Pro ženy

Krabičková dieta

Krabičková dieta

Autor: fit-kul | 19.11.2013 20:40 | Komentářů: 0

Zdravé stravování mnoho lidí odrazuje zejména z toho důvodu, že příprava potravin zabere čas navíc. Je přeci mnohem jednodušší zajít si na oběd do nejbližšího bufetu nebo si dát oběd na „stojáka“ než si po večerech připravovat teplý a zdravý oběd, vymýšlet neu Celý článek >

Tvaroh – síla a zdraví

Tvaroh – síla a zdraví

Autor: fit-kul | 14.10.2013 17:05 | Komentářů: 2

Tradiční potravina, která je typická pro naši krajinu a je s námi spjatá již odedávna. Co nám ale přináší? Proč je pro nás tak přínosná? Celý článek >

Znáte syrovátku?

Znáte syrovátku?

Autor: fit-kul | 18.04.2013 14:47 | Komentářů: 0

Syrovátku bychom mohly dát jako výsledek součtu těchto hesel: zdraví + štíhlé křivky + dobrá kondice. K tomu si přičtěte ještě fakt, že syrovátka nezatíží váš rozpočet a pokud se snažíte žít aktivně, podle zásad zdravé výživy a chcete, aby vaše tréninkové nadš Celý článek >

Břišní vakuum

Břišní vakuum

Autor: fit-kul | 13.04.2013 19:03 | Komentářů: 10

Mohu vás naučit jednoduchou techniku pro redukci vaší středové oblasti za méně než 3 týdny. Zahrnutí této techniky, spolu s pravidelným tréninkem břišních svalů, vám poskytne vyrýsování středové oblasti. Celý článek >

Syrovátka v kuchyni

Syrovátka v kuchyni

Autor: fit-kul | 31.03.2013 18:30 | Komentářů: 0

Tipy, jak pracovat se syrovátkou, s čím je možné ji smíchat a případně jaká chutná jídla ze syrovátky připravit. Celý článek >

Trénink PUSH/PULL

Trénink PUSH/PULL

Autor: fit-kul | 30.03.2013 16:57 | Komentářů: 0

Přemýšlíte nad tím, co se skrývá pod tímto názvem? Odpověď je jednoduchá – velmi účinný trénink, díky kterému můžete dosáhnout za relativně krátkou dobu výborných výsledků. Při tomto tréninku můžete spálit až 300 kalorií, podpořit spalování tuků a zpevnit sval Celý článek >

Pryč s chybami v aerobním tréninku

Pryč s chybami v aerobním tréninku

Autor: fit-kul | 28.03.2013 17:36 | Komentářů: 0

Aerobní trénink je velmi důležitý k dosažení našich cílů. Měli bychom ho zařazovat nejen v případě, že chceme spálit přebytečné tukové faldíky na našem břiše, ale kardio trénink je dobrým pomocníkem v prevenci proti kardiovaskulárnímu onemocnění. Díky němu upe Celý článek >

Krásné a pevné nohy

Krásné a pevné nohy

Autor: fit-kul | 27.03.2013 15:09 | Komentářů: 0

Která z vás by nechtěla mít pevná stehna a krásně tvarované pozadí? Celý článek >

Nebojte se ukázat záda

Nebojte se ukázat záda

Autor: fit-kul | 19.03.2013 21:10 | Komentářů: 0

Pokud patříte mezi pravidelné návštěvnice posilovny, tak má trénink zad ve vašem cvičebním plánu jistě své místo. Novinkou pro vás určitě není informace, že pokud chcete opticky zmenšit pas, tak je právě procvičování zádových svalů dobrou volbou. Když budete m Celý článek >

Perfektní břicho

Perfektní břicho

Autor: fit-kul | 12.03.2013 13:24 | Komentářů: 0

Ploché a vypracované břicho je snem snad každé ženy. Celý článek >

Proč se vyhnout krátkodobým redukčním dietám?

Proč se vyhnout krátkodobým redukčním dietám?

Autor: fit-kul | 09.03.2013 21:10 | Komentářů: 0

V jakémkoliv časopise na hubnutí, v různých televizních pořadech, mezi lidmi kolují všemožné diety, které slibují velký úbytek tělesné váhy za velmi krátkou dobu. Člověk se s tím setká opravdu na každém rohu a diety jako kávová, bodová, Stillmanova dieta, spíš Celý článek >

Budujeme a tvarujeme svaly bez masa

Budujeme a tvarujeme svaly bez masa

Autor: fit-kul | 07.03.2013 14:27 | Komentářů: 0

Často kolem sebe slýcháte, že bez kvalitních bílkovin vám svaly neporostou? Celý článek >

Jak se zdravě stravovat

Jak se zdravě stravovat

Autor: fit-kul | 04.03.2013 20:11 | Komentářů: 0

Snažíte se vyhýbat zařízením s rychlým občerstvením, v obchodech obloukem obcházíte regály s lákavými cukrovinkami a návštěva cukrárny je pro vás tabu? Ale i přes všechna zmíněná opatření se vám nedaří docílit vaší vysněné postavy, objevují se u vás chutě na Celý článek >

Zaměřeno na hýždě

Zaměřeno na hýždě

Autor: fit-kul | 02.03.2013 16:28 | Komentářů: 0

Která z nás by nechtěla mít pevný, pěkně tvarovaný zadeček. V posilovně se na tuto partii zaměřujeme asi nejvíc. Žádná žena nechce mít neforemné, ploché a povislé pozadí. Ne každé z nás ale bylo dáno do vínku perfektní pozadí. Pokud i vy patříte mezi ty méně š Celý článek >

Banner

Nejnovější profily

AnonymousAnonymous16.08.2017
KamčaKamča01.01.2016
LucieS1711LucieS171107.02.2014
MartinVanaMartinVana06.12.2013

Nejnovější galerie

Milo 2013Milo30.08.2013
na dovolenéNale20.06.2013
ShybyMilo19.02.2013
ShybyMilo19.02.2013

Komentáře

CKD - cyklická ketogfit-kul • 24.07. 16:26

Hodnoty cukru jsou napsány v článku...

CKD - cyklická ketogVIET • 14.07. 22:44

je tedy limit kolik bych měl příjmout těch cukrů v ten carb up den ?

Bojové umění Pencak kihu • 30.06. 22:48

Ahoj, vím že je to už nějakou dobu co článek vyšel nic méně bych měl vážný zájem o nějaký seminář id

CKD - cyklická ketogfit-kul • 22.03. 15:13

6+2 - klidně ano, pohlídej si ketózu testem...

CKD - cyklická ketogEroll.61 • 17.03. 04:08

Dobrý den. Posiluji cca 6 let a vždy jsem jezdil sach. vlny. Z hlediska dodržování, únavy atd atd js

Návštěvnost webu

Online návštěvníků: 7 , registrovaných: 2