Zdraví

Těhotné ženy a kofein

Těhotné ženy a kofein

Autor: fit-kul | 28.10.2011 19:01 | Komentářů: 0

Nedávné výzkumy ukázaly, že pití kávy může zvýšit riziko potratu. Výsledky naznačují, že by ženy měly zvážit příjem kofeinu během těhotenství, protože i umírněná konzumace v ranném období těhotenství může zvyšovat riziko potratu. Celý článek >

Opožděná svalová bolest

Opožděná svalová bolest

Autor: fit-kul | 27.10.2011 21:21 | Komentářů: 0

Co je to opožděná svalová bolest neboli DOMS - Delayed onset muscle soreness? Co způsobuje opožděnou svalovou bolest? Kdy mohu zase začít cvičit a kdy bych měl raději odpočívat? Mohu posilovat, i když mám opožděnou svalovou bolest? Co mohu dělat, abych se vyhn Celý článek >

Sportovci a přetrénování

Sportovci a přetrénování

Autor: fit-kul | 15.10.2011 20:17 | Komentářů: 0

Přetrénování je obecně považováno za jeden z největších a nejvíce podceňovaných problémů nejen kulturistů, ale celkově všech sportovců. Přetrénovaným může být každý, kdo provádí intenzivní trénink v pravidelných intervalech. Celý článek >

Intenzivní trénink zvyšuje rychlost metabolismu

Intenzivní trénink zvyšuje rychlost metabolismu

Autor: fit-kul | 22.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Nový výzkum prováděný Human Performance Laboratory na Apalačské státní univerzitě ukázal, že 45 minutový intenzivní trénink zvyšuje rychlost metabolismu na 14 hodin. Během této doby je zvýšené spalování tuků. Celý článek >

Během proti stárnutí

Během proti stárnutí

Autor: fit-kul | 22.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Nedávný výzkum prováděný na Stanfordské univerzitě ukázal, že běh poskytuje určité výhody v boji proti negativním vlivům stárnutí. Vždy se vědělo, že běh je dobrým způsobem, jak zlepšit kondici a trénovat svalovou vytrvalost, ale nebylo přesně známo, jaký má d Celý článek >

Fyzická aktivita a zdraví

Fyzická aktivita a zdraví

Autor: fit-kul | 19.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Fyzická aktivita představuje součást zdravého a vyrovnaného životního stylu, neboť pomáhá udržovat správnou váhu, příznivě ovlivňuje zdravotní stav kostí a svalů, psychologickou pohodu a snižuje riziko vzniku některých onemocnění včetně rakoviny, kardiovaskulá Celý článek >

Bližší pohled na nasycené tuky

Bližší pohled na nasycené tuky

Autor: fit-kul | 18.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Některé nové výsledky uvádějí, že nasycené tuky zajišťují v organizmu důležité funkce. To však není v souladu s názorem, že lidé mají omezit jejich spotřebu. Celý článek >

Úloha sodíku v nápojích pro sportovce

Úloha sodíku v nápojích pro sportovce

Autor: fit-kul | 17.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Správná hydratace organismu představuje důležitou součást našeho zdraví a dobré pohody. I poměrně malá ztráta tělesné tekutiny může vyvolat bolesti hlavy, ztrátu koncentrace, prodloužení reakční doby a snížení sportovních výkonů. Pro udržování potřebné rovnová Celý článek >

Vaječná dieta

Vaječná dieta

Autor: fit-kul | 15.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Vaječná dieta není dieta, ve které by se konzumovali pouze vejce! Nicméně, většina přijatých bílkovin je v podobě vajec. Vaječná dieta má základy v indukční fázi Atkinsovy diety, protože vejce jsou jedním z nejzdravějších způsobů, jak konzumovat potraviny s vy Celý článek >

Pryč s celulitidou!

Pryč s celulitidou!

Autor: fit-kul | 14.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Než odhalíme to tajemství, co se skrývá za ztrátou celulitidy, nejdříve si připomeňme, co to vlastně celulitida je. Často je nazývána pomerančovou kůží a to díky jejímu vzhledu, ale samozřejmě se o žádné pomeranče schované pod kůží nejedná! Celý článek >

Detox organismu za 1 den

Detox organismu za 1 den

Autor: fit-kul | 13.09.2011 00:00 | Komentářů: 0

Někdy můžete mít pocit, že vaše tělo je celkově unavené a plné škodlivých látek, které se nashromáždily díky negativním vlivům (stres, znečištěné ovzduší, špatný jídelníček, přepracování, kouření apod.). Pokud se tedy celkově cítíte špatně či těžce např. špatn Celý článek >

Ledové nebo teplé obklady?

Ledové nebo teplé obklady?

Autor: fit-kul | 05.09.2011 10:22 | Komentářů: 0

Sáčky s ledem a teplé obklady patří mezi nejčastěji používanou léčbu v ortopedii. Ale který z nich je ten pravý na léčbu zranění? A jak dlouho by se měla tato léčba provádět? To a více se dozvíte po přečtení tohoto článku. Celý článek >

Encyklopedie zranění: Natažená lýtka

Encyklopedie zranění: Natažená lýtka

Autor: fit-kul | 03.09.2011 14:14 | Komentářů: 0

Natažená lýtka je poškození svalů na zadní straně dolní části nohy. Lýtkové svaly se nacházejí mezi kolenem a kotníkem. Lýtkový sval se skládá ze tří hlavních svalů, dvou svalů gastrocnemius (vnější viditelná část lýtka) a jednoho soleus (vnitřní část svalů lý Celý článek >

Bolest zad

Bolest zad

Autor: fit-kul | 01.09.2011 11:20 | Komentářů: 0

Bolest bederní páteře je jednou z nejčastějších bolestí zad. S bolestmi zad se setkalo alespoň jednou v životě až 80% lidí a jsou častější i než bolest hlavy. Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 13 , registrovaných: 1