Zdraví/Ostatní

Steroidy a problémy se svalovými úpony

Steroidy a problémy se svalovými úpony

Autor: fit-kul | 19.01.2013 15:22 | Komentářů: 0

Hrozí zvýšené riziko vzniku úrazú při konzumaci anabolických steroidů? Celý článek >

Jak zvládnout migrénu?

Jak zvládnout migrénu?

Autor: fit-kul | 02.01.2013 11:51 | Komentářů: 0

Migréna je strašákem většiny z nás. Pokud někdo má zkušenosti s migrénou, tak jistě potvrdí, že je to zážitek, který si nepřeje opakovat. Celý článek >

Kolik potřebujeme sníst denně zeleniny?

Kolik potřebujeme sníst denně zeleniny?

Autor: fit-kul | 15.05.2012 17:03 | Komentářů: 0

Zelenina by měla tvořit podstatnou část stravy a to v každém věku. Bohužel většina lidí konzumuje zeleniny nedostatek. V tomto článku se dozvíte, jaké množství zeleniny byste měli sníst každý den. Celý článek >

Varovné příznaky sportovních úrazů

Varovné příznaky sportovních úrazů

Autor: fit-kul | 13.05.2012 13:58 | Komentářů: 0

Většina sportovních úrazů, které vyžadují pozornost, mají některé společné příznaky a symptomy. Celý článek >

10 nejčastějších příčin pálení žáhy

10 nejčastějších příčin pálení žáhy

Autor: fit-kul | 23.03.2012 16:26 | Komentářů: 0

Existuje několik příčin pálení žáhy. Objasnění těchto příčin vám může pomoci provést potřebné změny ve vašich zvycích a životním stylu a tak můžete zabránit těmto nepříjemným projevům. Celý článek >

Bezlepková dieta

Bezlepková dieta

Autor: fit-kul | 27.02.2012 19:53 | Komentářů: 0

Bezlepková dieta je dieta, která vylučuje konzumaci potravin obsahujících lepek. Lepek, nebo-li gluten, je bílkovina nacházející se v semenech některých obilnin, především pšenice, ječmene, žita a tritikale (kříženec mezi pšenicí a žitem). Celý článek >

Je pivo dobré pro vaše srdce?

Je pivo dobré pro vaše srdce?

Autor: fit-kul | 18.02.2012 22:46 | Komentářů: 0

Všeobecně se má za prokázané, že umírněná konzumace alkoholických nápojů snižuje riziko srdečních chorob, na které umírá v západních zemích asi 40 % populace. Existují důkazy, že tyto účinky má alkohol sám (v množství asi 30 g/den). Celý článek >

Pohanka – vydatný zdroj rutinu

Pohanka – vydatný zdroj rutinu

Autor: fit-kul | 16.02.2012 20:34 | Komentářů: 0

Rutin patří mezi bioflavonoidy. Někdy se též nesprávně nazývá vitamin P. Rutin se používá k léčení zvýšené lomivosti a propustnosti krevních vlásečnic způsobených různými chorobami (chorobná krvácivost na podkladě cévním, změny na sítnici při cukrovce, při ned Celý článek >

Cyklamát

Cyklamát

Autor: fit-kul | 14.02.2012 09:30 | Komentářů: 0

Cyklamát je náhradní sladidlo, které se na výrobcích v EU uvádí pod kódem E952. Jde o sodnou nebo vápenatou sůl cyklamové kyseliny (cyklohexylsulfamové kyseliny). Celý článek >

Dehydratace

Dehydratace

Autor: fit-kul | 14.02.2012 09:08 | Komentářů: 0

Dehydratace znamená, že vaše tělo nemá dostatek vody, tj. je narušena vnitřní rovnováha organismu. Dehydratace může být způsobena ztrátou příliš velkého množství tekutin, nedostatečným pitným režimem nebo obojím. Mezi hlavní příčiny dehydratace patří i průjem Celý článek >

Stresové zlomeniny bérce

Stresové zlomeniny bérce

Autor: fit-kul | 12.02.2012 15:12 | Komentářů: 0

Diagnostika, léčba a prevence stresových zlomenin bérce (kost holenní - tibia a kost lýtková - fibula). Celý článek >

Přednosti a potenciální rizika z konzumace inulinu

Přednosti a potenciální rizika z konzumace inulinu

Autor: fit-kul | 07.02.2012 19:25 | Komentářů: 0

Inulin využívaný jako prebiotikum má řadu příznivých účinků, ale může způsobovat problémy u osob s intolerancí fruktózy a výjimečně i alergie. Celý článek >

Silné kosti i pro vyšší věk

Silné kosti i pro vyšší věk

Autor: fit-kul | 30.01.2012 18:25 | Komentářů: 0

Volba životního stylu mladých lidí může do značné míry ovlivnit možnost vzniku osteoporózy ve vyšším věku. Je totiž známo, že čím více vápníku si člověk nashromáždí v mládí, tím více ho zůstane zachováno v kostech i ve stáří. Důležitým faktorem je výživa. Celý článek >

Role výživy v ochraně před osteoporózou

Role výživy v ochraně před osteoporózou

Autor: fit-kul | 23.01.2012 17:24 | Komentářů: 0

Osteoporóza je podmíněna především geneticky a proto by se ohrožené skupiny obyvatel měly zaměřit na prevenci, tj. výživu a tělesný pohyb. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 7 , registrovaných: 3