Pro ženy/Výživa

Žlutá nebo bílá?

Žlutá nebo bílá?

Autor: fit-kul | 08.11.2012 15:35 | Komentářů: 0

Pokud jde o vejce, ne všechno žluté je špatné. Celý článek >

Proč jíst mandle?

Proč jíst mandle?

Autor: fit-kul | 06.11.2012 19:42 | Komentářů: 0

Věčná otázka, ořechy ANO či NE? Celý článek >

Yelena Isinbayevová a její jídelníček

Yelena Isinbayevová a její jídelníček

Autor: fit-kul | 23.11.2011 20:24 | Komentářů: 0

Yelena Isinbayevová je ruská mistryně skoku o tyči, která získala zlato na letních olympijských hrách v roce 2004 a 2008, je pětinásobným mistrem světa a několikanásobnou držitelkou světových rekordu. Byla také 3krát jmenována Mezinárodní asociací atletických Celý článek >

Sacharidy s vysokým GI způsobují ženám srdeční problémy

Sacharidy s vysokým GI způsobují ženám srdeční problémy

Autor: fit-kul | 22.11.2011 20:30 | Komentářů: 0

Je všeobecně známo, že potraviny s vysokým GI (glykemický index) jsou jedním z hlavních příčin nárůstu tělesné hmotnosti (zvyšování tukových zásob). Provedený výzkum ukázal, že ženy, které často konzumují vysokosacharidové potraviny, mají vyšší pravděpodobnost Celý článek >

Výživa během těhotenství

Výživa během těhotenství

Autor: fit-kul | 04.11.2011 20:30 | Komentářů: 0

Během těhotenství potřebujete bohatý příjem vitamínů, minerálů a bílkovin, které jsou potřeba nejen pro vaše tělo, ale i pro správný vývoj dítěte. Celý článek >

Chvála brambor

Chvála brambor

Autor: fit-kul | 17.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Brambory představují běžnou složku ve stravě většiny Evropanů, avšak někdy je jejich význam ve výživě přehlížen. Mezi pokrmy připravenými z brambor existují velké rozdíly v jejich nutriční hodnotě v závislosti na způsobu přípravy, což do značné míry ovlivňuje, Celý článek >

Vejce, vejce a zase vejce

Vejce, vejce a zase vejce

Autor: fit-kul | 09.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Vejce jsou nutričně bohaté proteinové potraviny, které by měli být pravidelně konzumovány. Jsou to také jedny z nevšestranějších potravin - mohou být připravovány jak na sladko, tak na slano. Jejich konzumace je vhodná téměř v každém životním stylu a výborně s Celý článek >

Rozdíl mezi omega-3 a omega-6 mastnými kyselinami

Rozdíl mezi omega-3 a omega-6 mastnými kyselinami

Autor: fit-kul | 08.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Jak omega-6 tak i omega-3 mastné kyseliny patří do skupiny polynenasycených tuků a jsou pro naše těla nepostradatelné, řadí se mezi esenciální mastné kyseliny. Náš organismus je nedokáže syntetizovat a proto je musíme přijímat v naší stravě v rovnovážném zasto Celý článek >

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny

Autor: fit-kul | 02.08.2011 00:00 | Komentářů: 0

Omega-3 nenasycené mastné kyseliny jsou nezbytné pro správnou funkci organismu. Tělo si je nedokáže samo syntetizovat, proto musejí být přijímány ve stravě. Často jsou označovány zkráceně jako omega-3 kyseliny či zkratkou PUFA (polynenasycené mastné kyseliny). Celý článek >

Minerály: proč jsou tak důležité?

Minerály: proč jsou tak důležité?

Autor: fit-kul | 28.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Minerály jsou anorganické látky, potřebné v těle v malém množství, účastňující se mnoha chemických reakcí. Jsou potřebné pro normální růst a vývoj organismu, jsou přítomny ve všech buňkách a tkáních. Více než 50 druhů minerálních látek, které se nacházejí v li Celý článek >

Glykemický index 1.část

Glykemický index 1.část

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Glykemický index (GI) je měřítko toho, jak rychle stoupá hladina krevního cukru po požití sacharidů. Zjednodušeně řešeno, tyto konzumované sacharidy, jsou vstřebávány do krevního řečiště v podobě glukózy (cukr v krvi). Hladina cukru v krvi je důležitá pro orga Celý článek >

Glykemický index 2.část

Glykemický index 2.část

Autor: fit-kul | 26.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Ve druhém pokračování článku o glykemickém indexu se dozvíte, jaký má vliv konzumace jednoduchých a komplexních sacharidů na tělesný tuk. Celý článek >

Mocný antioxidant - Koenzym Q10

Mocný antioxidant - Koenzym Q10

Autor: fit-kul | 21.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Koenzym Q10 je silní přírodní látka, která pomáhá při podpoře mnoha chemických reakci v těle a chrání tělo před volnými radikály. Za výzkum koenzymu Q10 byla v roce 1978 udělena Angličanu Peteru Mitchellovi Nobelova cena. Koenzym Q10 se dále označuje také jak Celý článek >

Špatný, dobrý, lepší

Špatný, dobrý, lepší

Autor: fit-kul | 15.07.2011 00:00 | Komentářů: 0

Výživa je klíčovým prvkem jakékoliv snahy o budování svalové hmoty nebo ztráty tuku. Až je to překvapující, kolik lidí si myslí, že se hubne cvičením a jinou fyzickou aktivitou. A přitom je to strava, která ve výsledku rozhoduje o našem úspěchu či neúspěchu. T Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 8 , registrovaných: 2