Zdraví

Klouby horní končetiny

Klouby horní končetiny

Autor: fit-kul | 30.04.2013 19:25 | Komentářů: 0

Klouby jsou další složkou pohybového aparátu. Jsou velmi podstatné, avšak často se na ně zapomíná a jejich funkční vlastnosti se neberou v potaz. Každý kloub je tvořen dvěma styčnými plochami, kloubní jamkou a kloubní hlavicí, na jejichž površích je chrupavka. Celý článek >

Páteř člověka

Páteř člověka

Autor: fit-kul | 07.04.2013 14:54 | Komentářů: 0

Páteř je nejdůležitější část kosterní soustavy. Umožňuje nám vzpřímené držení těla a jeho pohyby. Je tvořena obratli (vertebrae), meziobratlovými destičkami (disci intervertebrales) a vazy, které to všechno spojují. Celý článek >

Co dělat, když vás bolí břicho?

Co dělat, když vás bolí břicho?

Autor: fit-kul | 06.04.2013 17:32 | Komentářů: 0

I přesto, že máte ploché, pěkně vytvarované bříško, někde uvnitř se odehrává doslova „válka“ a vy možná ani nevíte proč. Ujišťuji vás, že nejste sami. I ženy, které mají pevné, vyrýsované břišní svaly, mohou trpět bolestmi břicha. Dokonce jedna ze sedmi žen tr Celý článek >

Funkční anatomie - Kostra člověka

Funkční anatomie - Kostra člověka

Autor: fit-kul | 04.04.2013 16:29 | Komentářů: 0

V této sérii článků bych vás rád seznámil se základy anatomie pohybového aparátu a především s jeho funkčními vlastnostmi. Uvidíte, že jakmile pochopíte, jak všechny pohyby, které při cvičení děláte, fungují,zvýší se efektivita vašich tréninků a klesne riziko Celý článek >

Když střeva stávkují

Když střeva stávkují

Autor: fit-kul | 26.03.2013 08:10 | Komentářů: 0

O této problematice nikdo nechce mluvit, ale všichni ji dobře známe. Pravděpodobně neexistuje nikdo, kdo by se nesetkal s problémem jménem zácpa. Ať už v souvislosti s dietní chybou – kdy konzumujeme málo zeleniny a ovoce a celkově máme nedostatek vlákniny, ne Celý článek >

Prevence a lék: Zelenina a ovoce

Prevence a lék: Zelenina a ovoce

Autor: fit-kul | 14.03.2013 11:47 | Komentářů: 0

Zdravý životní styl preferuje denní konzumaci ovoce a zeleniny. Mají blahodárné účinky pro náš organismus, jsou zdrojem vitamínů, vlákniny a jiných prospěšných látek. Navíc skvěle chutnají, podporují hubnutí a pomáhají k udržení optimální váhy. Zelenina a ovoc Celý článek >

Pitný režim

Pitný režim

Autor: fit-kul | 06.03.2013 08:14 | Komentářů: 0

Sousloví ,,pitný režim“ je již natolik používané, že se z něho stala spíše fráze, kterou nebereme nikterak vážně. Ale problém s příjmem dostatečného množství tekutin má většina z nás. Nejhůře jsou na tom ženy, dívky a lidé s nízkým tlakem. Co je to ale správný Celý článek >

Steroidy a problémy se svalovými úpony

Steroidy a problémy se svalovými úpony

Autor: fit-kul | 19.01.2013 15:22 | Komentářů: 0

Hrozí zvýšené riziko vzniku úrazú při konzumaci anabolických steroidů? Celý článek >

Jak zvládnout migrénu?

Jak zvládnout migrénu?

Autor: fit-kul | 02.01.2013 11:51 | Komentářů: 0

Migréna je strašákem většiny z nás. Pokud někdo má zkušenosti s migrénou, tak jistě potvrdí, že je to zážitek, který si nepřeje opakovat. Celý článek >

Hořčice a růst svalů

Hořčice a růst svalů

Autor: fit-kul | 03.12.2012 07:56 | Komentářů: 0

Chemická sloučenina v hořčici vyvolává syntézu bílkovin. Celý článek >

Jak zvýšit chuť k jídlu?

Jak zvýšit chuť k jídlu?

Autor: fit-kul | 11.11.2012 14:44 | Komentářů: 0

Podle výzkumníků, může studená koupel zvýšit chuť k jídlu a podpořit tak rychlost zvyšování tělesné hmotnosti. Celý článek >

Sacharidy po tréninku

Sacharidy po tréninku

Autor: fit-kul | 07.11.2012 15:23 | Komentářů: 0

Mají sacharidy s vysokým GI vliv na rychlost syntézy bílkovin po tréninku? Celý článek >

Kolik potřebujeme sníst denně zeleniny?

Kolik potřebujeme sníst denně zeleniny?

Autor: fit-kul | 15.05.2012 17:03 | Komentářů: 0

Zelenina by měla tvořit podstatnou část stravy a to v každém věku. Bohužel většina lidí konzumuje zeleniny nedostatek. V tomto článku se dozvíte, jaké množství zeleniny byste měli sníst každý den. Celý článek >

Varovné příznaky sportovních úrazů

Varovné příznaky sportovních úrazů

Autor: fit-kul | 13.05.2012 13:58 | Komentářů: 0

Většina sportovních úrazů, které vyžadují pozornost, mají některé společné příznaky a symptomy. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 10 , registrovaných: 2