: 0

Při přečtení nadpisu si možná říkáte, jak může přispět právě strečink k růstu svalů? Nerostou svaly pouze díky posilování? Ano, samozřejmě posilování je hlavním krokem k tomu, aby vaše svaly rostly. Ale i strečink by měl mít ve vašem tréninku své místo. Celý článek >

Unilaterální trénink

Unilaterální trénink

Autor: fit-kul | 12.01.2013 15:11 | Komentářů: 0

V dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o jeden druh tréninku, který jsem nedávno vyzkoušela a který se mi velice zamlouvá. A to nejen po stránce intenzity, ale i jako změna stávajících, „zaběhnutých“ tréninků. Jedná se o unilaterální trénink. Celý článek >

Rest-pause trénink

Rest-pause trénink

Autor: fit-kul | 09.11.2012 18:09 | Komentářů: 0

Jeden z nejefektivnějších Weiderových tréninkových principů. Celý článek >

Bear routine - cesta za objemy

Bear routine - cesta za objemy

Autor: fit-kul | 03.10.2012 08:37 | Komentářů: 0

Ruský objemový trénink, který vytváří optimální podmínky pro růst svalové hmoty. Celý článek >

Weiderovy tréninkové principy

Weiderovy tréninkové principy

Autor: fit-kul | 25.09.2012 16:59 | Komentářů: 0

Deset nejefektivnějších tréninkových principů pro budování svalové hmoty. Celý článek >

Spalte 100 kalorií za 10 minut cvičení

Spalte 100 kalorií za 10 minut cvičení

Autor: fit-kul | 16.05.2012 20:43 | Komentářů: 0

Dnes víme, že krátká cvičení (2 nebo 3 deseti minutové tréninky během jednoho dne) mohou být stejně účinné jako jeden déletrvající trénink. Klíčem k úspěchu je zaměření se na intenzitu a správné využití času tréninku. Celý článek >

Modifikovaný HIIT

Modifikovaný HIIT

Autor: fit-kul | 04.04.2012 22:14 | Komentářů: 0

Tento modifikovaný trénink vychází ze základů vysoko intenzivního intervalového tréninku (HIIT), který pomáhá budovat vytrvalost, zvyšovat anaerobní práh a spalovat více kalorií a tuků během, ale i po tréninku. Celý článek >

Trenink s eliptickým trenažérem

Trenink s eliptickým trenažérem

Autor: fit-kul | 02.04.2012 19:56 | Komentářů: 0

Tento tréninkový plán využívající eliptický trenažér pomáhá spálit více kalorií a to pomocí střídání vysoké a nízké intenzity cvičení. Celý článek >

10 nejlepších kardio cvičení

10 nejlepších kardio cvičení

Autor: fit-kul | 29.03.2012 07:50 | Komentářů: 0

Pravidelný kardio trénink je jednou z nejdůležitějších věcí, kterou můžete pro své tělo udělat, ať už chcete zhubnout, nabrat svalovou hmotu nebo zlepšit své zdraví. Celý článek >

Jednoduchý tréninkový plán

Jednoduchý tréninkový plán

Autor: fit-kul | 27.03.2012 20:13 | Komentářů: 0

Posilování je nezbytnou součástí většiny fitness rutin. Je to také skvělý způsob jak předejít různým úrazům a to díky celkovému zpevnění těla, ale je to i doporučovaný způsob, jak urychlit rehabilitace např. po různých zlomeninách. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 11 , registrovaných: 3