Zdraví

Dusičnany ve stravě mají pozitivní účinky

Dusičnany ve stravě mají pozitivní účinky

Autor: fit-kul | 02.02.2012 22:35 | Komentářů: 0

Zjištění švédských odborníků hledajících souvislosti mezi sportováním a zdravím. Celý článek >

Silné kosti i pro vyšší věk

Silné kosti i pro vyšší věk

Autor: fit-kul | 30.01.2012 18:25 | Komentářů: 0

Volba životního stylu mladých lidí může do značné míry ovlivnit možnost vzniku osteoporózy ve vyšším věku. Je totiž známo, že čím více vápníku si člověk nashromáždí v mládí, tím více ho zůstane zachováno v kostech i ve stáří. Důležitým faktorem je výživa. Celý článek >

Je čokoláda zdravější než ovoce?

Je čokoláda zdravější než ovoce?

Autor: fit-kul | 27.01.2012 20:32 | Komentářů: 0

Vyšší antioxidační kapacita a vyšší obsah flavanolů než v sušených ovocných šťávách byl stanoven v hořké čokoládě (60%) a kakaových bobech. Celý článek >

Výsledky výzkumu prokázaly, že antibiotika v geneticky modifikovaných plodinách nepředstavují žádný problém

Výsledky výzkumu prokázaly, že antibiotika v geneticky modifikovaných plodinách nepředstavují žádný problém

Autor: fit-kul | 24.01.2012 19:49 | Komentářů: 0

Pravděpodobnost, že antibiotické rezistenční markery (ARMs), užívané v některých geneticky modifikovaných plodinách, se mohou přenést do patogenních bakterií, je ještě méně pravděpodobnější než vyhrát prvé pořadí v národní loterii 3 týdny po sobě. Celý článek >

Role výživy v ochraně před osteoporózou

Role výživy v ochraně před osteoporózou

Autor: fit-kul | 23.01.2012 17:24 | Komentářů: 0

Osteoporóza je podmíněna především geneticky a proto by se ohrožené skupiny obyvatel měly zaměřit na prevenci, tj. výživu a tělesný pohyb. Celý článek >

Význam vaječných bílkovin

Význam vaječných bílkovin

Autor: fit-kul | 22.01.2012 09:27 | Komentářů: 0

Posuzování kvality vaječných bílkovin. Celý článek >

Pro zachování tělesné i duševní pohody – alespoň dva litry denně

Pro zachování tělesné i duševní pohody – alespoň dva litry denně

Autor: fit-kul | 20.01.2012 19:40 | Komentářů: 0

K zajištění dobré pohody a tělesné i duševní činnosti vyžaduje organizmus dostatečný příjem tekutin, což znamená vypít alespoň dva litry denně. Optimální rovnováha tekutin ovlivňuje fyzické i mentální schopnosti bez ohledu na to, zda se jedná o špičkového spor Celý článek >

Nedostatek železa v naší výživě

Nedostatek železa v naší výživě

Autor: fit-kul | 18.01.2012 19:13 | Komentářů: 0

Železo je životně důležitý prvek. Nejbohatším zdrojem v naší potravě je červené maso, rovněž je obsažen v tučných rybách, v tmavém mase kuřat a krocanů, dále v některých druzích ořechů, semenech, sušeném ovoci, listové zelenině a obohacených cereálních snídaní Celý článek >

Antioxidanty

Antioxidanty

Autor: fit-kul | 17.01.2012 20:17 | Komentářů: 0

Antioxidanty jsou látky zabraňující oxidaci, které se přirozeně vyskytují v rostlinné i živočišné říši, a jsou vyráběny i synteticky. Různým mechanismem snižují v lidském těle aktivitu volných radikálů, což jsou přirozené vedlejší produkty metabolismu, které v Celý článek >

Celozrnná strava snižuje krevní tlak u mužů

Celozrnná strava snižuje krevní tlak u mužů

Autor: fit-kul | 17.01.2012 19:56 | Komentářů: 0

Využití výsledků studie provedené v USA (1986–2004) pro dietetická doporučení. Celý článek >

Rozpory v názorech na sodík a úmrtnost

Rozpory v názorech na sodík a úmrtnost

Autor: fit-kul | 13.01.2012 20:30 | Komentářů: 0

Podle jedné studie je důležitý nejen nižší obsah sodíku, ale i vyšší obsah draslíku ve stravě. Podle druhé studie by dokonce snížený příjem soli mohl mít negativní vliv na mortalitu osob s normálním tlakem. Celý článek >

Potravinové alergie

Potravinové alergie

Autor: fit-kul | 12.01.2012 20:18 | Komentářů: 0

Podle odhadů se přibližně 20 % dospělých osob domnívá, že trpí alergií na určité potraviny. Na základě provedených důkladných vyhodnocení a diagnoz však bylo zjištěno, že tímto druhem alergií trpí pouze 1 - 3% osob. Imunitní systém dětí není ještě zcela vyvinu Celý článek >

Dietní doporučení - lék na obezitu

Dietní doporučení - lék na obezitu

Autor: fit-kul | 12.01.2012 19:47 | Komentářů: 0

Pokud chcete zhubnout, nebo se jen vyhnout přibírání na váze, měli byste snížit množství konzumovaných potravin vyrobených z rafinované mouky (především pečivo) a bílé rýže (dlouhozrnná, střednězrnná, kulatozrnná) a místo toho jíst stravu, která má vysoký obsa Celý článek >

Fakta o hořčíku

Fakta o hořčíku

Autor: fit-kul | 11.01.2012 20:18 | Komentářů: 0

Přehledová informace o funkci, výskytu, důvodech a projevech nedostatku, stavu zásobení obyvatel, toxicitě a výživových doporučeních týkajících se hořčíku. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 8 , registrovaných: 3