Kulturistika/Výživa

Sůl, sůl a zase sůl

Sůl, sůl a zase sůl

Autor: fit-kul | 30.11.2012 08:25 | Komentářů: 0

Nedostatek sodíku může vést nejen k bolestivým svalovým křečím. Celý článek >

Kolik tuku před tréninkem?

Kolik tuku před tréninkem?

Autor: fit-kul | 11.11.2012 14:48 | Komentářů: 0

Jak je to s konzumací tuku před a po tréninku? Celý článek >

Žlutá nebo bílá?

Žlutá nebo bílá?

Autor: fit-kul | 08.11.2012 15:35 | Komentářů: 0

Pokud jde o vejce, ne všechno žluté je špatné. Celý článek >

Proč jíst mandle?

Proč jíst mandle?

Autor: fit-kul | 06.11.2012 19:42 | Komentářů: 0

Věčná otázka, ořechy ANO či NE? Celý článek >

Co jíst po cvičení?

Co jíst po cvičení?

Autor: fit-kul | 29.06.2012 07:57 | Komentářů: 0

Každý ví, že sportovci si musí velmi pečlivě plánovat co a kdy budou jíst, aby dosáhli svých výkonnostních cílů. Ale co my ostatní? Musíme si také dávat pozor, co jíst před a po cvičení? Celý článek >

Výživový potenciál syrovátky

Výživový potenciál syrovátky

Autor: fit-kul | 03.02.2012 22:00 | Komentářů: 0

Přehledový materiál o výsledcích výzkumu zaměřeného na význam složek syrovátky a především syrovátkových bílkovin ve výživě. Celý článek >

Jak využívat bílkoviny pro maximální svalový růst

Jak využívat bílkoviny pro maximální svalový růst

Autor: fit-kul | 21.11.2011 20:16 | Komentářů: 0

Správné načasování příjmu bílkovin je důležitou součástí pro udržení celkového zdravý a svalového i silového růstu. Pokud nejste schopni během dne konzumovat dostatek bílkovin ve správný čas, pak nemůžete očekávat příliš velké svalové přírůstky. Také riskujete Celý článek >

Co jíst před, během a po cvičení

Co jíst před, během a po cvičení

Autor: fit-kul | 10.11.2011 17:46 | Komentářů: 0

Nezbytnou součástí toho, aby bylo vaše cvičení co nejefektivnější, je správně načasovaná výživa. Ať už je vaše sportovní zaměření jakékoliv (kulturistika, bojové umění, fotbal, atletika aj.), správně načasované jídlo vám pomůže k dosáhnutí lepších výsledků. Celý článek >

Testosteronová dieta

Testosteronová dieta

Autor: fit-kul | 07.11.2011 20:46 | Komentářů: 0

Budování svalové hmoty a snižování množství tělesného tuku je hlavním cílem většiny mužů, kteří pravidelně cvičí. Ať už závodně sportujete nebo jen chcete vypadat dobře, pak je pravděpodobně váš cíl atletická postava s minimem tuku. Jak všichni víme, strava hr Celý článek >

Něco málo o mase

Něco málo o mase

Autor: fit-kul | 21.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Archeologické vykopávky potvrdily, že člověk se živí masem již po velmi dlouhé období. Maso obsahuje širokou paletu důležitých živin, včetně vysoce kvalitních bílkovin, vitaminu D, vitaminů skupiny B, především B12, z mikroživin pak železo, zinek a selen. Přim Celý článek >

Zdroje bílkovin

Zdroje bílkovin

Autor: fit-kul | 15.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Většina lidí může získat dostatek bílkovin pro normální funkci organismu a pro další růst svalové hmoty ze zdravé, dobře vyvážené stravy. Nicméně, často se stává, že za honbou po větším přísunu bílkovin konzumujeme i takové zdroje bílkovin, které obsahují větš Celý článek >

Svaly, dieta, výživa

Svaly, dieta, výživa

Autor: fit-kul | 24.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Dieta a správná výživa jsou jedním, ne-li nejdůležitějším, faktorem vedoucím k tělu vašich snů. Bez ohledu nato, jaké jsou vaše cíle, jedna věc zůstává stále stejná - vaše tělo potřebuje kvalitní bílkoviny, sacharidy i tuky. Celý článek >

Chvála brambor

Chvála brambor

Autor: fit-kul | 17.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Brambory představují běžnou složku ve stravě většiny Evropanů, avšak někdy je jejich význam ve výživě přehlížen. Mezi pokrmy připravenými z brambor existují velké rozdíly v jejich nutriční hodnotě v závislosti na způsobu přípravy, což do značné míry ovlivňuje, Celý článek >

Objemový jídelníček

Objemový jídelníček

Autor: fit-kul | 10.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Mnoho lidí se mě ptá, co mají jíst, aby nabrali svalovou hmotu a nejlépe pouze svaly. A já říkám pořád to stejné: nabrat „čistou“ svalovou hmotu bez gramu tuku navíc je nemožné. Vždy zde bude objemová fáze růstu, tj. kdy konzumuji dostatečné množství sacharidů Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 8 , registrovaných: 3