Kulturistika/Výživa

Vejce, vejce a zase vejce

Vejce, vejce a zase vejce

Autor: fit-kul | 09.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Vejce jsou nutričně bohaté proteinové potraviny, které by měli být pravidelně konzumovány. Jsou to také jedny z nevšestranějších potravin - mohou být připravovány jak na sladko, tak na slano. Jejich konzumace je vhodná téměř v každém životním stylu a výborně s Celý článek >

Rozdíl mezi omega-3 a omega-6 mastnými kyselinami

Rozdíl mezi omega-3 a omega-6 mastnými kyselinami

Autor: fit-kul | 08.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Jak omega-6 tak i omega-3 mastné kyseliny patří do skupiny polynenasycených tuků a jsou pro naše těla nepostradatelné, řadí se mezi esenciální mastné kyseliny. Náš organismus je nedokáže syntetizovat a proto je musíme přijímat v naší stravě v rovnovážném zasto Celý článek >

Výživa a svalová hmota

Výživa a svalová hmota

Autor: fit-kul | 04.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Budování svalové hmoty není žádná věda, pouze vyžaduje určité základní znalosti, kázeň a odhodlání. Zdravá a výživná strava se musí jíst každý den, aby se dostavily požadované výsledky. Velmi často se na první místo v budování svalů staví trénink a doplňky výž Celý článek >

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny

Autor: fit-kul | 02.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny jsou nezbytné pro správnou funkci organismu. Tělo si je nedokáže samo syntetizovat, proto musejí být přijímány ve stravě. Často jsou označovány zkráceně jako omega-3 kyseliny či zkratkou PUFA (polynenasycené mastné kyseliny). Celý článek >

Minerály: proč jsou tak důležité?

Minerály: proč jsou tak důležité?

Autor: fit-kul | 28.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Minerály jsou anorganické látky, potřebné v těle v malém množství, účastňující se mnoha chemických reakcí. Jsou potřebné pro normální růst a vývoj organismu, jsou přítomny ve všech buňkách a tkáních. Více než 50 druhů minerálních látek, které se nacházejí v li Celý článek >

Glykemický index 1.část

Glykemický index 1.část

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Glykemický index (GI) je měřítko toho, jak rychle stoupá hladina krevního cukru po požití sacharidů. Zjednodušeně řešeno, tyto konzumované sacharidy, jsou vstřebávány do krevního řečiště v podobě glukózy (cukr v krvi). Hladina cukru v krvi je důležitá pro orga Celý článek >

Glykemický index 2.část

Glykemický index 2.část

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Ve druhém pokračování článku o glykemickém indexu se dozvíte, jaký má vliv konzumace jednoduchých a komplexních sacharidů na tělesný tuk. Celý článek >

Jakou má protein funkci v těle?

Jakou má protein funkci v těle?

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Kulturisté a vzpěrači konzumovali velké množství bílkovin v přesvědčení, že tím zvyšují množství vytvořené svalové hmoty. Po celá desetiletí vědci a doktoři na tento fakt pohlížely s opovržením a nedůvěrou, protože v té době neexistovali žádné vědecké studie z Celý článek >

Sójový protein

Sójový protein

Autor: fit-kul | 24.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Sójová bílkovina se extrahuje ze sójových bobů a obsahuje velmi nízký (nebo žádný) tuk, cholesterol či laktózu. Dříve (často i nyní) se považovala sója za méně hodnotný zdroj bílkovin než je tomu u živočišných zdrojů. Celý článek >

Stravování v rozpočtu

Stravování v rozpočtu

Autor: fit-kul | 16.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Budování svalů není levnou záležitostí! Musíte hodně jíst, ale „obvyklé“ zdroje bílkovin jsou tak drahé! Kuřecí prsa, ryby, červené maso stojí v supermarketech „majlant“. Nemáte dostatek financí, ale i přesto chcete konzumovat plnohodnotné zdroje bílkovin? Tak Celý článek >

Sacharidy a kulturistika

Sacharidy a kulturistika

Autor: fit-kul | 16.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Zeptáte-li se jakéhokoliv kulturisty, co vám řekne o roli proteinů v budování svalové hmoty, pravděpodobně dostanete podrobnou odpověď o tom, jak pomáhají růstu svalů, hypertrofii, že mají anabolickou funkci apod. Ale co se stane, když se stejného kulturisty z Celý článek >

Špatný, dobrý, lepší

Špatný, dobrý, lepší

Autor: fit-kul | 15.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Výživa je klíčovým prvkem jakékoliv snahy o budování svalové hmoty nebo ztráty tuku. Až je to překvapující, kolik lidí si myslí, že se hubne cvičením a jinou fyzickou aktivitou. A přitom je to strava, která ve výsledku rozhoduje o našem úspěchu či neúspěchu. T Celý článek >

Tabulky nutričních hodnot potravin

Tabulky nutričních hodnot potravin

Autor: fit-kul | 10.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Potraviny jsou takové látky nebo produkty, které jsou primárně určené pro základní výživu lidí, ať už ve změněné nebo původní podobě. Mohou být rostlinného, živočišného nebo jiného původu. Pro lepší orientaci tabulky níže uvádějí nutriční hodnoty nejčastěji po Celý článek >

Základy výživy - aminokyseliny

Základy výživy - aminokyseliny

Autor: fit-kul | 07.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Aminokyseliny jsou organické sloučeniny rozpustné ve vodě a v rozmanitých kombinacích tvoří základ tělesných bílkovin, peptidů. Do těla je dostanete pomocí bílkovin, které tvoří 22 různých aminokyselin, které náš organismus potřebuje. Jsou základním stavebním Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 9 , registrovaných: 2